  • 1. Data: 2009-07-16 21:31:38
    Temat: telefon dla kobiety po 45 :)
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Co się teraz kupuje osobom po 45 roku życia?

    - coś do 300zł,
    - aparat średni, nie musi być rewelacji, ale żeby jakieś te zdjęcia robił
    - mp3, radia raczej nie potrzebne (może radio by się podobało ale nie
    widzę mojej mamy ze słuchawkami w uszach pomykającej po mieście :D),
    - system byle by dobrze działał, żadne symbiany i androidy (dobrze
    działał tzn nie wieszał się i nie lagował)
    - wytrzymała bateria - tak 5 dni to miło by było by trzymał - mama
    specjalnie intensywnie nie używa telefonów,
    - wygodne klawisze (k550 wydaje się jej narzędziem tortur :D),
    - nie za wielki,
    - w miarę duży ekran - co ma wzrok przemęczać? :)

    no eksperci :) co polecicie... I starajcie się nie polecać telefonów z
    okresu komórki łupanej, ok? :)

  • 2. Data: 2009-07-16 21:58:39
    Temat: Re: telefon dla kobiety po 45 :)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PlaMa" napisał:

    > Co się teraz kupuje osobom po 45 roku życia?

    Na pewno nie to, co sugerujesz przytoczonymi wymaganiami. Nie wiem, ile Ty
    masz lat, ale zapewniam Cię, że osoby w podanym wieku nie są przygłuchymi,
    atechnicznymi przygłupami ledwo potrafiącymi utrzymać białą laskę w
    trzęsących się od Parkinsona dłoniach.
    "nie widzę mojej mamy ze słuchawkami w uszach pomykającej po mieście" - za
    taki tekst mój syn już by pomykał po schodach ze śladami ścierki na obliczu
    i śladem obcasa na rzyci.

    > no eksperci :) co polecicie...

    Weź mamę pod de pachę i zaprowadź ją do sklepu, niech sobie sama wybierze.
    Może ciężko w to uwierzyć, ale przekroczenie 45-roku życia nie jest
    wystarczającą przesłanką do wystąpienia o ubezwłasnowolnienie.

    JoteR

    PS. Moja powoli zbliżająca się do tego wieku lepsza połowa wybrała sobie LG
    Viewty.

  • 3. Data: 2009-07-17 05:27:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 23:58:39 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    > mamy ze słuchawkami w uszach pomykającej po mieście" - za taki tekst mój
    > syn już by pomykał po schodach ze śladami ścierki na obliczu i śladem

    Dobre :-)
    Moja Mama -- przekroczyła wskazany wiek hmm mniej więcej w czasie, kiedy
    ja świętowałem 18-tkę -- ma Motorolę V8, którą sobie chwali, z wyjątkiem
    klawiszy (które są ładne ale obiektywnie paskudne) oraz (od niedawna)
    samsunga L760 bodajże, który też się jej podoba.

    Babcia (rocznik 1920) ma Nokię 3310. Ją faktycznie trudno byłoby zachęcić
    do zmiany sprzętu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-07-17 05:36:07
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > Babcia (rocznik 1920) ma Nokię 3310. Ją faktycznie trudno byłoby zachęcić
    > do zmiany sprzętu.

    no mojego teścia nie idzie namówić na zmianę 3510i na coś bardziej
    współczesnego - (55latek)
    za to moja mamusia chwali sobie samsunga d900i (62lata)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 5. Data: 2009-07-17 08:59:24
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    PlaMa ni au koto ha itsumo tanosii

    > - system byle by dobrze działał, żadne symbiany i androidy (dobrze
    > działał tzn nie wieszał się i nie lagował)

    Zauważ że symbiany mają dużą zaletę: menu można ułożyć dokładnie tak jak się
    chce. Coś jak pulpit w windowsie.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 6. Data: 2009-07-17 13:15:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 17 lipiec 2009 10:59
    (autor ALEX Przekliniak
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3pehg$38a$1@inews.gazeta.pl>):

    > Zauważ że symbiany mają dużą zaletę: menu można ułożyć dokładnie tak jak
    > się chce. Coś jak pulpit w windowsie.

    I coś jak wirusy w windowsie :D

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 7. Data: 2009-07-17 16:50:27
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Tristan ni au koto ha itsumo tanosii

    > I coś jak wirusy w windowsie :D

    To ja jakiś szczęściarz jestem bo półtora roku używam i jakoś wirusa nie
    spotkałem.

  • 8. Data: 2009-07-17 17:33:12
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 15:15:58 +0200, Tristan napisał(a):

    > I coś jak wirusy w windowsie :D

    Jakoś od 4 lat żadnego nie widziałem.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 9. Data: 2009-07-17 17:55:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 17 lipiec 2009 19:33
    (autor Błażej
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <lzsksyrdwm7a.4wu9quqqdmku$.dlg@40tude.net>):

    > Jakoś od 4 lat żadnego nie widziałem.

    No ja pod windowsem też nie. Ale ludzie mówią, że mają.

  • 10. Data: 2009-07-17 19:59:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-17 10:59, ALEX Przekliniak pisze:

    > Zauważ że symbiany mają dużą zaletę: menu można ułożyć dokładnie tak jak
    > się chce. Coś jak pulpit w windowsie.

    symbianowiec do 300zł? :)