  • 1. Data: 2012-12-19 23:11:25
    Temat: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
    Od: WildS <f...@n...pl>

    Witam,
    Jako, że w naszej kochanej stolicy z doswiadczenia navi nalezy skrajnie
    nie ufac a w google mapsach widze, ze s8 jeszcze na zdjeciach
    satelitarnych nie wybudowana ;) to chcialem zapytac:

    Jak najbezpieczniej i najmniej stresowo dojechac duzym autkiem (17,5m
    dł, 40t ciezkie, 4.0m wysokie) z A2 na ul. Traktorzystow 10? Konsorcjum
    stali.

    Google maps mi zasugerowalo zjazd z s8 przez jakies osiedle ale to
    raczej odpada.

    Widze,ze jest jakis zjazd na Pruszkow teraz z A2 i dalej mozna sie na
    piastow i ursus przebijac na kilka sposobów ale nie wiem, ktory lepszy i
    czy po drodze nie ma jakichs niskich wiaduktow albo innych
    niespodzianek.

    No i ostatnie pytanie - czy ktos sie orientuje, czy ursus jest juz w
    strefie warszawskiego zakazu godzinowego dla tirów? Bo od dk8 to sie
    zaczyna przy lotnisku a to podobna odleglosc od centrum.

    --
    WildS

  • 2. Data: 2012-12-19 23:48:21
    Temat: Re: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > strefie warszawskiego zakazu godzinowego dla tirów? Bo od dk8 to sie
    > zaczyna przy lotnisku a to podobna odleglosc od centrum.

    Ja sie nie znam ale wyglada na przerabane bo od strony ursusa to wszedzie sa zakazy
    >16t, ale tiry do starej fabryki ciagnikow jakos dojezdzaja. Wiadukt w ursusie na
    cierlickiej ma 4m i widuje tam spore pojazdy.

    sz.

  • 3. Data: 2012-12-20 00:09:29
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2012-12-19 23:11, WildS pisze:
> [...]
    > piastow i ursus przebijac na kilka sposobów ale nie wiem, ktory lepszy i
    > czy po drodze nie ma jakichs niskich wiaduktow albo innych

    Jedź za wszystkimi :-). Jedyna słuszna droga to:

    1) Zjazd z A2 na węźle Pruszków do Pruszkowa
    2) Cały czas prosto (prawie zawsze korek), przez rondo i wiadukt
    3) za wiaduktem w lewo (ul. Prusa);
    4) i zaraz na prawy pas do skrętu w prawo w al. Jerozolimskie.
    5) Jerozolimskimi na Warszawę, za pierwszymi światłami jest ograniczenie
    chyba 70 i za łukiem często suszą.
    6) na drugich światłach w lewo (lewoskręt) w ul Tysiąclecia do Piastowa;
    6) prosto przez wiadukt i zaraz za wiaduktem na rondzie w prawo.
    7) Cały czas prosto jak droga prowadzi i jesteś na miejscu

    > No i ostatnie pytanie - czy ktos sie orientuje, czy ursus jest juz w
    > strefie warszawskiego zakazu godzinowego dla tirów? Bo od dk8 to sie
    > zaczyna przy lotnisku a to podobna odleglosc od centrum.

    Tak. I niech Cię nie podkusi jechać dalej S8 do starej dwójki. Będziesz
    musiał jechać ul. Dźwigową a tam już jest strefa do 10 ton.

  • 4. Data: 2012-12-20 11:25:24
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-12-19, PMG <p...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Tak. I niech Cię nie podkusi jechać dalej S8 do starej dwójki. Będziesz
    > musiał jechać ul. Dźwigową a tam już jest strefa do 10 ton.

    Dzięki za pomoc :)
    No właśnie dźwigowa coś mi świtała, że zamknięta.
    W piastowie z tego co sie dowiedzialem na tysiaclecia jest jakaś
    tonażówka i na wiadukcie też.
    Pojechałem od 719 w lewo w Spisaka i dalej juz trafilem. Okazalo sie, ze
    adres byl na Traktorzystow ale trzeba bylo przejechac tam pod wiaduktem
    3.9 na Cierlickiej i zajechac od tyłu.

    --
    WildS

  • 5. Data: 2012-12-20 17:39:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 20 Dec 2012 11:25:24 +0100 (CET), WildS <f...@n...pl>
    wrote:

    >Pojechałem od 719 w lewo w Spisaka i dalej juz trafilem. Okazalo sie, ze
    >adres byl na Traktorzystow ale trzeba bylo przejechac tam pod wiaduktem
    >3.9 na Cierlickiej i zajechac od tyłu.

    Widzę że nieaktualne :)) No to byłeś jakieś 100 metrów od mojej
    firmowej miejscówki. Na drugi raz nie kombinuj, tylko Dźwigową jedź,
    tam jest ograniczenie tonażowe ale i tak wszystko do dawnego Ursusa
    ciągnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-12-21 02:35:27
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-12-20, jerzu <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    > firmowej miejscówki. Na drugi raz nie kombinuj, tylko Dźwigową jedź,
    > tam jest ograniczenie tonażowe ale i tak wszystko do dawnego Ursusa

    Spokojnie, zamiast Dźwigowej udało mi się zaliczyć 30t na wiadukcie w
    Pruszkowie co z autostrady 718 do 719 prowadzi ;)

    Swoją drogą co to w ogole jest za ograniczenie 30t? Jakiś relikt
    przeszłości chyba. Często można spotkać w różnych dziwnych miejscach bez
    możliwości objazdu żadnego czy nawet zawrócenia, postawione przed samym
    obiektem. Zupełnie jak wiadukty 3.8 i 3.9 wczesniej nie sygnalizowane.

    WTEM!... wiadukt ;)

    --
    WildS

  • 7. Data: 2012-12-21 06:33:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Dec 2012 02:35:27 +0100 (CET), WildS napisał(a):
> [...]
    > możliwości objazdu żadnego czy nawet zawrócenia, postawione przed samym
    > obiektem. Zupełnie jak wiadukty 3.8 i 3.9 wczesniej nie sygnalizowane.

    A nie jest to jakos tak ze na tych drogach ciezsze pojazdy i tak nie
    powinny jechac ?

    8t na os to jest chyba ogolne maksimum ?

    J.

  • 8. Data: 2012-12-21 17:31:57
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-12-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A nie jest to jakos tak ze na tych drogach ciezsze pojazdy i tak nie
    > powinny jechac ?
    > 8t na os to jest chyba ogolne maksimum ?

    Nacisk na oś to osobna sprawa. Drogi wojewodzkie trzycyfrowe są domyślnie 8t ale z
    obwódką mają 10t. DK praktycznie domyślnie mają 10t ale "główniejsze" mają
    11,5t (wykaz jest w rozporządzeniach ministra infrastruktury).

    Możesz mieć załadowany tak towar, że masz DMC 40t i nie przekroczone 10t
    a na upartego i 8t na osiach. Najwrażliwsza jest ciągnąca bo te 3 osie
    naczepy są w normalnych warunkach nie do przeciążenia. Jesli odpowiednio
    rozmiescisz wage (z przodu lekko) to nie przekroczy dopuszczalnych
    nacisków. Wszystko zależy od rodzaju towaru i rozgarniecia ładującego i
    ew. kierowcy.

    A tonażówki w PL są dziwne co najmniej. Np. są jakieś podłe drogi 3
    cyfrowe z ograniczeniem do 15t gdzie 2 tiry jak maja sie minac to jeden
    musi praktycznie stanąć. A niektore składy z lżejszymi koniami i
    naczepami (jak mój) na pusto z niepełnymi zbiornikami ważą np. 14,7t ;)

    Zamiast tonażówek powinni wzorem anglii wprowadzic drogi z ograniczeniem
    na szerokość 6"6' i już. Np. na niemcy specjalnie są robione lekkie
    tandemy z DMC 11,999t a ładowności objętościowo jak normalne po to, żeby
    nie płaciły Mauta od 12t. A co za roznica dla bezpieczenstwa czy jedzie
    waską, polską, dziurawą drogą zestaw co waży 12t czy 17t jak tak czy tak
    się ledwo mieści i pobocza łapie.

    Natomiast oryginanie zastrzezenie mialem do tych dziwnych 30t z
    nienacka. Czemu akurat 30? To tak ni przypiął ni przyłatał. Konkretne
    zakazy dla ciezarowych to są typu 10t całkowitej na jakichś wąskich
    drogach lokalnych, 12,16,18t dmc, skad 30? W czechach są znaki z
    dopiskami np. "1 vozidlo max 44t". A u nas 30t i już.

    się rozpisałem świątecznie ;)

    --
    WildS