  • 31. Data: 2011-04-18 10:54:52
    Temat: Re: To jest podróba Waszym zdaniem?
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/04/2011 11:52, Tomaszek wrote:

    > To jest ryzyko, ale to trzeba z zaufanego źródła brać;) A poza tym jak
    > sam robisz, to wiesz, że nie ma tam chemii ani żadnego innego syfu jak
    > we wódkach sklepowych, nie wszystkich oczywiście, ale zdarzają się i to
    > nawet w tych nie najtańszych.

    - Ależ ja Ciebie doskonale rozumiem - powiedział Kamil spijając pianę z
    piwa domowej roboty. :)

    Kamil

  • 32. Data: 2011-04-18 12:59:29
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Tomaszek <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >sam robisz, to wiesz, że nie ma tam chemii ani żadnego innego syfu jak
    >we wódkach sklepowych, nie wszystkich oczywiście, ale zdarzają się i to

    I tu sie akurat mylisz.
    Jak robisz sam samogon, to - powiem to obrazowo - na
    osi, gdzie jej poczatek oznacza pierwsze opary i koniec oznacza
    koniec destylacji, to tylko jeden odcinek to pary czystego etanolu,
    a reszta na tej osi przed i po to metanol, butanol itp. dziadostwo.
    W domu nie masz aparatury, ktora dokladnie wylapie Ci tylko ten
    odcinek z etanolem, wiec zalapujesz zdrowo do butelki z przodu i tylu osi
    "gratisy". Ja tam takiego alkoholu nie pijam.

    Natomiast wodka ze sklepu jest dokladnie i wielokrotnie destylowana
    i raczej nie dodaje sie do niej dodatkowej chemii, bo to nie cola
    ani inny napoj gazowany.

  • 33. Data: 2011-04-18 13:03:29
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    >Ku przestrodze przykłady z życia:
    > - zakup w Chinach konwertera ISA->SAT - efekt śmieć (zakup swiadomy - sam
    >sobie jestem winien)
    > - zakup na allegro akumulatorów do wiertarki - efekt - chiński śmieć(zakup
    >zakamuflowany - nie podane pochodzenie towaru - sprzedający andrzej_dwa )
    > - zakup na allegro konwertera USB-RS232 - efekt chiński śmieć (zakup
    >zakamuflowany - nie podane pochodzenie towaru - sprzedający andrzej_dwa )

    Uogolnienie. Swego czasu sciagalem z kolega matryce do lapkow.
    Sprzedalismy tego ze 100 sztuk i byly moze ze 2 czy 3 reklamacje.
    Trzeba wiedziec skad i co sciagac.

  • 34. Data: 2011-04-18 13:06:40
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Artur\(m\)" <m...@i...pl> napisał(a):
    chutku, że może;)

    >Musisz wziąć pod uwagę, że jeżeli kupisz coś za cenę
    >znacząco odbiegającą od cen rynkowych, i jeżeli
    >okaże się, że owo urządzenie pochodziło z nielegalnego źródła,
    >możesz być oskarżony o paserstwo.

    Chyba nie, jesli tylko bedzie w stanie okazac dowod zakupu (paragon, fakture) od
    sprzedawcy.

  • 35. Data: 2011-04-18 13:09:10
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał(a):

    >Animko, jak krowie na rowie: jeśli coś "spadło z tira", to nie znaczy, że
    >może być uszkodzone w wyniku upadku, tylko że jest kradzione.

    Kiedys to sie mowilo - z wedki :)

  • 36. Data: 2011-04-18 13:11:56
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przesmiewca"
    >Chyba nie, jesli tylko bedzie w stanie okazac dowod zakupu (paragon, fakture) od
    >sprzedawcy.

    A myślisz, że tak trudno wystawić lewy paragon/fakturę?

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 37. Data: 2011-04-18 13:12:40
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 18.04.2011 15:03, Przesmiewca wrote:

    > Uogolnienie. Swego czasu sciagalem z kolega matryce do lapkow.
    > Sprzedalismy tego ze 100 sztuk i byly moze ze 2 czy 3 reklamacje.
    > Trzeba wiedziec skad i co sciagac.

    Dokladnie.

    Ostatnio kupilem odkurzacz Siemens, specjalnie na opakowaniu i obudowie
    chwalili sie "Made in Germany".

    Niestety byl popsuty "od nowosci", juz po wyjeciu z opakowania :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 38. Data: 2011-04-18 13:18:14
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał(a):

    >A myślisz, że tak trudno wystawić lewy paragon/fakturę?

    Oczywiscie, ze nie trudno, ale klient nie ma obowiazku
    tego sprawdzac.

  • 39. Data: 2011-04-18 13:19:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-18 12:54, Kamil pisze:

    > - Ależ ja Ciebie doskonale rozumiem - powiedział Kamil spijając pianę z
    > piwa domowej roboty. :)

    Akurat piwo domowej roboty, jak się dobrze uwarzy, jest OK :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 40. Data: 2011-04-18 13:46:43
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-04-18, o godz. 14:59:29
    Przesmiewca <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > odcinek z etanolem, wiec zalapujesz zdrowo do butelki z przodu i tylu
    > osi "gratisy". Ja tam takiego alkoholu nie pijam.

    Bajki opowiadasz. Doświadczony bimbrownik robiący dla siebie samego cZy
    robiący więcej i trzymający renomę szybko nabywa wprawy i frakcje z
    fuzlami wylewa. Poza tym destyluje zwykle wielokrotnie a nie
    jednokrotnie jak produkt ma być dobrej jakości. I to pomijając nawet
    pasjonatów mających domowe kolumny rektyfikacyjne czy chociażby
    prymitywny deflegmator i stale kontrolujących proces bo oni robią
    często cudeńka.

    > Natomiast wodka ze sklepu jest dokladnie i wielokrotnie destylowana
    > i raczej nie dodaje sie do niej dodatkowej chemii, bo to nie cola
    > ani inny napoj gazowany.

    Ta. Zwłaszcza ta najtańsza potrafi mieć taka ilość fuzli że sam zapach
    odrzuca. Nie mówiąc już o najtańszych brandy czy "whisky" z dodatkiem
    karmelu i całej gamy EXxx. To juz wole porządny domowy destylat z
    owoców.

    Zdrówko