  • 1. Data: 2012-12-19 20:17:12
    Temat: Wypadek polucyjnej Alfy w Poznaniu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Znowu szeryfowie postanowili zabawić się na koszt społeczeństwa, a tu taka
    cisza na grupie?

    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,13078412,Poli
    cyjny_poscig_na_ulicach_Poznania_i_wypadek_radiowozu
    .html#LokPozTxt

  • 2. Data: 2012-12-19 21:09:41
    Temat: Re: Wypadek polucyjnej Alfy w Poznaniu
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    gupki, powinny spisac jego lewe tablice i czekac pod domem, a nie
    poscigi jak w gumowej kaczce

  • 3. Data: 2012-12-20 09:14:03
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-12-19 20:17, Cavallino pisze:

    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,13078412,Poli
    cyjny_poscig_na_ulicach_Poznania_i_wypadek_radiowozu
    .html#LokPozTxt

    "Ostrowski sprawca całego zamieszania powinien mieć się na baczności.
    Mundurowi wciąż mają na niego oko."
    WTF?
    Jaki sprawca? Jakiż on ma związek z wypadkiem?
    Policjanci mieli wypadek - nie wiadomo, z czyjej winy, nie opisano
    okoliczności. No cóż - zdarza się, chociaż po tym całym opisie wygląda
    mi na to, że usiłują komuś winę wcisnąć koniecznie.
    Coś jak w kawale:
    "Do skacowanego po imprezie faceta dzwoni gospodarz imprezy:
    - Słuchaj Józek jest kwas po imprezie, wiesz, ty więcej do nas nie
    przychodź.
    - Ale co się stało na miły bóg - pyta Józek, który tylko fragmenty
    imprezy w pamięci.
    - Zginął złoty zegarek - mówi gospodarz.
    - Ale to nie ja ukradłem, burzy się Józek.
    - Wiem, bo zegarek się znalazł.
    - No to czego chcecie ode mnie, za co taka kara???
    - Wiesz, zegarek się znalazł, ale niesmak pozostał..."

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2012-12-20 10:38:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 09:14:03 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Jaki sprawca? Jakiż on ma związek z wypadkiem?

    Tym razem nie dało się zwalić winy na drogowców, więc sprawca nadal jest
    poszukiwany?

  • 5. Data: 2012-12-20 17:50:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Jaki sprawca? Jakiż on ma związek z wypadkiem?
    > Policjanci mieli wypadek - nie wiadomo, z czyjej winy, nie opisano

    To akurat wiadomo, gdyby winny był kierowca Focusa, to niewątpliwie cały
    świat by się o tym dowiedział.
    Jak kręcą - to wiadomo że wina psia.