  • 41. Data: 2009-02-20 22:58:06
    Temat: Re: kupilem 5d2 i co....
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 23:14:43 +0100, JA napisał(a):

    > A może luknąć na interesujący obiekt i aparat wie, że tam ma ustawić ostrość.
    > Kto nie widział analogowego EOS-a 3 w akcji, ten nigdy nie zrozumie.

    Wiem, znam, ale ciesze sie z tego co jest w moim.

    > Dopóki eye control nie zawita w dslr-ach, dopóty wielopolowe systemy
    > pomiaru (im więcej tym gorzej), będą protezą.

    Canon cos juz zapowiedzial w tym temacie.

    Kyniu

  • 42. Data: 2009-02-21 03:30:13
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Rakan pisze:
    > nowa piątka lepiej sie sprawdzi. Przedewszystkim co juz doceniam, duzy
    > wyswietlacz. O filmy nie pytajcie, bo nawet nie wiem jak
    > to sie wlacza :)

    Takie ekrany to już od prawie dwóch lat są. Komfort zdecydowanie lepszy,
    ale nie trzeba kupować aż 5D żeby cokolwiek wiedzieć na LCD.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 43. Data: 2009-02-21 03:32:02
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    JA pisze:
> [...]
    > Dopóki eye control nie zawita w dslr-ach, dopóty wielopolowe systemy
    > pomiaru (im więcej tym gorzej), będą protezą.

    To chyba tak jak z eye-start focus z minolty - wszyscy się tym
    zachwycają, jaki to bajer nieziemski, a jak przyjdzie co do czego to
    wszyscy mają to wyłączone i tak ;)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 44. Data: 2009-02-21 03:33:22
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Rakan pisze:
    > ....gdzie te problemy z AF?
    > sprawdzilem z studio i w plenie na robocie, bez dwóch zdan... wszystko
    > chodzi jak nalezy!

    Rozumiem, że chciałeś się pochwalić kupnem nowej zabawki? :)
    Gratulujemy i zazdrościmy! :D

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 45. Data: 2009-02-21 08:45:23
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-21 04:32:02 +0100, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > To chyba tak jak z eye-start focus z minolty - wszyscy się tym
    > zachwycają, jaki to bajer nieziemski, a jak przyjdzie co do czego to
    > wszyscy mają to wyłączone i tak ;)

    Nie wiem jak jest z ficzerem minolty, ale w 400D mam włączony na stałe
    środkowy punkt ostrzenia, a w 3-ce mam włączone wszystkie i eye-control.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2009-02-21 09:04:46
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    JA pisze:
    > Nie wiem jak jest z ficzerem minolty, ale w 400D mam włączony na stałe
    > środkowy punkt ostrzenia, a w 3-ce mam włączone wszystkie i eye-control.

    A widzisz... a ja mam włączony ten tak strasznie nielubiany eye-start AF
    do tego nawet z czujnikami na gripie itd. :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 47. Data: 2009-02-21 11:10:41
    Od: "http://wszystkoplynie.blogspot.com/" <M...@g...com>

    On 21 Lut, 04:32, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > To chyba tak jak z eye-start focus z minolty - wszyscy się tym
    > zachwycają, jaki to bajer nieziemski, a jak przyjdzie co do czego to
    > wszyscy mają to wyłączone i tak ;)

    Dominik nie widzial eye-control, to zupelnie co innego niz eye-start
    (jak zreszta sama nazwa wskazuje ;)

    Nie wszystkim udawalo sie dobrze skalibrowac eye-control, nie wszyscy
    to lubili, ale faktycznie - wlasciwie uzyte bylo nie do pobicia
    szybkoscia dzialania. (funkcja pozwala wybierac aktywny punkt af
    ruchem galki ocznej przyczepionej do wizjera ;)
    Stare czasy...

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 48. Data: 2009-02-21 11:10:42
    Od: "http://wszystkoplynie.blogspot.com/" <M...@g...com>

> [...]

    to lubili, ale faktycznie - wlasciwie uzyte bylo nie do pobicia
    szybkoscia dzialania. (funkcja pozwala wybierac aktywny punkt af
    ruchem galki ocznej przyczepionej do wizjera ;)1
    Stare czasy...

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 49. Data: 2009-02-21 14:47:10
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że chciałeś się pochwalić kupnem nowej zabawki? :)
    > Gratulujemy i zazdrościmy! :D
    jo, ciesze sie jak dzieciak :))))

  • 50. Data: 2009-02-22 08:17:15
    Od: j...@a...at

    >   Na sam początek obraz w wizjerze jest tak mały, że "właściwej"
    > ostrości nie widzę nawet jakby tam była.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    i tak musi byc .
    nie mozna stwierdzic na malej matowce aps -c otrosci , co najwyzej
    mozna stwierdzic nieostrosc jesli jest odpowiednieo duza.

    tzn ze nieostry obraz na matowce , moze wydawac sie jako ostry ,
    jesli nieostrosc w tak malym obrazie jest mniejsza od rozdzielczosci
    oka .
    I to jest wlasnia ta typowa sytucja kiedy ostrzymy recznie.
    Staramy sie wyostrzyc , czyli wchodzimy w zakres , gdzie obraz
    przestaje nam sie wydawac nieostry - w rzeczywistosci jest on ciagle
    nieostry . powiedzmy optymistycznie ze wielkosc obr na matowce w aps c
    to 18*24 mm

    przy granicznej liniowej rozdzielczosci oka 0,1 cyklu /mm daje nam to
    w powiekszeniu na papierze lub monitorze np 18*24 cm nieostrosc rzedu
    1 mm.

    XXX