-
1. Data: 2012-12-19 23:11:25
Temat: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
Od: WildS <f...@n...pl>
Witam,
Jako, że w naszej kochanej stolicy z doswiadczenia navi nalezy skrajnie
nie ufac a w google mapsach widze, ze s8 jeszcze na zdjeciach
satelitarnych nie wybudowana ;) to chcialem zapytac:
Jak najbezpieczniej i najmniej stresowo dojechac duzym autkiem (17,5m
dł, 40t ciezkie, 4.0m wysokie) z A2 na ul. Traktorzystow 10? Konsorcjum
stali.
Google maps mi zasugerowalo zjazd z s8 przez jakies osiedle ale to
raczej odpada.
Widze,ze jest jakis zjazd na Pruszkow teraz z A2 i dalej mozna sie na
piastow i ursus przebijac na kilka sposobów ale nie wiem, ktory lepszy i
czy po drodze nie ma jakichs niskich wiaduktow albo innych
niespodzianek.
No i ostatnie pytanie - czy ktos sie orientuje, czy ursus jest juz w
strefie warszawskiego zakazu godzinowego dla tirów? Bo od dk8 to sie
zaczyna przy lotnisku a to podobna odleglosc od centrum.
--
WildS
-
2. Data: 2012-12-19 23:48:21
Temat: Re: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
Od: "szufla" <b...@e...pl>
> Jak najbezpieczniej i najmniej stresowo dojechac duzym autkiem (17,5m
> dł, 40t ciezkie, 4.0m wysokie) z A2 na ul. Traktorzystow 10? Konsorcjum
> stali.
>
> Google maps mi zasugerowalo zjazd z s8 przez jakies osiedle ale to
> raczej odpada.
>
> Widze,ze jest jakis zjazd na Pruszkow teraz z A2 i dalej mozna sie na
> piastow i ursus przebijac na kilka sposobów ale nie wiem, ktory lepszy i
> czy po drodze nie ma jakichs niskich wiaduktow albo innych
> niespodzianek.
>
> No i ostatnie pytanie - czy ktos sie orientuje, czy ursus jest juz w
> strefie warszawskiego zakazu godzinowego dla tirów? Bo od dk8 to sie
> zaczyna przy lotnisku a to podobna odleglosc od centrum.
Ja sie nie znam ale wyglada na przerabane bo od strony ursusa to wszedzie sa zakazy
>16t, ale tiry do starej fabryki ciagnikow jakos dojezdzaja. Wiadukt w ursusie na
cierlickiej ma 4m i widuje tam spore pojazdy.
sz.
-
3. Data: 2012-12-20 00:09:29
Temat: Re: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
Od: PMG <p...@p...pl>
W dniu 2012-12-19 23:11, WildS pisze:
> Witam,
> Jako, że w naszej kochanej stolicy z doswiadczenia navi nalezy skrajnie
> nie ufac a w google mapsach widze, ze s8 jeszcze na zdjeciach
> satelitarnych nie wybudowana ;) to chcialem zapytac:
>
> Jak najbezpieczniej i najmniej stresowo dojechac duzym autkiem (17,5m
> dł, 40t ciezkie, 4.0m wysokie) z A2 na ul. Traktorzystow 10? Konsorcjum
> stali.
>
> Google maps mi zasugerowalo zjazd z s8 przez jakies osiedle ale to
> raczej odpada.
>
> Widze,ze jest jakis zjazd na Pruszkow teraz z A2 i dalej mozna sie na
> piastow i ursus przebijac na kilka sposobów ale nie wiem, ktory lepszy i
> czy po drodze nie ma jakichs niskich wiaduktow albo innych
> niespodzianek.
Jedź za wszystkimi :-). Jedyna słuszna droga to:
1) Zjazd z A2 na węźle Pruszków do Pruszkowa
2) Cały czas prosto (prawie zawsze korek), przez rondo i wiadukt
3) za wiaduktem w lewo (ul. Prusa);
4) i zaraz na prawy pas do skrętu w prawo w al. Jerozolimskie.
5) Jerozolimskimi na Warszawę, za pierwszymi światłami jest ograniczenie
chyba 70 i za łukiem często suszą.
6) na drugich światłach w lewo (lewoskręt) w ul Tysiąclecia do Piastowa;
6) prosto przez wiadukt i zaraz za wiaduktem na rondzie w prawo.
7) Cały czas prosto jak droga prowadzi i jesteś na miejscu
>
> No i ostatnie pytanie - czy ktos sie orientuje, czy ursus jest juz w
> strefie warszawskiego zakazu godzinowego dla tirów? Bo od dk8 to sie
> zaczyna przy lotnisku a to podobna odleglosc od centrum.
>
Tak. I niech Cię nie podkusi jechać dalej S8 do starej dwójki. Będziesz
musiał jechać ul. Dźwigową a tam już jest strefa do 10 ton.
-
4. Data: 2012-12-20 11:25:24
Temat: Re: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
Od: WildS <f...@n...pl>
On 2012-12-19, PMG <p...@p...pl> wrote:
>> Witam,
>> Jako, że w naszej kochanej stolicy z doswiadczenia navi nalezy skrajnie
>> nie ufac a w google mapsach widze, ze s8 jeszcze na zdjeciach
>> satelitarnych nie wybudowana ;) to chcialem zapytac:
>>
>> Jak najbezpieczniej i najmniej stresowo dojechac duzym autkiem (17,5m
>> dł, 40t ciezkie, 4.0m wysokie) z A2 na ul. Traktorzystow 10? Konsorcjum
>> stali.
>>
>> Google maps mi zasugerowalo zjazd z s8 przez jakies osiedle ale to
>> raczej odpada.
>>
>> Widze,ze jest jakis zjazd na Pruszkow teraz z A2 i dalej mozna sie na
>> piastow i ursus przebijac na kilka sposobów ale nie wiem, ktory lepszy i
>> czy po drodze nie ma jakichs niskich wiaduktow albo innych
>> niespodzianek.
>
> Jedź za wszystkimi :-). Jedyna słuszna droga to:
>
> 1) Zjazd z A2 na węźle Pruszków do Pruszkowa
> 2) Cały czas prosto (prawie zawsze korek), przez rondo i wiadukt
> 3) za wiaduktem w lewo (ul. Prusa);
> 4) i zaraz na prawy pas do skrętu w prawo w al. Jerozolimskie.
> 5) Jerozolimskimi na Warszawę, za pierwszymi światłami jest ograniczenie
> chyba 70 i za łukiem często suszą.
> 6) na drugich światłach w lewo (lewoskręt) w ul Tysiąclecia do Piastowa;
> 6) prosto przez wiadukt i zaraz za wiaduktem na rondzie w prawo.
> 7) Cały czas prosto jak droga prowadzi i jesteś na miejscu
>
>
>>
>> No i ostatnie pytanie - czy ktos sie orientuje, czy ursus jest juz w
>> strefie warszawskiego zakazu godzinowego dla tirów? Bo od dk8 to sie
>> zaczyna przy lotnisku a to podobna odleglosc od centrum.
> Tak. I niech Cię nie podkusi jechać dalej S8 do starej dwójki. Będziesz
> musiał jechać ul. Dźwigową a tam już jest strefa do 10 ton.
Dzięki za pomoc :)
No właśnie dźwigowa coś mi świtała, że zamknięta.
W piastowie z tego co sie dowiedzialem na tysiaclecia jest jakaś
tonażówka i na wiadukcie też.
Pojechałem od 719 w lewo w Spisaka i dalej juz trafilem. Okazalo sie, ze
adres byl na Traktorzystow ale trzeba bylo przejechac tam pod wiaduktem
3.9 na Cierlickiej i zajechac od tyłu.
--
WildS
-
5. Data: 2012-12-20 17:39:46
Temat: Re: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Thu, 20 Dec 2012 11:25:24 +0100 (CET), WildS <f...@n...pl>
wrote:
>Pojechałem od 719 w lewo w Spisaka i dalej juz trafilem. Okazalo sie, ze
>adres byl na Traktorzystow ale trzeba bylo przejechac tam pod wiaduktem
>3.9 na Cierlickiej i zajechac od tyłu.
Widzę że nieaktualne :)) No to byłeś jakieś 100 metrów od mojej
firmowej miejscówki. Na drugi raz nie kombinuj, tylko Dźwigową jedź,
tam jest ograniczenie tonażowe ale i tak wszystko do dawnego Ursusa
ciągnie.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
6. Data: 2012-12-21 02:35:27
Temat: Re: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
Od: WildS <f...@n...pl>
On 2012-12-20, jerzu <t...@i...pl> wrote:
>>Pojechałem od 719 w lewo w Spisaka i dalej juz trafilem. Okazalo sie, ze
>>adres byl na Traktorzystow ale trzeba bylo przejechac tam pod wiaduktem
>>3.9 na Cierlickiej i zajechac od tyłu.
> Widzę że nieaktualne :)) No to byłeś jakieś 100 metrów od mojej
> firmowej miejscówki. Na drugi raz nie kombinuj, tylko Dźwigową jedź,
> tam jest ograniczenie tonażowe ale i tak wszystko do dawnego Ursusa
> ciągnie.
Spokojnie, zamiast Dźwigowej udało mi się zaliczyć 30t na wiadukcie w
Pruszkowie co z autostrady 718 do 719 prowadzi ;)
Swoją drogą co to w ogole jest za ograniczenie 30t? Jakiś relikt
przeszłości chyba. Często można spotkać w różnych dziwnych miejscach bez
możliwości objazdu żadnego czy nawet zawrócenia, postawione przed samym
obiektem. Zupełnie jak wiadukty 3.8 i 3.9 wczesniej nie sygnalizowane.
WTEM!... wiadukt ;)
--
WildS
-
7. Data: 2012-12-21 06:33:54
Temat: Re: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Fri, 21 Dec 2012 02:35:27 +0100 (CET), WildS napisał(a):
> Spokojnie, zamiast Dźwigowej udało mi się zaliczyć 30t na wiadukcie w
> Pruszkowie co z autostrady 718 do 719 prowadzi ;)
> Swoją drogą co to w ogole jest za ograniczenie 30t? Jakiś relikt
> przeszłości chyba. Często można spotkać w różnych dziwnych miejscach bez
> możliwości objazdu żadnego czy nawet zawrócenia, postawione przed samym
> obiektem. Zupełnie jak wiadukty 3.8 i 3.9 wczesniej nie sygnalizowane.
A nie jest to jakos tak ze na tych drogach ciezsze pojazdy i tak nie
powinny jechac ?
8t na os to jest chyba ogolne maksimum ?
J.
-
8. Data: 2012-12-21 17:31:57
Temat: Re: szybkie pytanie o dojazd, Warszawa
Od: WildS <f...@n...pl>
On 2012-12-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> Dnia Fri, 21 Dec 2012 02:35:27 +0100 (CET), WildS napisał(a):
>> Spokojnie, zamiast Dźwigowej udało mi się zaliczyć 30t na wiadukcie w
>> Pruszkowie co z autostrady 718 do 719 prowadzi ;)
>> Swoją drogą co to w ogole jest za ograniczenie 30t? Jakiś relikt
>> przeszłości chyba. Często można spotkać w różnych dziwnych miejscach bez
>> możliwości objazdu żadnego czy nawet zawrócenia, postawione przed samym
>> obiektem. Zupełnie jak wiadukty 3.8 i 3.9 wczesniej nie sygnalizowane.
> A nie jest to jakos tak ze na tych drogach ciezsze pojazdy i tak nie
> powinny jechac ?
> 8t na os to jest chyba ogolne maksimum ?
Nacisk na oś to osobna sprawa. Drogi wojewodzkie trzycyfrowe są domyślnie 8t ale z
obwódką mają 10t. DK praktycznie domyślnie mają 10t ale "główniejsze" mają
11,5t (wykaz jest w rozporządzeniach ministra infrastruktury).
Możesz mieć załadowany tak towar, że masz DMC 40t i nie przekroczone 10t
a na upartego i 8t na osiach. Najwrażliwsza jest ciągnąca bo te 3 osie
naczepy są w normalnych warunkach nie do przeciążenia. Jesli odpowiednio
rozmiescisz wage (z przodu lekko) to nie przekroczy dopuszczalnych
nacisków. Wszystko zależy od rodzaju towaru i rozgarniecia ładującego i
ew. kierowcy.
A tonażówki w PL są dziwne co najmniej. Np. są jakieś podłe drogi 3
cyfrowe z ograniczeniem do 15t gdzie 2 tiry jak maja sie minac to jeden
musi praktycznie stanąć. A niektore składy z lżejszymi koniami i
naczepami (jak mój) na pusto z niepełnymi zbiornikami ważą np. 14,7t ;)
Zamiast tonażówek powinni wzorem anglii wprowadzic drogi z ograniczeniem
na szerokość 6"6' i już. Np. na niemcy specjalnie są robione lekkie
tandemy z DMC 11,999t a ładowności objętościowo jak normalne po to, żeby
nie płaciły Mauta od 12t. A co za roznica dla bezpieczenstwa czy jedzie
waską, polską, dziurawą drogą zestaw co waży 12t czy 17t jak tak czy tak
się ledwo mieści i pobocza łapie.
Natomiast oryginanie zastrzezenie mialem do tych dziwnych 30t z
nienacka. Czemu akurat 30? To tak ni przypiął ni przyłatał. Konkretne
zakazy dla ciezarowych to są typu 10t całkowitej na jakichś wąskich
drogach lokalnych, 12,16,18t dmc, skad 30? W czechach są znaki z
dopiskami np. "1 vozidlo max 44t". A u nas 30t i już.
się rozpisałem świątecznie ;)
--
WildS