  • 1. Data: 2009-02-19 14:33:59
    Temat: HDR
    Od: "Andrzej M" <d...@w...pl>

    Może ktoś doradzi jakiś program do obróbki typu HDR?

  • 2. Data: 2009-02-19 14:44:15
    Temat: Re: HDR
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Andrzej M wrote:
    > Może ktoś doradzi jakiś program do obróbki typu HDR?

    qtpfsgui

  • 3. Data: 2009-02-19 17:04:10
    Od: "milusek" <p...@y...com>

    Użytkownik "Andrzej M" napisał w wiadomości :
    > Może ktoś doradzi jakiś program do obróbki typu HDR?

    Dynamic-Photo HDR .

    przykladowe efekty zabawy w tym programie :
    http://www.tinyurl.pl/?X05qVIcY

    na przemian fotka oryginal z lustrzanki i ponizej po obrobce w Dynamic-Photo
    HDR .

  • 4. Data: 2009-02-19 17:14:57
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-19 18:04:10 +0100, "milusek" <p...@y...com> said:

    > Dynamic-Photo HDR .
    >
    > przykladowe efekty zabawy w tym programie :
    > http://www.tinyurl.pl/?X05qVIcY

    Blueh! Paskudnie pozabijane cienie, przesadzone nasycenie - to co
    pokazałeś nie jest najlepszą rekomendacją programu bądź jego
    użytkownika ;-)

    de Fresz

  • 5. Data: 2009-02-19 17:19:54
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Dynamic-Photo HDR .
    > przykladowe efekty zabawy w tym programie :
    > http://www.tinyurl.pl/?X05qVIcY
    >
    > na przemian fotka oryginal z lustrzanki i ponizej po obrobce w
    > Dynamic-Photo HDR .

    Hehe to akurat nie sa zadne "HDRy" tylko koszmarony ;)
    Ksiazkowe przyklady jak spieprzyc zdjecie posiadajac PSa...

  • 6. Data: 2009-02-19 17:30:00
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze milusek:

    > przykladowe efekty zabawy w tym programie :
    > http://www.tinyurl.pl/?X05qVIcY
    >
    > na przemian fotka oryginal z lustrzanki i ponizej po obrobce w Dynamic-Photo
    > HDR .

    Wybacz, ale co te przykłady mają wspólnego z HDRI? Serio pytam, bo nie widze
    związku.

  • 7. Data: 2009-02-19 17:35:48
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 18:04:10 +0100, milusek napisał(a):

    > przykladowe efekty zabawy w tym programie :
    > http://www.tinyurl.pl/?X05qVIcY

    Aleś antyreklamę strzelił temu programowi :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 8. Data: 2009-02-19 17:36:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    milusek pisze:

    > Dynamic-Photo HDR .
    > http://www.tinyurl.pl/?X05qVIcY

    Raczej Dynamit-Knoto PRL.
    ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2009-02-19 17:37:18
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    milusek wrote:
    > przykladowe efekty zabawy w tym programie :
    > http://www.tinyurl.pl/?X05qVIcY
    >
    > na przemian fotka oryginal z lustrzanki i ponizej po obrobce w
    > Dynamic-Photo HDR .

    Ożeż! :) Szczerze? Tragedia, poza tym gdzie tu HDR?
    Swego czasu dobre efekty uzyskalem bawiac sie w fotoszopie, ale to droga
    zabawa, poza tym wymaga wiekszego zachodu, niz klikniecie "generuj" w
    programie stworzonym z mysla o robieniu HDR-ow. Choc przy odrobinie wprawy
    idzie to calkiem plynnie.

    k,

  • 10. Data: 2009-02-19 17:40:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    KILu pisze:
> [...]
    > zabawa, poza tym wymaga wiekszego zachodu, niz klikniecie "generuj" w
    > programie stworzonym z mysla o robieniu HDR-ow. Choc przy odrobinie wprawy

    Ciekawa sprawa jedna - opcja hdr z szopa (konkretnie tworzenie
    32-bitowego obrazka) wywala się jako jedyny chyba plugin na Atomie (na
    asusie eee). Po prostu dobranoc, program się zamyka bez dymu.
    Już wygenerowane gdzie indziej takie zdjęcia da się obrabiać i
    konwertować do 16 bitów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../