  • 1. Data: 2013-05-06 10:05:28
    Temat: www.pcbcart.com
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    NIKT MI NIE BULI ZA ROBIENIE IM REKLAMY!! Informuję z czystego
    serca!! Zleciłem u nich wykonanie ciastka 8-warstw , na początek
    10szt., z terminem wykonania 20 dni. 1,5 tygodnia ciastka są na
    miejscu. Po obsadzeniu robalami, projekt działa bez pudła.
    Za pierwszym razem, "tooling costs" są trochę "niewygodne", ale
    później ceny są nieosiągalnie niskie dla europejskich płytkarni. O
    jakości nawet nie wspomnę.. Gorąco polecam!!

  • 2. Data: 2013-05-06 10:22:57
    Temat: Re: www.pcbcart.com
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 06.05.2013 10:05, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    > później ceny są nieosiągalnie niskie dla europejskich płytkarni. O
    > jakości nawet nie wspomnę.. Gorąco polecam!!

    A jak wygląda sprawa z fakturami?

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 3. Data: 2013-05-06 10:34:28
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-05-06 10:22, Michał Smolnik pisze:

    > A jak wygląda sprawa z fakturami?
    >

    > Pozdrawiam,

    Fakture tez ci wyprodukuja wedle zyczenia.

    :):):):)

  • 4. Data: 2013-05-06 15:08:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    No właśnie - podłączam się do pytania, bo brak faktury to de facto cena
    * 1.4
    Czyli istotna sprawa.

  • 5. Data: 2013-05-06 15:13:59
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    I jeszcze - jak z kosztami wysyłki ?

  • 6. Data: 2013-05-06 16:00:06
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-05-06 15:08, sundayman pisze:

    > No właśnie - podłączam się do pytania, bo brak faktury to de facto cena
    > * 1.4
    > Czyli istotna sprawa.
    >
    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    A jak masz FV to ile musisz haraczu zaplacic ?

    Dodaj jeszcze koszta dodatkowe bo od jakiegos czasu nie mozna ot tak
    sobie importowac towarow spoza Unii.

  • 7. Data: 2013-05-06 22:26:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A jak masz FV to ile musisz haraczu zaplacic ?

    nic nie muszę, bo mam wysokie koszty :)

    > Dodaj jeszcze koszta dodatkowe bo od jakiegos czasu nie mozna ot tak
    > sobie importowac towarow spoza Unii.

    A no to być może, problemem może też być zapewne jakaś dodatkowa
    papierkologia, bo na terenie EU to tylko deklaracja VAT EU...

  • 8. Data: 2013-05-06 23:31:54
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-06 16:00, LeonKame pisze:

    > A jak masz FV to ile musisz haraczu zaplacic ?

    W sumie nic. Dolicza sobie VAT do zapłaty przy odprawie a jednocześnie
    odlicza w deklaracji. Wychodzi na zero.

    > Dodaj jeszcze koszta dodatkowe bo od jakiegos czasu nie mozna ot tak
    > sobie importowac towarow spoza Unii.

    Jakie to są koszta? Bo chyba nie cło.
    http://145.237.239.200/isztar/taryfa_celna/web/brows
    etariffi2_PL?expandelem=85340011&Year=2013&Month=05&
    Day=05&Country=&issection=n&checkfinal=y&impexp=#POS

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2013-05-06 23:41:48
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    > Za pierwszym razem, "tooling costs" są trochę "niewygodne", ale
    > później ceny są nieosiągalnie niskie dla europejskich płytkarni. O
    > jakości nawet nie wspomnę..  Gorąco polecam!!

    Ja prosze o sprawozdanie za rok. Jak bede pamietal to za rok sie
    przypomne.

  • 10. Data: 2013-05-06 23:54:43
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-05-06 23:31, Mario pisze:

> [...]
    etariffi2_PL?expandelem=85340011&Year=2013&Month=05&
    Day=05&Country=&issection=n&checkfinal=y&impexp=#POS

    Odprawa celna to myslisz ze jest darmo ?