  • 1. Data: 2011-07-21 15:21:01
    Temat: Spawarka i Generator
    Od: "tomek" <t...@v...ww>

    witam

    czy Spawarka(16A) może współpracować z Generatorem(2,8 kW) ?

    - może jeśli ustawie mniejszy prąd spawania, i mniejsze elektrody - to
    będzie ok ?
    - czy czegoś nie spale jak elektroda się 'przyklei' ?
    - może dodatkowy bezpiecznik - jaki ?
    - może spawarka transformatorowa ?

    - jaka jest wasza opinia?

    DEDRA - 160A spawarka inwertorowa INWERTER MMA
    (Wymagane zabezpieczenie przy max prądzie spawania - 16A)
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1714388449&msg=
    Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

    Agregat prądotwórczy 4,8KW AVR 230v GENERATOR
    (moc prądnicy stała 2,8 kw)
    http://allegro.pl/agregat-pradotworczy-4-8kw-avr-230
    v-generator-i1700530111.html

    pozdrawiam
    t.

  • 2. Data: 2011-07-21 16:12:54
    Temat: Re: Spawarka i Generator
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-07-2011 o 17:21:01 tomek <t...@v...ww> napisał(a):

    > witam
    >
    > czy Spawarka(16A) mo?e wspó?pracowaae z Generatorem(2,8 kW) ?
    >
    > - mo?e je?li ustawie mniejszy pr?d spawania, i mniejsze elektrody - to
    > bedzie ok ?
    Będzie chodzić, jak za duży prąd pociągnie to przydławi generator ale
    pójdzie.

    > - czy czego? nie spale jak elektroda sie 'przyklei' ?
    Nie spawarka mam układ ograniczania prądu.

    > - mo?e dodatkowy bezpiecznik - jaki ?
    ZAwsze ten automat na 16A możesz dać np C16, zaszkodzić nie zaszkodzi,
    ale musisz to wrzucić w skrzynkę aby kogoś nie pokopało/zabiło.
    Pamiętaj że agregat nie ma różnicówki i każde kopnięcie może być ostatnim.

    > - mo?e spawarka transformatorowa ?
    Nie, to jest badziew.

> [...]
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1714388449&msg=
    Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

    > Agregat pr?dotwórczy 4,8KW AVR 230v GENERATOR

    Ok

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2011-07-21 16:43:19
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    janusz_kk1 wrote:
    (ciap)
    > Nie spawarka mam układ ograniczania prądu.

    http://gizdigest.blogsome.com/2007/11/07/diy-welding
    -machine/

    Zalezy jaka :-)

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2011-07-21 22:24:27
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > janusz_kk1 wrote:
    > (ciap)
    >>
    > http://gizdigest.blogsome.com/2007/11/07/diy-welding
    -machine/

    > Zalezy jaka :-)

    Dla mnie to bardziej wyglada jak .... podstacja trafo dla szałasu :D