  • 1. Data: 2012-12-20 14:49:16
    Temat: Uwaga kierowcy: jest zgoda na wyższe mandaty!
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    http://nasygnale.pl/kat,1025341,title,Uwaga-kierowcy
    -jest-zgoda-na-wyzsze-mandaty,wid,15174255,wiadomosc
    .html

  • 2. Data: 2012-12-20 14:52:38
    Temat: Re: Uwaga kierowcy: jest zgoda na wyższe mandaty!
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Niebawem będzie mandat abonamentowy. Wraz z OC będzie opłata abonamentowa za
    to że z reguły każdy jakieś przepisy czasem łamie.

  • 3. Data: 2012-12-20 15:02:01
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-20 14:52, 4CX250 pisze:
    > Niebawem będzie mandat abonamentowy. Wraz z OC będzie opłata
    > abonamentowa za to że z reguły każdy jakieś przepisy czasem łamie.

    Propozycje, które policja przesłała do ministerstwa, dotyczyły m.in.
    możliwości podniesienia wysokości grzywien za _najcięższe_ naruszenia w
    ruchu drogowym. - Wyższe grzywny dotyczyłyby takich naruszeń ruchu
    drogowego jak m.in. _przekraczanie dopuszczalnej prędkości_, niewłaściwe
    wyprzedzanie, niewłaściwe zachowanie na przejściach dla pieszych "

    I wszystko jasne.

  • 4. Data: 2012-12-20 15:09:59
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Ja bardzo poproszę o DUŻE mandaty za chujowo ustawione światła. Noc +
    śnieg/deszcz i co chwilę człowiek jest właściwie ślepy bo jakiś dekiel
    świeci pseudoxenonami przed siebie zamiast na drogę.

    Michoo

  • 5. Data: 2012-12-20 18:29:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl>

    > Ja bardzo poproszę o DUŻE mandaty za chujowo ustawione światła. Noc +
    > śnieg/deszcz i co chwilę człowiek jest właściwie ślepy bo jakiś dekiel
    > świeci pseudoxenonami przed siebie zamiast na drogę.

    A ja o duże za pisanie idiotycznych artykułów o nakładaniu mandatów

  • 6. Data: 2012-12-20 18:57:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-20 18:29, John Kołalsky pisze:
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl>

    > A ja o duże za pisanie idiotycznych artykułów o nakładaniu mandatów

    Oczywiście - nadawane przed dowolnego osobnika z sieci, ze skutkiem
    natychmiastowym.

  • 7. Data: 2012-12-20 20:12:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-20 15:09, Michoo pisze:
    > Ja bardzo poproszę o DUŻE mandaty za chujowo ustawione światła. Noc +
    > śnieg/deszcz i co chwilę człowiek jest właściwie ślepy bo jakiś dekiel
    > świeci pseudoxenonami przed siebie zamiast na drogę.

    I jeżdżenie z włączonymi światłami przecimgielnymi z tyłu w mieście
    gdy widoczność sięga 500 metrów.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 8. Data: 2012-12-20 20:39:37
    Od: <7...@9...203937.invalid> (Tom N)

    megrims w

    > I jeżdżenie z włączonymi światłami przecimgielnymi z tyłu w mieście
    > gdy widoczność sięga 500 metrów.

    Siedziałeś w tym samochodzie z włączonymi tylnymi ppm?

    "Kierujący pojazdem może używać tylnych świateł przeciwmgłowych, jeżeli
    zmniejszona przejrzystość powietrza ogranicza widoczność na odległość
    mniejszą niż 50 m"

    Założę się, że nie.

    To co gardłujesz, skoro nie wiesz na ile metrów miał widoczność jadący nim.
    Bo chyba nie chcesz powiedzieć, że nie miał powietrza w samochodzie...

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2012-12-20 20:48:19
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-20 20:39:37 +0100, <7...@9...203937.invalid> (Tom N) said:

    Założenie:

    > megrims w

    Dziwne pytanie:

    > To co gardłujesz, skoro nie wiesz na ile metrów miał widoczność jadący nim.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2012-12-20 21:37:09
    Od: <3...@5...213709.invalid> (Tom N)

    Bydlę w

    > On 2012-12-20 20:39:37 +0100, <7...@9...203937.invalid> (Tom N) said:

    > Założenie:

    > Dziwne pytanie:

    I co Cię tak dziwi?

    Wielu takich widziałem, którzy jechali z zaparowanymi szybami, i mnie nie
    dziwi, że widoczność ograniczoną do mniej niż 50 [1] metrów mieli, i
    włączali tylne światła przeciwmgłowe...

    [1] -- na 500 widział megamris, a przepis mówi o 50

    --
    'Tom N'