  • 21. Data: 2011-04-17 17:45:23
    Temat: Re: To jest podróba Waszym zdaniem?
    Od: "Robert Winkler" <n...@n...org>

    > Interesuje mnie taki pendrive:
    > http://www.kingston.com/flash/dt310.asp?id=2
    >
    > Na Allegro jest tego trochę np.:
    > http://tnij.org/lfsn ( połamał się link, to skróciłem ) Takich aukcji ja
    > ta jest sporo. I zastanawia mnie cena... To jest podróba Kingstona ze
    > złamanym firmware czy Kingston naprawdę produkuje to tak tanio? Nie
    > znalazłem żadnej aukcji z jakąś ceną wyższą... Co o tym myślicie. Mi to
    > się wydaje podróba...

    Ponad 100 zł za coś takiego, nie przepłacaj, nie warto
    kup sobie 20 takich pendriwów prosto od producenta,
    wychodzi 10$ czyli jakieś 27zł za sztukę
    http://www.aliexpress.com/product-fm/434487784-Whole
    sale-Free-shipping-50pcs-USB-flash-drive-DT310-256GB
    -wholesalers.html

    Żartuje oczywiscie z tym zakupem, ta oferta z Allegro śmierdzi na kilometr.

  • 22. Data: 2011-04-17 18:06:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomaszek" napisał:

> [...]

    To idź do sklepu, jak biały człowiek, i go kup.

    Po flaszkę też lecisz na melinę?

    JoteR

  • 23. Data: 2011-04-17 18:11:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "GLaF" napisał:

    > Bo na aukcji to coś powinno być oznaczone jako atrapa, a nie oryginał.

    W tytule i opisie stoi jak byk: "uszkodzone".
    Ale kto by tam patrzył na tytuły i opisy, stado licytujących jeleni się
    prześciga, żeby nabyć kawałek elektronicznego złomu. Niedługo zwycięzca
    licytacji pojawi się na grupie, jęcząc o radę, w dodatku święcie przekonany,
    że ma pendrive 256 GB.

    JoteR

  • 24. Data: 2011-04-17 19:10:54
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 20:11:19 +0200, JoteR napisał(a):

    > W tytule i opisie stoi jak byk: "uszkodzone".

    Zgłosiłem te 2 aukcje:
    http://allegro.pl/nowe-oryginalne-flash-pendrive-kin
    gston-256gb-i1564665573.html
    http://allegro.pl/nowy-kingston-dt310-256gb-wysylka-
    gratis-i1565988548.html
    Tam nic nie ma, że uszkodzone.

    --
    GLaF

  • 25. Data: 2011-04-17 19:59:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:ioepbb$67n$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie ufaj aukcjom z wysyłką z zagranicy.

    Dokładniej to NIE KUPUJ niczego przesyłanego z Chin.

    Ku przestrodze przykłady z życia:
    - zakup w Chinach konwertera ISA->SAT - efekt śmieć (zakup swiadomy - sam
    sobie jestem winien)
    - zakup na allegro akumulatorów do wiertarki - efekt - chiński śmieć(zakup
    zakamuflowany - nie podane pochodzenie towaru - sprzedający andrzej_dwa )
    - zakup na allegro konwertera USB-RS232 - efekt chiński śmieć (zakup
    zakamuflowany - nie podane pochodzenie towaru - sprzedający andrzej_dwa )

    --
    marfi

  • 26. Data: 2011-04-18 07:20:11
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Te zdjęcia wyglądają tak wiarygodnie, ta podróba jest świetnie zrobiona,
    > żadnych zadrapań, niedokładności....
    >
    > Zresztą po napisaniu drugiego posta znalazłem odpowiedź....
    >
    > Liczyłem po cichutku, że może;)

    Musisz wziąć pod uwagę, że jeżeli kupisz coś za cenę
    znacząco odbiegającą od cen rynkowych, i jeżeli
    okaże się, że owo urządzenie pochodziło z nielegalnego źródła,
    możesz być oskarżony o paserstwo.
    Z czego oczyścić się, może nie być takie proste.

    Artur(m)

  • 27. Data: 2011-04-18 09:05:08
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 11-04-17 12:59, Tomaszek pisze:

    [cut]

    http://tinyurl.com/44pr82c

    Tutaj jeszcze bezczelnie pisze, ze nie ma zwrotow i ze 'niektóre
    komputery nie obsługują tak dużych pamięci' - okaze sie, ze na pewno
    komputery tych, ktorzy kupili te podrobki nie obsluguja ich ;)
    Czy ludzie sa tak glupi i/lub naiwni, ze mysla iz bezkarnie beda
    sprzedawac ten chlam i nikt sie nie zdenerwuje na tyle mocno, ze sprawa
    skonczy sie na policji? Dlaczego w ogole Allegro nie reaguje? Przeciez
    to jawne oszustwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 28. Data: 2011-04-18 10:43:50
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-04-17 20:06, JoteR pisze:
    > Po flaszkę też lecisz na melinę?

    Tak, bo na melinie flaszka bywa lepsza niż ta kupiona w sklepie. A
    najlepszy jest i tak samogon. Wiesz co pijesz, bo sam to robiłeś;)

  • 29. Data: 2011-04-18 10:46:08
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/04/2011 11:43, Tomaszek wrote:

    > Tak, bo na melinie flaszka bywa lepsza niż ta kupiona w sklepie. A
    > najlepszy jest i tak samogon. Wiesz co pijesz, bo sam to robiłeś;)

    "Kaziu, pij szybciej bo ciemno się robi!" ;)

    Kamil

  • 30. Data: 2011-04-18 10:52:37
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-04-18 12:46, Kamil pisze:
    > "Kaziu, pij szybciej bo ciemno się robi!" ;)

    To jest ryzyko, ale to trzeba z zaufanego źródła brać;) A poza tym jak
    sam robisz, to wiesz, że nie ma tam chemii ani żadnego innego syfu jak
    we wódkach sklepowych, nie wszystkich oczywiście, ale zdarzają się i to
    nawet w tych nie najtańszych.