  • 1. Data: 2009-02-19 19:36:16
    Temat: obiektyw z usa
    Od: carlo <k...@o...pl>

    Witam
    Jaki sklep mi polecicie do zakupu obiektywow w USA
    Zaznaczam ze chodzi mi o obiektywy do canona
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-19 19:39:06
    Temat: Re: obiektyw z usa
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Thu, 19 Feb 2009 11:36:16 -0800 (PST), carlo <k...@o...pl> wrote(a):
    > Witam
    > Jaki sklep mi polecicie do zakupu obiektywow w USA
    > Zaznaczam ze chodzi mi o obiektywy do canona

    http://www.bhphotovideo.com/
    http://www.adorama.com/

    B.

  • 3. Data: 2009-02-20 07:39:08
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Bartosz Mierzwiak napisał(a):

    > http://www.bhphotovideo.com/
    > http://www.adorama.com/
    >
    > B.
    Przy obecnym kursie dolara - to sprawdź czy Ci się w Polsce bardziej nie
    opłaca

    Ariusz

  • 4. Data: 2009-02-20 10:38:05
    Od: "Marek Grochocki" <m...@W...net>

    "Ariusz" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Przy obecnym kursie dolara - to sprawdź czy Ci się w Polsce bardziej nie
    > opłaca

    Ja za miesiac lece do Londunu, to mi wyszlo, ze najlepiej wczesniej sobie
    wszystko kupic w kraju, bo z wyjazde napewno nie przywioze nic taniej. A tak
    przynajmniej zdjecia bede mial :)

    MARC

  • 5. Data: 2009-02-22 18:42:54
    Od: carlo <k...@o...pl>

    On 20 Lut, 11:38, "Marek Grochocki" <m...@W...net>
    wrote:
> [...]
    > wszystko kupic w kraju, bo z wyjazde napewno nie przywioze nic taniej. A tak

    DZIEKI