  • 1. Data: 2009-07-17 09:46:21
    Temat: konto play fresh ważne rok ! szacun
    Od: "dragonz" <z...@g...com>

    wypas, własnie widziałem billbord.
    czyli nie musze doładowywać go az cały rok ?
    wystarczy ze doładuję do 5 zł i mogą do mnie dzwonić cały rok ?
    a nie jak w konkurencji w zaeżności od kwoty do 1-6 miesięcy ...
    czyli i tak wychodzi że trzeba bulic po 20 zł na miesiąc

  • 2. Data: 2009-07-17 10:03:43
    Temat: Re: konto play fresh ważne rok ! szacun
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "dragonz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > a nie jak w konkurencji w zaeżności od kwoty do 1-6 miesięcy ...
    > czyli i tak wychodzi że trzeba bulic po 20 zł na miesiąc

    lol jak fajnie - to faktycznie super promocja - dobrze że nam dałeś cynk

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 3. Data: 2009-07-17 10:17:45
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    dragonz ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > a nie jak w konkurencji w zaeżności od kwoty do 1-6 miesięcy ...
    > czyli i tak wychodzi że trzeba bulic po 20 zł na miesiąc

    Wychodzące są na rok, przychodzące 455 dni. Jeden problem: przychodzące
    dosyć drogie 78-79 gr/min.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 4. Data: 2009-07-17 10:26:47
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-07-17 12:17, ALEX Przekliniak pisze:
    > dragonz ni au koto ha itsumo tanosii

    > Wychodzące są na rok, przychodzące 455 dni. Jeden problem: przychodzące
    > dosyć drogie 78-79 gr/min.

    A od kiedy w Playu przychodzące są płatne?

  • 5. Data: 2009-07-17 10:38:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 17 lipiec 2009 12:26
    (autor spiderpl
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3pihl$odv$1@news.interia.pl>):

    > A od kiedy w Playu przychodzące są płatne?

    Dla jego ziomali.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 6. Data: 2009-07-17 10:38:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 17 lipiec 2009 11:46
    (autor dragonz
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3phb1$r1j$1@news.mm.pl>):

    > a nie jak w konkurencji w zaeżności od kwoty do 1-6 miesięcy ...

    wRodzinie też ma przychodzące na rok.

  • 7. Data: 2009-07-17 11:02:36
    Od: K <...@...c>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 17 lipiec 2009 12:26
    > (autor spiderpl
    > publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    > wasz znak: <h3pihl$odv$1@news.interia.pl>):

    > Dla jego ziomali.

    ale jego elo ziomale też maja gej fresz załadowane piątakiem ;]

  • 8. Data: 2009-07-17 12:45:15
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    spiderpl ni au koto ha itsumo tanosii

    > A od kiedy w Playu przychodzące są płatne?

    Po pierwsze primo żyjemy w Polsce a tu nie ma opłat za przychodzące. Roaming
    zewnętrzny pomijamy.
    Po drugie primo Play ma bardzo wysoki MTR/interconnect, co oznacza że
    połączenia do tej sieci są zdecydowanie droższe, na poziomie 78-79gr/min
    A teraz do meritum
    Po trzecie primo jeżeli ktokolwiek będzie chciał do ciebie zadzwonić, to
    zapłaci stawkę 78-79 gr. W związku z tym numer Play nie do końca jest
    atrakcyjny, bo wielu do ciebie nie zadzwoni. IMAO to głupie ale to ich
    wybór.
    Dostatecznie jasno?

  • 9. Data: 2009-07-17 12:46:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 17 lipiec 2009 13:02
    (autor K
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3pmdf$7tt$1@mx1.internetia.pl>):

    > ale jego elo ziomale też maja gej fresz załadowane piątakiem ;]

    Ale ci i tak nie zadzwonią. Wniosek: Część ziomali ma jednak innego
    wyrzuć-popa-do-klopa.

  • 10. Data: 2009-07-17 13:08:40
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-07-17 14:45, ALEX Przekliniak pisze:
> [...]
    > zapłaci stawkę 78-79 gr. W związku z tym numer Play nie do końca jest
    > atrakcyjny, bo wielu do ciebie nie zadzwoni. IMAO to głupie ale to ich

    Jak kogoś nie stać to niech nie dzwoni. Gdy ja przeszedłem do Play to
    nie zauważyłem, że ilość rozmów przychodzących zmalała. Moi znajomi nie
    patrzą ile mają zapłacić za rozmowę tylko jak muszą zadzwonić to
    dzwonią. Faktem jest też, że każdy z nich zarabia a nie jest głupim
    nastolatkiem na utrzymaniu rodziców.

    Tom