  • 1. Data: 2009-02-19 16:21:50
    Temat: Snieg spadl, a wy o sprzecie tylko...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    He, wreszcie po latach zrobiła się normalna polska zima. Zapraszam w
    plener, a tak było dziś gdzieś koło Makowa Podhalańskiego:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    (19 luty)
    Fajnie się chodzi po metrowym śniegu, osiem kilometrów w cztery godziny
    - polecam zwłaszcza tym, co mają za dużo kilogramów :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-02-19 16:53:23
    Temat: Re: Snieg spadl, a wy o sprzecie tylko...
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 17:21:50 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > Fajnie się chodzi po metrowym śniegu, osiem kilometrów w cztery godziny
    > - polecam zwłaszcza tym, co mają za dużo kilogramów :)

    To jest dobre:

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/w/0.htm

    :-)

    Jak to jest w Twoim pisaniu, nowsze na wierzch, czy kolejność w dół?

    Sory za OT :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 3. Data: 2009-02-19 16:59:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:
    > To jest dobre:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/w/0.htm
    > :-)
    > Jak to jest w Twoim pisaniu, nowsze na wierzch, czy kolejność w dół?

    Nowsze na górze, ale czasem robię ''estetyczne roszady'' w obrębie kilku
    ostatnich pozycji.
    ''Stopki'' mam osobno, na dole i tam już raczej jest pomieszane wszystko.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 4. Data: 2009-02-19 18:38:41
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    > (19 luty)

    Pierwsze (w serii) rządzi! Mistrzostwo świata! Piękne!

    > Fajnie się chodzi po metrowym śniegu, osiem kilometrów w cztery godziny
    > - polecam zwłaszcza tym, co mają za dużo kilogramów :)

    Hmmm... dzisiaj jest tłusty czwartek ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2009-02-19 18:59:38
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 19:38:41 +0100, gietrzy napisał(a):

    > Pierwsze (w serii) rządzi! Mistrzostwo świata! Piękne!

    Mi też się pierwsze podoba najbardziej :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 6. Data: 2009-02-20 02:29:54
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" :
> [...]
    > Fajnie się chodzi po metrowym śniegu, osiem kilometrów w cztery godziny -
    > polecam zwłaszcza tym, co mają za dużo kilogramów :)

    ten to ma dobrze -- śnieżek spadł, i se tak łazi po śnieżku...
    a na nartkach posuwać to nie łaska?

    --
    pzdr.
    JR

  • 7. Data: 2009-02-20 07:09:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JR pisze:
    > ten to ma dobrze -- śnieżek spadł, i se tak łazi po śnieżku...
    > a na nartkach posuwać to nie łaska?

    Znudziły mi się :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /pisząc słowo ''bomba'' dajesz pracę tajnym służbom - oni też chcą jeść!/

  • 8. Data: 2009-02-20 07:41:03
    Od: bans <g...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Znudziły mi się :)

    Śladówki sie nie nudzą :P

    --
    bans

  • 9. Data: 2009-02-20 07:56:06
    Od: sebo <b...@g...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Znudziły mi się :)

    No to na snowboard ;)
    Ja tak zrobilem jak mi sie znudzily narty.

    pzdr

  • 10. Data: 2009-02-20 08:05:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    sebo pisze:

    > No to na snowboard ;)
    > Ja tak zrobilem jak mi sie znudzily narty.

    Wolę na nogi - najbardziej elastyczna forma przemieszczania. A gdyby
    pierwszy przyjeżdżający bus zawiózł mnie tam, gdzie nie ma śniegu? Nigdy
    nic nie wiadomo :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/