  • 11. Data: 2010-06-19 17:08:49
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 16:53:05 +0200, w <hvilki$v2f$1@news.onet.pl>, "Irokez"
    <n...@e...pl> napisał(-a):

    > - eetam, przesadzasz... nic nie skrzypi chyba że po dzwonie

    Ale o elektryce nic nie napisałeś? ;)
    Skrzypi jeżeli ma np. 200kkm po Polsce, nie wiem czemu, czy to jakieś gumy, czy
    cholera wie co, ale potwierdzone -- ciekawe, że tylko przy przejeżdżaniu
    progów.

    156 nowe (konstrukcyjnie) auto?

  • 12. Data: 2010-06-19 18:50:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jimiasty pisze:

    > Rozwin swa mysl o Najmondrzejszy!

    Ze jaki?
    Napisze tak abys zrozumial.
    Wez se kup alfe ciulu, to wyniesiesz sie na wyzyny inteligencji i
    statusu spolecznego (to taki skrot posta PSYLO).

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-06-19 19:16:46
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    > Napisze tak abys zrozumial.
    > Wez se kup alfe ciulu, to wyniesiesz sie na wyzyny inteligencji i statusu
    > spolecznego (to taki skrot posta PSYLO).

    W poscie PSYLO nie bylo nic obrazliwego, natomiast twoja wypowiedz pasuje
    jak ulal do dresa spod remizy.

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 14. Data: 2010-06-19 19:23:59
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jimiasty pisze:

    > W poscie PSYLO nie bylo nic obrazliwego, natomiast twoja wypowiedz pasuje
    > jak ulal do dresa spod remizy.

    ROTFL^2 :P
    Se kupilem alfe wiec spadaj na dzewo (nie poprawiac) ;>
    A tak w ogole to nie kumasz bazy.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2010-06-19 19:28:22
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    <n...@e...pl> napisał(-a):

    > Ale o elektryce nic nie napisałeś? ;)

    No dobra, mam ją 4-ty rok
    - wymiana akumulatora 7-letniego się nie liczy, żarówek pewno też., chociaż
    te H6W w postojówkach to są irytujące. Świece żarowe sztuk 1.
    - Przepływomierz BOSCH - niemiecka fantazja 1 raz
    - zaczęła mieć fochy i nie chciała czytać immobilizera w kluczyku. Godzinka
    grzebania pod kolumna kierownicy, pryśnięcie kontaktem i od 2 lat spokój
    - zaczęła mieć kolejne fochy... czasami nie przyspieszała i "marchewka".
    Pewnego dnia dojechałem do krzyrzówki a przez nią już jakims cudem się
    przeturlałem. Po minieciu krzyżówki zaczęła pipa jedna jechać normalnie - no
    to znowu godzinka, zciagnięcie osłony do komputera, rozpięcie wtyczki od
    potencjometru przyspieszenia, kontakt w sprayu i pół roku już jeździ.
    - stan na dziś - gdzie jest ten wzmacniacz antenowy? ;) bo cienko to radio
    zaczęło zbierać stacje. Pewnie znowu psikne.
    I nic więcej.

> [...]
    >czy
    >cholera wie co, ale potwierdzone -- ciekawe, że tylko przy przejeżdżaniu

    200kkm po Polsce to jak jeździć 10kkm po Wałbrzychu. Zrobiłem trochę ponad
    30 i nie skrzypi. Może skrzypią Ci górne tuleje wachaczy?

    >156 nowe (konstrukcyjnie) auto?

    no.. zaawansowane.. złe słówko :)
    Ogólnie jak się patrzy na te roczniki opla czy vw to tam wiocha wieje ;)
    Ale fakt, miałem tak że podjechałem do serwisa, facet spojrzał i od drzwi
    krzyczy.. nie.. nie... niemamowy

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2010-06-19 19:31:33
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL^2 :P
    > Se kupilem alfe wiec spadaj na dzewo (nie poprawiac) ;>
    > A tak w ogole to nie kumasz bazy.

    chyba kumam: uderz w stol a nozyce sie odezwa?
    (nie, nie mam Alfy)

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 17. Data: 2010-06-19 19:48:19
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jimiasty pisze:

    > chyba kumam: uderz w stol a nozyce sie odezwa?

    Ano, odzywa sie potem taki PSYLO i wypisuje farmazony.

    > (nie, nie mam Alfy)

    Pamietaj koniecznie, aby nie miec BMW.
    Odmozdzenie bedziesz mial jak w banku :P
    Ponoc rosnie ci jeszcze jak sobie audi kupisz, sa tacy co tak tu prawia.

    --
    Karolek

  • 18. Data: 2010-06-19 22:24:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > W poscie PSYLO nie bylo nic obrazliwego, natomiast twoja wypowiedz pasuje
    > jak ulal do dresa spod remizy.

    BMW zobowiązuje.
    Jak znam życie to ten zwrot o dresie go właśnie poruszył, na zasadzie uderz
    w stół a nożyce się odezwą.

  • 19. Data: 2010-06-19 22:33:35
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > BMW zobowiązuje.
    > Jak znam życie to ten zwrot o dresie go właśnie poruszył, na zasadzie
    > uderz w stół a nożyce się odezwą.

    Dobre, dobre :P
    A kia do czego cie zobowiazuje?
    Mnie poruszyl raczej zwrot o mega klasie alfy i niecheci wysiadania z
    niej, bo to przeciez ma taka kosmiczna technologie w porownaniu do
    niemieckich puszek... :P
    Litosci...

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2010-06-19 22:41:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dobre, dobre :P
    > A kia do czego cie zobowiazuje?

    Właśnie najlepsze jest to, że do niczego.

    > Mnie poruszyl raczej zwrot o mega klasie alfy i niecheci wysiadania z
    > niej, bo to przeciez ma taka kosmiczna technologie w porownaniu do
    > niemieckich puszek... :P

    Miałeś, wiesz?
    Jak nie, to w życiu nie zrozumiesz sensu cuore sportivo.

    Ja miałem i Alfę i BMW w życiu i parę innych wynalazków też i jakoś tak
    bardzo mnie opinia kolegi PSYLO nie poruszyła.
    Co więcej - cień sensu w niej widzę.