  • 1. Data: 2009-07-17 09:53:40
    Temat: Program do odtwarzania video dla Symbian 60
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Mam N97, konwertuje filmy uzywajac oprogramowania zalaczonego na dysku.
    Niestety czesc filmow po konwersji ma przesuniety do przodu dzwiek.

    Jak moge temu zaradzic?

    Moze po prostu zainstaluje jakis player video z mozliwoscia regulacji
    przesuniecia dzwieku wobec video- mozecie polecic jakis?

    Dziekuje

    Polon

  • 2. Data: 2009-07-17 10:09:06
    Temat: Re: Program do odtwarzania video dla Symbian 60
    Od: "WebSmok" <_...@w...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moze po prostu zainstaluje jakis player video z mozliwoscia regulacji
    > przesuniecia dzwieku wobec video- mozecie polecic jakis?

    Konwersja jest nie potrzebna - DivX Player for Mobile.
    WebSmok