  • 1. Data: 2009-07-16 19:32:25
    Temat: Billing online
    Od: Zenon <z...@e...com>

    Witajcie,

    przymierzam sie do uruchomienia serwisu z analiza bilingu (porownanie,
    przeliczenie wg. innej taryfy itd.) i podstawowa kwestia jest dostepnosc
    bilingow w formie elektronicznej. Wiem tylko, ze Play, z ktorego
    korzystam, udostepnia biling, w tym takze do sciagniecia w pliku CSV
    9(bardzo przydatne).

    Bylbym wdzieczny za informacje od Was o innych operatorach:
    * dostepnosc billingu online (czy dla kazdego, czy jako dodatkowa usluga)
    * format (strona HTML czy np. plik PDF)
    * czy jest plik CSV/TXT z billingiem do pobrania
    * czy dotyczy abonamentu czy tez taryfy na karte

    pozdrawiam
    Zenon

  • 2. Data: 2009-07-17 06:50:55
    Temat: Re: Billing online
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Era Abonament - PDF oraz TXT.
    Era TakTak - Jedynie na www - nie mozna do pliku pobrac.

  • 3. Data: 2009-07-17 13:17:43
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 08:50:55 +0200, Baluu napisał(a):

    > Era Abonament - PDF oraz TXT.
    > Era TakTak - Jedynie na www - nie mozna do pliku pobrac.
    era tak tak - mozna przekleic z www jedynie do excela.
    era tak tak - jedynie ostatni miesiac

    --
    jg

  • 4. Data: 2009-07-17 20:24:06
    Od: W <a...@o...pl>

    Baluu wystukał, co następuje:

    > Era Abonament - PDF oraz TXT.
    > Era TakTak - Jedynie na www - nie mozna do pliku pobrac.

    Orange (prepaid) - na stronie z około 3miesięcy wstecz, można wyeksportować
    do csv w formacie:
    data i godzina połączenia;Ilość;Jednostka;numer/nazwa;Koszt;Operacj
    a;Sieć

  • 5. Data: 2009-07-17 22:18:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Jul 2009 20:24:06 +0000 (UTC), W wrote:
> [...]
    >do csv w formacie:
    >data i godzina połączenia;Ilość;Jednostka;numer/nazwa;Koszt;Operacj

    Z falszywymi kosztami jesli w gre wchodza pakiety czy inne ulgi - a na
    billingu zawsze po cenie standardowej.

    J.

  • 6. Data: 2009-07-17 22:33:40
    Od: W <a...@o...pl>

    J.F. wystukał, co następuje:

    cja;Sieć

    > Z falszywymi kosztami jesli w gre wchodza pakiety czy inne ulgi - a na
    > billingu zawsze po cenie standardowej.

    No cóż... Złożyłem u nich reklamację w tej sprawie i odpisali że po prostu
    ich system tak działa i nie mogą tego zmienić. Ot, przyzwyczaiłem się olewać
    informacje że w takim a takim dniu wydałem dziesiątki złotych na rozmowę xD

  • 7. Data: 2009-07-18 19:20:40
    Od: Zenon <z...@e...com>

    > Orange (prepaid) - na stronie z około 3miesięcy wstecz, można wyeksportować
    > do csv w formacie:
    > data i godzina połączenia;Ilość;Jednostka;numer/nazwa;Koszt;Operacj
    a;Sieć

    Dzieki za odpowiedzi. Ma ktos jeszcze informacje o Orange (abonament)
    oraz Plus?

    pozdrawiam
    Zenon

  • 8. Data: 2009-07-19 10:48:54
    Od: W <a...@o...pl>

    Zenon wystukał, co następuje:

    a;Sieć

    > Dzieki za odpowiedzi. Ma ktos jeszcze informacje o Orange (abonament)
    > oraz Plus?

    Jak rok temu miałem abo w orange to dało się pobrać tylko PDF z wykazem
    połączeń OIDP... ale od tamtego czasu strona orange sie mocno zmieniła
    (wtedy orange-online dla abo to był zupełnie osobny serwis)...