  • 61. Data: 2009-02-23 21:59:30
    Temat: Re: kupilem 5d2 i co....
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > a jak robiłeś poprzednim to nie byli zadowoleni?
    > moze to nie kwestia sprzetu?
    byli, teraz beda jeszcze bardziej :) zwlaszcza ja

  • 62. Data: 2009-02-23 22:05:10
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > TO nie jest mozliwe - cudow nie ma - dlatego tez w kazdym rozsadnym
    > aparacie z matowka zanim wymyslono AF stosowano te pomoce. Gdyby
    > mozliwym bylo nastawienie na ostrosc w oparciu tyko o matowke - nie
    > stososwano by ich.

    Przepraszam, ale na mojej matowce 18x24 MILIMETROW, nie mam zadnych
    klinow i ostrzy sie bez problemow.
    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 63. Data: 2009-02-24 05:26:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    _rK_ pisze:

    > Przepraszam, ale na mojej matowce 18x24 MILIMETROW, nie mam zadnych
    > klinow i ostrzy sie bez problemow.

    Zaraz usłyszysz, że to niemożliwe :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 64. Data: 2009-02-24 07:41:35
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > Zaraz usłyszysz, że to niemożliwe :)

    Dobrze, ze zawsze moge siegnac do torby i przekonac sie, ze sa rzeczy
    niemozliwe. :)

    Niemozliwym tez jest, ze aparat mimo dwa razy wiekszej klatki niz 4/3
    jest mniejszy o panasonica G1.
    I obiektywy tez mniejsze. I metalowe. Same niemozliwosci kiedys robili.

    http://www.taunusreiter.de/Cameras/PenFT_02_m.jpg

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 65. Data: 2009-02-24 16:40:09
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-24 08:41:35 +0100, _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> said:

> [...]
    > jest mniejszy o panasonica G1.
    > I obiektywy tez mniejsze. I metalowe. Same niemozliwosci kiedys robili.

    Na jebaju widziałem do niego obiektyw i to chyba polski ebay był.
    Koszmarnie drogie są te zabawki.
    Ale przyznać trzeba, że ładny aparacik.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem