  • 1. Data: 2009-02-19 20:13:49
    Temat: kupilem 5d2 i co....
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    ...gdzie te problemy z AF?
    sprawdzilem z studio i w plenie na robocie, bez dwóch zdan... wszystko
    chodzi jak nalezy!
    porownałem do 1dmk2 ktorym focilem wszystkie roboty dotychczas i sport, wiec
    szumy na ISO 1600 - 3200 - niebo a ziemia, tonalnosc - wyraźnie lepsza i o
    łagodniejszym gradiencie,
    ostrość i wyrazistość zdjęć zostawia jedynke deko w tyle przy tych samych
    szkłach, warunkach exp...
    pomijam kwestie wiekszego wyswietlacza, ustawien menu, czyszczenia matrycy i
    szybkosci zapisu.
    A tyle sie naczytalem ze to dziadostwo itp...
    Pozdraiwam
    Raku

  • 2. Data: 2009-02-19 20:26:50
    Temat: Re: kupilem 5d2 i co....
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Rakan pisze:
    > A tyle sie naczytalem ze to dziadostwo itp...

    Normalne zachowania ''pomałpie'' :)
    Wychodzi nowość, mało kogo na to stać i/lub mało kto się w tym łapie, bo
    nowe więc się tworzy mity, że nie działa itd.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-02-19 20:33:26
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > Normalne zachowania ''pomałpie'' :)
    > Wychodzi nowość, mało kogo na to stać i/lub mało kto się w tym łapie, bo
    > nowe więc się tworzy mity, że nie działa itd.

    jedyne czego odczułem dzisiaj brak, to tych 45 punktów af z jedynki...
    jakoś tak pusto we wizjerze :)) na oczki trza ostrzyć czymś ze środka :)
    ale bez kitu...jakością powala.
    Rak

  • 4. Data: 2009-02-19 20:39:32
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Rakan:

> [...]
    > szkłach, warunkach exp...
    > pomijam kwestie wiekszego wyswietlacza, ustawien menu, czyszczenia matrycy i

    No i ta PLASTYKA!!!

  • 5. Data: 2009-02-19 20:41:21
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > No i ta PLASTYKA!!!
    > --

    hehe Mat... tak plastyka jak przypnę se plastyczne szkło :))
    rk

  • 6. Data: 2009-02-19 21:40:01
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Rakan:

    > hehe Mat... tak plastyka jak przypnę se plastyczne szkło :))

    Aż tak się nagrzewa???

  • 7. Data: 2009-02-19 22:01:45
    Od: MariuszF <f...@f...pl>

    Rakan wrote:
    > ...gdzie te problemy z AF?
    > sprawdzilem z studio i w plenie na robocie, bez dwóch zdan... wszystko
    > chodzi jak nalezy!
    > porownałem do 1dmk2 ktorym focilem wszystkie roboty dotychczas i sport,

    opoznienie migawki nie przeszkadza w sporcie ?

  • 8. Data: 2009-02-19 22:07:06
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > opoznienie migawki nie przeszkadza w sporcie ?

    to nie jest sprzet do sportu....tam w szybkostrzelnosci wraz z af 1d nie ma
    sobie rownych.
    Mowie tu o rajdach, motorowodnych sportach czy innych dynamicznych sportach.
    Raki

  • 9. Data: 2009-02-19 22:43:50
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Rakan pisze:

    Hej

    > to nie jest sprzet do sportu....tam w szybkostrzelnosci wraz z af 1d nie ma
    > sobie rownych.
    > Mowie tu o rajdach, motorowodnych sportach czy innych dynamicznych sportach.

    Czy masz na myśli słynnego 1dm3 którego Canon zdaje się rok poprawiał i
    chyba nie do końca naprawił? To faktycznie nie ma on sobie równych ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 10. Data: 2009-02-20 00:04:53
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Uzytkownik "MariuszF" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci

    > opoznienie migawki nie przeszkadza w sporcie ?

    U mnie, to opóznie nie palca jest wieksze i bardziej mi przeszkadza :)

    Pozdrawiam Przemek