    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: konto play fresh ważne rok ! szacun
    Date: Tue, 21 Jul 2009 14:56:09 +0200
    <h3sn3r$jq5$1@news.onet.pl> <h3sus2$rvc$1@inews.gazeta.pl>
    <h3v71h$kt6$1@news.onet.pl> <h3vfn1$hvn$1@inews.gazeta.pl>
    <h3vlok$osl$1@news.onet.pl> <h40vdb$90v$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@p...fixed> <h414j0$rl8$1@inews.gazeta.pl>
    <h41656$57i$1@inews.gazeta.pl> <h41m7l$rkc$1@news.interia.pl>
    <h41ogs$b8v$1@inews.gazeta.pl> <h41nm1$l8q$1@news.interia.pl>
    <h41p8n$eh4$1@inews.gazeta.pl> <h426rk$fae$1@news.interia.pl>
    <h42dg5$jnm$1@inews.gazeta.pl> <h440cv$1vp$1@news.interia.pl>
    <h443d1$i5f$1@inews.gazeta.pl> <h4431i$f4r$1@news.interia.pl>
    <h445gd$shm$1@inews.gazeta.pl> <h445le$tqq$1@news.interia.pl>
    <h44830$coe$1@inews.gazeta.pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 13:16
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h44830$coe$1@inews.gazeta.pl>):

    > No ale napisali wprost, że najpierw wyłączają, a potem wysyłają?

    No napisali pokrętnie:

    W praktyce oznacza to, iż w momencie zwolnienia numeru przez sieć, do której
    obecnie Pan należy, następuje aktywacja numeru w sieci Heyah. Na czas
    dostarczenia karty SIM przez pocztę nie mamy wpływu, jednak brak łączności
    nie powinien być długi.

    Mobile wprost przysyła najpierw kartę kurierem i z dokumentami.

    > Możesz to nazywać jak chcesz, napisałem jedynie, że nie wypowiadałem
    > się ani nie zamierzam wypowiadać- na temat rzeczonego "efektu" (jeśli
    > Cię poniża słowo "schorzenie" to przepraszam- ale dla mnie "kurza ślepota"
    > czy "ślepota bannerowa" brzmią podobnie, poza tym nie uważam, że choroba
    > miałaby poniżać-nb sam noszę okulary),

    Sama choroba nie poniża, ale jej wytykanie tak. Poza tym, choroba to
    dysfunkcja, której należy przeciwdziałać (np. ty okularami). Natomiast
    ślepota banerowa to przystosowanie organizmu do trudnych warunków, któremu
    nie należy przeciwdziałać, a wręcz je pielęgnować.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)