  • 1. Data: 2011-07-21 12:26:18
    Temat: labtool-48 - przestał być widoczny przez LPT
    Od: "PrzemekD" <biuro@_e-wolo_min.pl_>

    Witam.

    Mam prośbę do użytkowników o wsad do kości gal znajdującej się przy porcie lpt.
    Prawdopodobnie jest to przyczyna problemu. Sprawdzałem sterowniki do portu LPT - te
    od advantecha - i jest ok, zresztą sprawdzałem to nawet na kilku różych wersjach
    softu od 3.50 przez 4.67 aż po 8.cośtam

    Ogólnie wygląda na to, że programator żyje :) - po włączeniu miga króciutko diodami
    (autotest) i potem jest "ready".
    Wszystkie "standardowe" napięcia pomierzyłem i są ok oprócz kilku test pointów na
    dolnej płycie,
    których rola jest dla mnie niejasna: mają po około 1,2-1,3V - czy ktoś mógłby dla
    mnie to równiez pomierzyć?

    Niestety w Elmarku chcą wymienić całę płyte główną do niego za ponad 6 stówek :(

    Ogólnie wszelkie uwagi co do zdiagnozowania problemu mile widziane, bo bez
    programatora - to jak bez ręki.

    --
    Przemek
    http://www.e-wolomin.pl