    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Date: Tue, 14 May 2013 11:42:31 +0200

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:kmst7t$nl7$...@n...news.atman.pl...

    > to nietolerancja ze strony takich oszołomów jak ty.

    > o ich orientację), zamiast klepiących biedę tępych fundziaków z
    ciemnogrodu.
    > Wolisz dostać w mordę czy w ryja? Odpowiedz TAK albo NIE.
    Szanowny Panie!
    Zadałem dwa proste i grzeczne pytania.
    Nie mogę zrozumieć, skąd tyle wściekłości i mowy nienawiści wylanych z tego
    powodu
    na mnie i moją rodzinę.
    Jedyny wniosek jaki mi się nasuwa, to być może przeoczenie przez mnie zasady
    Savoir-vivre.
    Zadałem pytanie osobie, która być może należy do grupy homoseksualistów.
    Bardzo przepraszam, jeśli uraziłem Pana w jakikolwiek sposób.
    Z drugiej jednak strony, nie sposób byłoby zadać takie pytanie nigdzie,
    ze względu, jak twierdzą homoseksualiści, że jest ich podobno 10% w każdym
    społeczeństwie.
    Tak czy inaczej stało się.
    Po prostu nie zakładałem, że na grupie pl.misc.elektronika takie osoby też
    się znajdują.
    Jeśli tak jest, to proszę przyjąć do wiadomości, że jest nas (innych?) 90%
    według nawet tamtych obliczeń.
    Jeśli tak jest to proszę nie wymagać od nas abyśmy tolerowali
    homoseksualistów.
    Tolerancja ze swej natury dotyczy się zjawisk, których nie lubimy.
    Nie istnieje zjawisko tolerancji, dla czegoś, co lubimy, bo po co?
    Jeśli jednak nie jest Pan homoseksualistą, to po co Pan broni jakiś
    nienormalnych zasad związanych z tym środowiskiem?
    W związku z tym, że w ogóle ta dyskusja nie jest na temat, zachęcam do
    zakończenia wątku.
    Ze swej strony - elektronicznie, dodam, że próbowałem skasować pamięć eprom
    diodą UV.
    Nie da się nawet po kilku godzinach. To pokazuje chyba skuteczność tego typu
    gadżetów.

    --
    -- .
    pozdrawiam