  • 21. Data: 2012-12-21 23:14:27
    Temat: Re: Uwaga kierowcy: jest zgoda na wyższe mandaty!
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    John Kołalsky, Fri, 21 Dec 2012 22:23:21 +0100, pl.misc.samochody:

    > Ty chcesz te 2000 sam zapłacić czy proponujesz doić innych w imię swoich
    > przekonań ?

    Przekraczam prędkość tylko w takim stopniu, żeby być w stanie zapłacić
    potencjalny mandat. Niespotykane, prawda?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 23. Data: 2012-12-22 07:10:42
    Od: <2...@7...071042.invalid> (Tom N)

    Marek 'marcus075' Karweta w

    > IMO mandat za przekroczenie prędkości powinien być liczony poniekąd

    Poniekąd.

    > procentowo: za każdy 1% prędkości ponad dozwoloną mandat w wysokości, na
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    > przykład, 20zł. W ten sposób idiota jadący 80km/h w terenie, gdzie jechać
    > można 40km/h (przekraczając prędkość dwukrotnie, bo to jest istotne, a nie
    ^^^^^^

    > bo przekroczenie o 40km/h na autostradzie jest gatunkowo znacznie lżejsze
    > niż przekroczenie w terenie zabudowanym.

    Co to ten teren zabudowany? 3 chałupy na krzyż też... ;P

    > A wedle obecnego taryfikatora mandatów to to samo. WTF?!

    Taki fuck, że na autostradzie mało kto może pojechać +40 licząc od 140, a i
    ^^^^^
    odpowiednich znaków D malutko, więc *może* sie redukuje jeszcze bardziej,
    za to na obszarach obsianych znakami D (innymi) i B niewielu ma problem by
    +40 pojechać i poczuć się choć na chwilę jak Kubica...

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2012-12-22 07:10:42
    Od: <3...@...071042.invalid> (Tom N)

    Bydlę w

    > Pociąłem, by miało to sens:

    Raczej, by pasowało do tego, co usiłujesz wmawiać, czy z sensem, to jest
    bardzo wątpliwe.

    > Nie, bo mam czystą.

    Nikt Cię nie pytał czy masz dupę czystą.

    > To jak, będziesz się upierał, że 500 to mniej niż 50?

    Ja się gdzieś upierałem?
    Nie baw się w mkarwana proszę, bo robisz to po raz wtóry w tym wątku.

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2012-12-22 12:45:18
    Od: WW <w...@v...pl>

    > IMO sprawiedliwe,
    > bo przekroczenie o 40km/h na autostradzie jest gatunkowo znacznie lżejsze
    > niż przekroczenie w terenie zabudowanym. A wedle obecnego taryfikatora
    > mandatów to to samo. WTF?!

    Popieram

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 25. Data: 2012-12-22 14:02:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>

    > Przekraczam prędkość tylko w takim stopniu, żeby być w stanie zapłacić
    > potencjalny mandat.

    Przekraczasz w takim stopniu w jakim wydaje Ci się, że przekraczasz. Jak się
    pierdykniesz bo znaku nie zauważysz (zagapisz się, ktoś zasłoni, ktoś
    zdejmie) też zapłacisz te swoje 2000.

    >Niespotykane, prawda?

    Beznadziejnie głupie, prawda ?

  • 26. Data: 2012-12-22 19:09:15
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Witam

    Marek, tu ze wszystkimi pomysłami trzeba uważać. wchodzisz na grząski
    grunt. Nie wiem czy Twój pomysł byłby dobry, ale wart jest analizy.

    W dniu 22.12.2012 14:02, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"
    > <m...@g...com>

    czyli zdajesz sobie sprawę że możesz popełnić błąd ale bierzesz na
    własne plecy odpowiedzialność za to?

    > Przekraczasz w takim stopniu w jakim wydaje Ci się, że przekraczasz. Jak
    > się pierdykniesz bo znaku nie zauważysz (zagapisz się, ktoś zasłoni,
    > ktoś zdejmie) też zapłacisz te swoje 2000.
    no i masz to co napisałem w pierwszym zdaniu. John zauważa minimalną
    dziurkę w Twoim pomyśle(bezsensowną zresztą), więc cały pomysł jest do
    dupy, innego pomysłu niema, wiec radary/mandaty to syf i niech policja
    łapie przestępców. A +30 na zabudowanym jest OK.

    Do czasu aż członek rodziny Johna nie zostanie potrącony....

    > Beznadziejnie głupie, prawda ?

    i lecimy z argumentami z piaskownicy. Do pewnego stopnia doskonale
    maskują braki w kulturze i inteligencji.

    ToMasz

  • 27. Data: 2012-12-22 19:23:57
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    ToMasz, Sat, 22 Dec 2012 19:09:15 +0100, pl.misc.samochody:

> [...]
    > grunt. Nie wiem czy Twój pomysł byłby dobry, ale wart jest analizy.

    > czyli zdajesz sobie sprawę że możesz popełnić błąd ale bierzesz na

    Po pierwsze: przekraczam tę prędkość jeżeli warunki na to pozwalają. Po
    drugie: nie "mogę popełnić" tylko popełniam i owszem - biorę za to
    odpowiedzialność.

  • 28. Data: 2012-12-22 19:25:06
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    John Kołalsky, Sat, 22 Dec 2012 14:02:12 +0100, pl.misc.samochody:

> [...]
    > pierdykniesz bo znaku nie zauważysz (zagapisz się, ktoś zasłoni, ktoś

    Prowadząc samochód patrzę na drogę i w 99% widzę jednak znaki. Mam na tyle
    podzielną uwagę, że potrafię rozmawiać i prowadzić. Jeżeli Ty nie masz, to
    może powinieneś pomyśleć o oddaniu prawa jazdy...?

  • 29. Data: 2012-12-22 19:26:50
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Tom N, Sat, 22 Dec 2012 07:10:42 +0100, pl.misc.samochody:

> [...]
    > za to na obszarach obsianych znakami D (innymi) i B niewielu ma problem by
    > +40 pojechać i poczuć się choć na chwilę jak Kubica...

    Co to jest za argument w ogóle?! Kurwa mać, kup sobie Malucha a potem
    krzycz, że Ty też chcesz przekraczać prędkość i domagasz się obniżenia
    dozwolonej prędkości na autostradzie do 40!
    Ja pierdole...

  • 30. Data: 2012-12-22 19:27:18
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    WW, Sat, 22 Dec 2012 12:45:18 +0100, pl.misc.samochody:

    > Popieram

    Opcja alternatywna to ŚCIŚLE określone stawki (vide Słowacja), a nie
    widełki.