    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Date: Tue, 14 May 2013 11:45:14 +0200

    wiadomości news:kmspq9$k6v$1@node2.news.atman.pl...

    > M.in. z braku odporności spowodowanego życiem w sterylnych warunkach.

    Nie inaczej. Sytuacje, gdy naprawdę trzeba trzymać dzieciaka "sterylnie" są
    raczej rzadkie, wręcz sporadyczne... Podobnie przecież z kotami - ich
    toksoplazmoza, niezbyt oczekiwana przy np. ciąży - usuwanie kota z domu jest
    bezcelowe, bo jeśli kot to ma, to rozniósł to po domu, kot zniknie, a
    choroba zostanie. Niejeden z nas z pewnością wdepnął choć raz w gówno.
    Trudno na wyjściu dokładnie wyczyścić buty z sempiternitu, więc towarzyszące
    temu bakterie z pewnością przynosi się do domu, nawet jak nie ma kota. Toxo
    zapewne też. A jakoś nie słyszę o masowych zachorowaniach z tego powodu.
    Choć mycie rąk po pewnych czynnościach gorąco polecam, robię to z automatu,
    ale staram się nie przeginać.
    Podsumowując - nie należy wyręczać organizmu wszelakimi "cudownymi" dietami
    (jeśli, to pod kontrolą lekarza), sterylnością otoczenia (poza naprawdę
    niezbędnymi przyadkami), itd, organizm, to cud stworzenia, jeśli mu nie
    przeszkadzać, to da radę się regulować, dostosować w zadziwiająco szerokim
    zakresie.