  • 1. Data: 2012-12-20 15:18:35
    Temat: Fajnych radnych macie w Łodzi...LOL
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Przewodniczący Rady Miejskiej Łodzi Tomasz Kacprzak zaproponował, żeby
    powiększyć budżet straży miejskiej o 3 mln złotych i strażnikom dać maszynki
    do zarabiania pieniędzy.

    http://moto.onet.pl/1673389,1,radni-chca-zarobic-na-
    fotoradarach,artykul.html?node=2

  • 2. Data: 2012-12-20 16:31:53
    Temat: Re: Fajnych radnych macie w Łodzi...LOL
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *BaX* napisał(-a):

    > Przewodniczący Rady Miejskiej Łodzi Tomasz Kacprzak zaproponował, żeby
    > powiększyć budżet straży miejskiej o 3 mln złotych i strażnikom dać
> [...]

    Widać w samej Łodzi idą pod prąd, bo już gdzieniegdzie w woj. łódzkim
    strasze polikwidowano. Na pohybel sukinsynom.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-12-20 16:43:16
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    fotoradarach,artykul.html?node=2

    > Widać w samej Łodzi idą pod prąd, bo już gdzieniegdzie w woj. łódzkim strasze
    > polikwidowano. Na pohybel sukinsynom.

    Polikwidowano bo kasy nie maja na ich utrzymanie, albo nie chca miec, a ten wyzej to
    wiadomo skad.
    Dla mnie ta sluzba moze istniec, ale w inny sposob.

    sz.

  • 4. Data: 2012-12-20 20:59:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 20.12.2012 15:18, BaX wrote:
    > Przewodniczący Rady Miejskiej Łodzi Tomasz Kacprzak zaproponował, żeby
    > powiększyć budżet straży miejskiej o 3 mln złotych i strażnikom dać
> [...]

    Uć, kurwa.
    To ktos tam w ogole mieszka?

  • 5. Data: 2012-12-20 21:44:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 20:59:26 +0100, neoniusz napisał(a):
    fotoradarach,artykul.html?node=2

    > Uć, kurwa.
    > To ktos tam w ogole mieszka?

    Kropiwnicki tam na przyklad mieszka.
    http://www.se.pl/archiwum/kropiwnicki-gani-strazniko
    w-miejskich_113466.html
    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/zaozy-czapke-i-stra
    ci-pamiec_99350.html
    http://jerzy-kropiwnicki.blog.onet.pl/2011/09/08/08-
    09-2011-upupic-straz-miejska/

    Ale wdzieczni mieszkancy Kropiwnickiego odwolali.

    J.

  • 6. Data: 2012-12-21 10:24:37
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-12-20 21:44, J.F. pisze:

    > Ale wdzieczni mieszkancy Kropiwnickiego odwolali.
    >
    > J.

    A pan Tusk zesłał nam Zdanowską.
    Lekarstwo gorsze od choroby.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-p

  • 7. Data: 2012-12-21 11:59:16
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu czwartek, 20 grudnia 2012 20:59:26 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

    fotoradarach,artykul.html?node=2

    > Uć, kurwa.
    >
    > To ktos tam w ogole mieszka?

    Ja mieszkam i co z tego ? Mam zresztą nadzieję że inicjatywa p. Palikota spowoduje
    likwidację straży miejskiej w Łodzi. Idą święta to pomarzyć można

  • 8. Data: 2012-12-22 16:15:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 15:18:35 +0100, BaX napisał(a):

> [...]
    > powiększyć budżet straży miejskiej o 3 mln złotych i strażnikom dać maszynki

    Tak się zastanawiam czy brak opresyjnej straży fotoradarowej w gminie, to
    nie jest jakaś niegospodarność? ;)