    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: konto play fresh ważne rok ! szacun
    Date: Tue, 21 Jul 2009 12:54:02 +0200
    <h3sn3r$jq5$1@news.onet.pl> <h3sus2$rvc$1@inews.gazeta.pl>
    <h3v71h$kt6$1@news.onet.pl> <h3vfn1$hvn$1@inews.gazeta.pl>
    <h3vlok$osl$1@news.onet.pl> <h40vdb$90v$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@p...fixed> <h414j0$rl8$1@inews.gazeta.pl>
    <h41656$57i$1@inews.gazeta.pl> <h41m7l$rkc$1@news.interia.pl>
    <h41ogs$b8v$1@inews.gazeta.pl> <h41nm1$l8q$1@news.interia.pl>
    <h41p8n$eh4$1@inews.gazeta.pl> <h426rk$fae$1@news.interia.pl>
    <h42dg5$jnm$1@inews.gazeta.pl> <h440cv$1vp$1@news.interia.pl>
    <h443d1$i5f$1@inews.gazeta.pl> <h4431i$f4r$1@news.interia.pl>
    <h445gd$shm$1@inews.gazeta.pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 12:32
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h445gd$shm$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tak, możesz. Na przykład możesz mieć darmowe minuty za korzystanie z usług
    > bankowych.

    Ale to inna oferta. Nie mówimy o sensowności mBanku, ale o konkretnej
    ofercie 19gr do wszystkich.

    > BTW Heyah już nie jest optymalnym wyborem? Nie raczyli Ci odpisać?

    Odpisali, że ,,Na czas dostarczenia karty SIM przez pocztę nie mamy wpływu,
    jednak brak łączności nie powinien być długi.'' Poza tym, uznałem, że coraz
    mniej korzystam z internetu i że 27 kontra 29 + minuty za używanie karty
    mBankowej daje mu jednak przewagę.

    > Wybacz, ale na temat Twoich schorzeń ani częstotliwości ich występowania
    > w populacji się nie wypowiadałem i nie zamierzam.

    Nie próbuj mnie poniżać. To nie jest schorzenie, a efekt psychologiczny.
    Normalny, zdrowy i naturalny.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Banner_blindness

    Banner blindness (pol. ślepota bannerowa) ? zjawisko polegające na
    odruchowym ignorowaniu przez użytkowników stron WWW elementów wyglądających
    jak reklamy.

    > Owszem, strona przejrzystością nie grzeszy. Ale taka stronka Heyah
    > jest (IMO) gorsza,

    Heyah jest tragiczna do bólu.

    > a nie przypominam sobie, żeby Ci to przeszkadzało.

    Oj przeszkadzało na maksa. Tylko nie ważyło na wyborze oferty. I nie uznałem
    argumentu, że Play ma lepszą stronę jako argument w wyborze Heyah czy Play.
    Heyah ma najgorszą stronę na świecie. W sumie to nie mają strony WWW tylko
    multimedialną prezentację fleszową.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)