  • 1. Data: 2011-04-17 07:12:45
    Temat: Jakie głośniki?
    Od: "UK" <<>@[].com>

    Witam!

    Jakie głośniki w tej chwili warto kupić?
    Czym się kierować przy wyborze?
    Chodzi o takie do Skype'a (użytkownik nie lubi słuchawek),
    a także do słuchania muzyki z płyt CD.

    Proszę o radę.

    Pozdrawiam
    UK

  • 2. Data: 2011-04-17 07:32:49
    Temat: Re: Jakie głośniki?
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 17/04/2011 08:12, UK < wrote:
> [...]
    >
    > Jakie głośniki w tej chwili warto kupić?
    > Czym się kierować przy wyborze?
    > Chodzi o takie do Skype'a (użytkownik nie lubi słuchawek),

    ... a budżet?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2011-04-17 07:37:10
    Od: "UK" <<>@[].com>

    > ... a budżet?

    Nie mam rozeznania w obecnych cenach, ale myślę,
    że do przyjęcia byłaby cena 100 zł lub trochę więcej.

    Pozdrawiam
    UK

  • 4. Data: 2011-04-18 16:01:03
    Od: "UK" <<>@[].com>

    > Nie mam rozeznania w obecnych cenach, ale myślę,
    > że do przyjęcia byłaby cena 100 zł lub trochę więcej.

    Nikt nie kupował ostatnio głośników, ani nie robił rozeznania?

    Pozdrawiam
    UK

  • 5. Data: 2011-04-18 17:06:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 18:01, UK < pisze:

    > Nikt nie kupował ostatnio głośników, ani nie robił rozeznania?

    Kupują, ale nie dla Ciebie tylko dla siebie.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-04-18 17:15:03
    Od: "UK" <<>@[].com>

    > Kupują, ale nie dla Ciebie tylko dla siebie.

    Co Ty powiesz? Naprawdę?

    UK

  • 7. Data: 2011-04-18 17:45:18
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    UK wrote:

    > Nie mam rozeznania w obecnych cenach, ale myślę,
    > że do przyjęcia byłaby cena 100 zł lub trochę więcej.

    Mam Genius SP-HF1255A i jestem zadowolony.
    Trzeba wydać nieco ponad 100. Wygląd jest taki sobie ale grają ładnie
    jak na komputerowe głośniczki.
    Z poza dźwiękowych uwag to mają niestety jebitna niebieską diodę na
    froncie, która przeszkadza i wyłącznik jest z tyłu - mało ergonomiczne.
    Większość muzyki ładnie brzmi. Trochę problemów przy nieco większej
    głośności sprawia muzyka jaką gra Metallica ;) no ale tego to się
    powinno słuchać na normalnym sprzęcie :)

    --
    Wojtek

  • 8. Data: 2011-04-18 19:23:44
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Chodzi o takie do Skype'a (użytkownik nie lubi słuchawek),
    > a także do słuchania muzyki z płyt CD.
    >
    > Proszę o radę.

    Jakiś zestaw 2.0 mieszczący się w budżecie. Przyzwoicie brzmi:
    http://www.komputronik.pl/product/63558/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T
    20_II.html

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-04-18 22:27:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 21:23, M1SLQ pisze:

    > Jakiś zestaw 2.0 mieszczący się w budżecie. Przyzwoicie brzmi:
    > http://www.komputronik.pl/product/63558/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T
    20_II.html

    Miałam to dziadostwo i szybko do sklepu oddałam!
    Nie ma to jak kupione kiedyś w Optimusie nieduże, ale bardzo ciężkie
    głośniki Trust. Dalej ich używam.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-04-19 11:44:10
    Od: tomasz parowuz <c...@g...com>

    > Kupują, ale nie dla Ciebie tylko dla siebie.
    >
    > --
    > animka

    kiedyś był głupek wioskowy
    a teraz animek grupowy