  • 1. Data: 2011-04-16 16:43:23
    Temat: Sound Blaster Live 5.1 SB0100 a panel przedni
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Witam,
    Posiadam kartę jak w temacie. Chciałbym się upewnić, czy nie
    da się podłączyć
    panelu przedniego.

    Widziałem opisy pinów, ale było ich tam 40, a przecież ta
    karta ma 1 złącze 28 pinowe
    przerwa i 6-cio pinowe. i to właśnie 6-cio pinowe mnie
    zastanawia.

    Od przedniego panelu mam 2 wtyczki 5-cio pinowe (1 pin
    ślepy). Jedna oznaczona
    jako AC97, a druga "HD AUDIO"

    Chętnie bym zaeksperymantował i podłaczył wtyczkę panelu,
    gdyby nie ten 1 ślepy pin,
    bo mam kompletną wtyczkę, a nie pojedyncze konektorki i w
    takim układzie trzeba by
    we wtyczce wyciąć owór na ten szósty pin :)

    Ale czy te kombinacje mają sens. Ktoś wie wogóle, czy
    możliwe jest podłączenie panelu do tej karty?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Marcin Leśniak

    P.S. Ostatnio miałem problemy z kodowaniem, jeśli tekst ma
    nieprawidłowe parametry proszę o zwrócenie uwagi.

  • 2. Data: 2011-04-16 17:21:59
    Temat: Re: Sound Blaster Live 5.1 SB0100 a panel przedni
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Napisałem:

    > Widziałem opisy pinów, ale było ich tam 40, a przecież ta
    > karta ma 1 złącze 28 pinowe
    > przerwa i 6-cio pinowe. i to właśnie 6-cio pinowe mnie
    > zastanawia.

    Drobna pomyłka: nie sześcio, tylko dziesięcio pinowe.
    A ta przerwa to by było rzeczywiście razem 40, ale bolców
    nie ma, co daje 38.

  • 3. Data: 2011-04-16 22:26:08
    Od: aolo <a...@p...fm>

    W dniu 2011-04-16 18:43, Taz pisze:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Leśniak
    >
    > P.S. Ostatnio miałem problemy z kodowaniem, jeśli tekst ma nieprawidłowe

    Witaj,
    sb100 miała swój własny panel a nazywał się Live Drive. Do standardowego
    raczej nie podepniesz.
    Olek

  • 4. Data: 2011-04-18 11:12:22
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    aolo pisze:

    > sb100 miała swój własny panel a nazywał się Live Drive. Do standardowego
    > raczej nie podepniesz.

    Bezpośrednio nie, ale są przejściówki:
    http://allegro.pl/kabelek-sound-blaster-x-fi-audigy-
    live-front-panel-i1563091217.html