  • 1. Data: 2009-07-16 21:25:09
    Temat: Odbieranie połączeń w trakcie transmisji danych Nokia E60
    Od: kaem <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Mam pewien problem który znacznie utrudnia mi życie. Korzystam z mojej
    E60 jako z modemu UMTS podłączonego do notebooka. Niestety po wgraniu
    najnowszego softu Symbiana w chwili obecnej w trakcie transmisji GPRS/
    EDGE telefon nie potrafi odebrać połączeń przychodzących ( dzwoniący
    słyszy informację o nieobecności w sieci). W trakcie transmisji 3G
    tego już nie ma - można komfortowo odbierać połączenia. Doczytałem że
    w trakcie 3G tak jest zawsze. Dawniej jednak (a przynajmniej tak mi
    się wydaje) potrafiłem również odebrać połączenia w trakcie 2G...
    Czy zna ktoś może rozwiązanie tego problemu?

    P.S. z pewnych względów muszę mieć transmisję przez komórkę jako modem
    więc proszę nie doradzajcie mi zakupu modemu PCMCIA lub innego

    Bardzo dziękuję.

  • 2. Data: 2009-07-17 08:10:23
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    kaem pisze:
> [...]
    >
    > P.S. z pewnych względów muszę mieć transmisję przez komórkę jako modem
    > więc proszę nie doradzajcie mi zakupu modemu PCMCIA lub innego

    W przypadku 3G rozmowy głosowe i transmisja danych mogą odbywać się
    jednocześnie. W przypadku 2G transmisja danych jest zawieszana w chwili
    nawiązania połączenia, w przypadku połączeń przychodzących można je
    nawiązać tylko jak aktualnie transmisja jest w stanie oczekiwania na
    pakiety, gdy pakiety są fizycznie przesyłane to dzwoniący usłyszy
    komunikat o zajętości.

  • 3. Data: 2009-07-17 13:03:09
    Od: kaem <k...@p...onet.pl>

    On 17 Lip, 10:10, ".Zykfryd." <x...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nawiązać tylko jak aktualnie transmisja jest w stanie oczekiwania na
    > pakiety, gdy pakiety są fizycznie przesyłane to dzwoniący usłyszy

    U mnie podczas połączenia 2G dzwoniący niezależnie od transmisji
    słyszy zawsze informację że jestem poza zasięgiem sieci bądź mam
    wyłączony telefon...