  • 1. Data: 2012-12-19 22:30:32
    Temat: Konserwacja podwozia...
    Od: "rr" <dd@ee>

    Czym zakonserwować podwozie i jak to zrobić (jakie odtłuszczacze, itp.)
    Pozdr.
    R...

  • 2. Data: 2012-12-20 20:46:29
    Temat: Re: Konserwacja podwozia...
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.12.2012 22:30, rr pisze:
    > Czym zakonserwować podwozie i jak to zrobić (jakie odtłuszczacze, itp.)
    > Pozdr.
    > R...
    w dzisiejszych czasach tego się raczej nie robi, auta nie są już
    wieczne, a fabryczne zabezpieczenia... nie tyle że lepsze, ale bardziej
    równomierne. jak juz bym miał coś polecić, to taki eksperyment. Na pewno
    o piance montażowej, makroflexie słyszałeś? Są firmy które mogą taką
    piankę natrysnąć na całe poddasze. ja bym sobie zażyczył natryśnięcie
    tego na całe podwozie...

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-12-20 23:22:20
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > słyszałeś? Są firmy które mogą taką piankę natrysnąć na całe poddasze. ja bym sobie

    > zażyczył natryśnięcie tego na całe podwozie...

    Poliuretanowa pianke montazowa na podwozie ?:)

    sz.

  • 4. Data: 2012-12-21 08:22:33
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "rr" <dd@ee> napisał w wiadomości
    > Czym zakonserwować podwozie i jak to zrobić (jakie odtłuszczacze, itp.)
    > Pozdr.

    rust check

    --
    pozdrawiam