  • 31. Data: 2009-07-20 18:36:50
    Temat: Re: konto play fresh ważne rok ! szacun
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Tristan pisze:

    > To, że jakieś pracownicze startery chwilowo wyciekły (ZTCW to już je
    > wycofano), to nic nie mówi o ofercie.

    Niektórzy dostali też indywidualne oferty na przeniesienie numeru.
    Oczywiście, "nic to nie mówi o ofercie". Podobnie jak lepsze oferty
    przedłużenia
    umowy w postpaidzie dla co ważniejszych klientów.

    > No i w tym miejscu mnie przenosi do:
    > http://mbankmobile.pl/promocje/promocja4.html

    I prawidłowo. Pozostałe punkty pozostają bez zmian

    c) mlasnąć na dużym 27 gr min (jak nie możesz wcelować, mlaśnij na
    podskakujących ludzikach :-P )
    zobacz: http://img174.imageshack.us/img174/4782/zrzutekranu2
    .png

    dostaniesz stronę: http://mbankmobile.pl/karta/#tabs=1

    d) zjechać do Cennik Podstawowy
    e) mlasnąć na link w tekście "płaska stawka" albo "promocyjnie do
    wszystkich sieci"

    http://img249.imageshack.us/img249/3860/zrzutekranu4
    .png

    Teraz już chyba sobie poradzisz? ;-)

    --
    Dominik &Co (z domku)

  • 32. Data: 2009-07-21 09:24:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 lipiec 2009 20:36
    (autor Dominik & Monika
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h42dg5$jnm$1@inews.gazeta.pl>):

    > Niektórzy dostali też indywidualne oferty na przeniesienie numeru.

    A prezes nową sekretarkę.

    > Oczywiście, "nic to nie mówi o ofercie".

    Ano nie mówi. Bo chciałbym z niej skorzystać, a nie mogę. Więc nie można
    porównywać oferty powszechniej dostępnej z ofertą dla VIPów czy
    pracowników.

    > Podobnie jak lepsze oferty
    > przedłużenia
    > umowy w postpaidzie dla co ważniejszych klientów.

    Owszem. Indywidualne bonusy są poza porównaniem powszechnej oferty. Gdyby
    jeszcze było dla wszystkich tak samo, z jakimś progiem (np. oferta
    przeniesienia za 19gr dla tych, co mają obrót w mBanku > niż X), to by
    można dodatkowo wskazywać na taką możliwość. Jeżeli jednak oferta
    promocyjna jest dla bliżej nieokreślonych wybranych klientów mBanku, to to
    żadna oferta, bo nadal nie mogę z niej skorzystać jak i większość poza
    grupką wybranych.

    Więc to taka reklama: Wiesz, w mBanku jest fajnie, bo jest 19gr. Ale nie dla
    ciebie ale jest fajnie, bo może dla jakiegoś VIPa jest 19gr.

    > I prawidłowo. Pozostałe punkty pozostają bez zmian
    > c) mlasnąć na dużym 27 gr min (jak nie możesz wcelować, mlaśnij na
    > podskakujących ludzikach :-P )

    O w mordę, chodziło o baner.... Ja mam ślepotę banerową już od lat. Szukałem
    normalnych informacji tekstowych. Migające banery to mogą mieć napisane, że
    jak kliknę to dostanę milion, a i tak nie zauważę pewnie.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 33. Data: 2009-07-21 09:56:47
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

> [...]
    > promocyjna jest dla bliżej nieokreślonych wybranych klientów mBanku, to to
    > żadna oferta, bo nadal nie mogę z niej skorzystać jak i większość poza

    Możesz, jakby Ci się chciało zrobić coś poza narzekaniem
    (ale rozumiem, nick zobowiązuje ;-)

    > O w mordę, chodziło o baner.... Ja mam ślepotę banerową już od lat. Szukałem
    > normalnych informacji tekstowych. Migające banery to mogą mieć napisane, że
    > jak kliknę to dostanę milion, a i tak nie zauważę pewnie.

    Pewnie ślepy jestem, bo mnie nic ten PNG nie miga.
    Coś by się wizualnie zmieniło, gdyby jego lewa część była tekstem?

    Poza tym możesz sobie kliknąć u góry Karta, na dole Oferta...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 34. Data: 2009-07-21 10:09:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 11:56
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h443d1$i5f$1@inews.gazeta.pl>):

    > Możesz, jakby Ci się chciało zrobić coś poza narzekaniem

    Tak? A jak mogę? Bo przeniosłem się pomimo to do mBanku, ale za stawkę 27,
    bo nijak 19 mi nie przysługuje. Próbowałem nawet dzwonić do nich
    przysługuje mi jednak ten kod do 19gr. Ale nie udało się dowiedzieć. A
    teraz w ogóle zlikwidowali numer telefoniczny i jest tylko e-mailowy
    kontakt.

    > Pewnie ślepy jestem, bo mnie nic ten PNG nie miga.

    U mnie miga. Się przełącza. Raz jest diler, raz zdjęcia w ramkach, raz
    skaczące ludziki. Fakt, że akurat na tej podstronie chyba się nie
    przełącza, niewiele zmienia. Takie elementy strony są po prostu przez mózg
    pomijane.

    Nie wiem jak działa dokładnie ślepota banerowa, ale to dość powszechna
    przypadłość, mówili o niej w radio nawet kiedyś. Więc nie wmawiaj mi, że
    tylko ja to mam.

    > Coś by się wizualnie zmieniło, gdyby jego lewa część była tekstem?

    Coś by się zmieniło, jakby to była oddzielna część, oddzielona od baneru
    reklamowego. Bo jak widać, jednak przegapiłem, pomimo kilkukrotnego
    poszukiwania.

    > Poza tym możesz sobie kliknąć u góry Karta, na dole Oferta...

    No niby tak. Ale przyjazne to dla usera nie jest. Jak człowiek szuka to
    naturalne, że zaglądam do Promocje. I po prawej mam tekstowy spis promocji.
    Więc pierwsze co robię, to przeglądam tam dostępne promocje. Do dupy taka
    oferta, jeżeli jej poszukiwanie wymaga wsparcia specjalistów.

  • 35. Data: 2009-07-21 10:32:45
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

    > Tak? A jak mogę? Bo przeniosłem się pomimo to do mBanku, ale za stawkę 27,

    Tak, możesz. Na przykład możesz mieć darmowe minuty za korzystanie z usług
    bankowych.

    BTW Heyah już nie jest optymalnym wyborem? Nie raczyli Ci odpisać?

    > Nie wiem jak działa dokładnie ślepota banerowa, ale to dość powszechna
    > przypadłość, mówili o niej w radio nawet kiedyś. Więc nie wmawiaj mi, że
    > tylko ja to mam.

    Wybacz, ale na temat Twoich schorzeń ani częstotliwości ich występowania
    w populacji się nie wypowiadałem i nie zamierzam.

    > No niby tak. Ale przyjazne to dla usera nie jest. Jak człowiek szuka to

    Owszem, strona przejrzystością nie grzeszy. Ale taka stronka Heyah
    jest (IMO) gorsza, a nie przypominam sobie, żeby Ci to przeszkadzało.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 36. Data: 2009-07-21 10:54:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 12:32
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h445gd$shm$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tak, możesz. Na przykład możesz mieć darmowe minuty za korzystanie z usług
    > bankowych.

    Ale to inna oferta. Nie mówimy o sensowności mBanku, ale o konkretnej
    ofercie 19gr do wszystkich.

    > BTW Heyah już nie jest optymalnym wyborem? Nie raczyli Ci odpisać?

    Odpisali, że ,,Na czas dostarczenia karty SIM przez pocztę nie mamy wpływu,
    jednak brak łączności nie powinien być długi.'' Poza tym, uznałem, że coraz
    mniej korzystam z internetu i że 27 kontra 29 + minuty za używanie karty
    mBankowej daje mu jednak przewagę.

    > Wybacz, ale na temat Twoich schorzeń ani częstotliwości ich występowania
    > w populacji się nie wypowiadałem i nie zamierzam.

    Nie próbuj mnie poniżać. To nie jest schorzenie, a efekt psychologiczny.
    Normalny, zdrowy i naturalny.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Banner_blindness

    Banner blindness (pol. ślepota bannerowa) ? zjawisko polegające na
    odruchowym ignorowaniu przez użytkowników stron WWW elementów wyglądających
    jak reklamy.

    > Owszem, strona przejrzystością nie grzeszy. Ale taka stronka Heyah
    > jest (IMO) gorsza,

    Heyah jest tragiczna do bólu.

    > a nie przypominam sobie, żeby Ci to przeszkadzało.

    Oj przeszkadzało na maksa. Tylko nie ważyło na wyborze oferty. I nie uznałem
    argumentu, że Play ma lepszą stronę jako argument w wyborze Heyah czy Play.
    Heyah ma najgorszą stronę na świecie. W sumie to nie mają strony WWW tylko
    multimedialną prezentację fleszową.

  • 37. Data: 2009-07-21 11:16:47
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

    > Ale to inna oferta. Nie mówimy o sensowności mBanku, ale o konkretnej
    > ofercie 19gr do wszystkich.

    No to konkretnie oferta 19 gr do wszystkich jest nie dla wszystkich
    (choć na Alledrogo można było sobie starter "nabić drogą kupna").
    Life is brutal.

    > Odpisali, że ,,Na czas dostarczenia karty SIM przez pocztę nie mamy wpływu,
    > jednak brak łączności nie powinien być długi.'' Poza tym, uznałem, że coraz

    No ale napisali wprost, że najpierw wyłączają, a potem wysyłają?

    > Nie próbuj mnie poniżać. To nie jest schorzenie, a efekt psychologiczny.
    > Normalny, zdrowy i naturalny.

    Możesz to nazywać jak chcesz, napisałem jedynie, że nie wypowiadałem
    się ani nie zamierzam wypowiadać- na temat rzeczonego "efektu" (jeśli
    Cię poniża słowo "schorzenie" to przepraszam- ale dla mnie "kurza ślepota"
    czy "ślepota bannerowa" brzmią podobnie, poza tym nie uważam, że choroba
    miałaby poniżać-nb sam noszę okulary), ani na temat jego rozpowszechnienia-
    choć Ty sugerowałeś coś przeciwnego.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 38. Data: 2009-07-21 12:56:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 13:16
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h44830$coe$1@inews.gazeta.pl>):

    > No ale napisali wprost, że najpierw wyłączają, a potem wysyłają?

    No napisali pokrętnie:

    W praktyce oznacza to, iż w momencie zwolnienia numeru przez sieć, do której
    obecnie Pan należy, następuje aktywacja numeru w sieci Heyah. Na czas
    dostarczenia karty SIM przez pocztę nie mamy wpływu, jednak brak łączności
    nie powinien być długi.

    Mobile wprost przysyła najpierw kartę kurierem i z dokumentami.

> [...]
    > czy "ślepota bannerowa" brzmią podobnie, poza tym nie uważam, że choroba

    Sama choroba nie poniża, ale jej wytykanie tak. Poza tym, choroba to
    dysfunkcja, której należy przeciwdziałać (np. ty okularami). Natomiast
    ślepota banerowa to przystosowanie organizmu do trudnych warunków, któremu
    nie należy przeciwdziałać, a wręcz je pielęgnować.

  • 39. Data: 2009-07-21 20:48:31
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Wychodzące są na rok, przychodzące 455 dni. Jeden problem: przychodzące
    > dosyć drogie 78-79 gr/min.

    Kiedyś była taka reklama-kreskówka: Zmowa Cenowa!
    Przecież dokładnie to samo robią Oranż + Era!

    To że Play im zabrał sporo klientów to nie mój problem, niech się staną
    bardziej konkurencyjni. Ale to, że dzwoniąc do znajomych w Play mam
    płacić jak w 2003 roku to już trochę przegięcie.

    ps.
    Czy też tak macie w Oranż, że jak dzwonicie do Play to nie pobiera Wam
    więcej z abonamentu tylko dolicza ????
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 40. Data: 2009-07-22 05:47:59
    Temat: Re: konto play fresh ważne rok ! szacun [OT]
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

> [...]
    > ślepota banerowa to przystosowanie organizmu do trudnych warunków, któremu
    > nie należy przeciwdziałać, a wręcz je pielęgnować.

    Przewrażliwionyś. To Ty rozpisywałeś się na temat swojej "przypadłości"
    (skoro słowo "choroba" jest wytykaniem i poniżaniem), jako i twierdziłeś,
    że próbuję to zanegować. Swoją drogą, nie ma "jedynie słusznej" definicji
    choroby (stare lekarskie porzekadło powiada, że "nie ma ludzi zdrowych,
    są tylko niewłaściwie zdiagnozowani"), zwykle definiuje się ją jako
    odstępstwo od stanu "zdrowia", który to stan... właściwie też nie jest
    poprawnie zdefiniowany :-)

    BTW zgodnie z Twoim określeniem głuchota jest przystosowaniem organizmu
    do trudnych warunków (ryczące samochody, hałas maszyn w pracy, UMC-UMC-UMC
    dobywające się z wnętrza limuzyn z czarnymi szybami), któremu nie należy
    przeciwdziałać, a wręcz pielęgnować. :-P

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP