    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: konto play fresh ważne rok ! szacun
    Date: Tue, 21 Jul 2009 12:09:17 +0200
    <h3sn3r$jq5$1@news.onet.pl> <h3sus2$rvc$1@inews.gazeta.pl>
    <h3v71h$kt6$1@news.onet.pl> <h3vfn1$hvn$1@inews.gazeta.pl>
    <h3vlok$osl$1@news.onet.pl> <h40vdb$90v$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@p...fixed> <h414j0$rl8$1@inews.gazeta.pl>
    <h41656$57i$1@inews.gazeta.pl> <h41m7l$rkc$1@news.interia.pl>
    <h41ogs$b8v$1@inews.gazeta.pl> <h41nm1$l8q$1@news.interia.pl>
    <h41p8n$eh4$1@inews.gazeta.pl> <h426rk$fae$1@news.interia.pl>
    <h42dg5$jnm$1@inews.gazeta.pl> <h440cv$1vp$1@news.interia.pl>
    <h443d1$i5f$1@inews.gazeta.pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 11:56
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h443d1$i5f$1@inews.gazeta.pl>):

    > Możesz, jakby Ci się chciało zrobić coś poza narzekaniem

    Tak? A jak mogę? Bo przeniosłem się pomimo to do mBanku, ale za stawkę 27,
    bo nijak 19 mi nie przysługuje. Próbowałem nawet dzwonić do nich
    przysługuje mi jednak ten kod do 19gr. Ale nie udało się dowiedzieć. A
    teraz w ogóle zlikwidowali numer telefoniczny i jest tylko e-mailowy
    kontakt.

    > Pewnie ślepy jestem, bo mnie nic ten PNG nie miga.

    U mnie miga. Się przełącza. Raz jest diler, raz zdjęcia w ramkach, raz
    skaczące ludziki. Fakt, że akurat na tej podstronie chyba się nie
    przełącza, niewiele zmienia. Takie elementy strony są po prostu przez mózg
    pomijane.

    Nie wiem jak działa dokładnie ślepota banerowa, ale to dość powszechna
    przypadłość, mówili o niej w radio nawet kiedyś. Więc nie wmawiaj mi, że
    tylko ja to mam.

    > Coś by się wizualnie zmieniło, gdyby jego lewa część była tekstem?

    Coś by się zmieniło, jakby to była oddzielna część, oddzielona od baneru
    reklamowego. Bo jak widać, jednak przegapiłem, pomimo kilkukrotnego
    poszukiwania.

    > Poza tym możesz sobie kliknąć u góry Karta, na dole Oferta...

    No niby tak. Ale przyjazne to dla usera nie jest. Jak człowiek szuka to
    naturalne, że zaglądam do Promocje. I po prawej mam tekstowy spis promocji.
    Więc pierwsze co robię, to przeglądam tam dostępne promocje. Do dupy taka
    oferta, jeżeli jej poszukiwanie wymaga wsparcia specjalistów.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)