  • 1. Data: 2011-04-16 23:10:22
    Temat: Geforce 5200FX jaką to osiąga temperaturę?
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    Wygrzebałem taką kartę, zapakowalem do zestawu z Athlonem 64 3000+.
    Karta jest firmowo tylko z malym radiatorkiem bez wiatraka.
    Po 5 minutach bezczynnosci w systemie XP radiator robi sie tak goracy ze
    parzy, na moje oko ma ok. 65 st.
    karta sie nie wiesza i nie daje artow ale czy to bezpieczna i normalna
    temperatura dla tego rodzaju kart, nawet w spoczynku?

  • 2. Data: 2011-04-16 23:33:42
    Temat: Re: Geforce 5200FX jaką to osiąga temperaturę?
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 01:10:22 +0200, pilusia napisał(a):

> [...]
    > karta sie nie wiesza i nie daje artow ale czy to bezpieczna i normalna
    > temperatura dla tego rodzaju kart, nawet w spoczynku?

    Radiator ma być gorący, bo od tego w sumie jest, żeby odprowadzać ciepło.
    Ta karta chyba nie ma czujnika temperatury przy GPU, ale sprawdź.
    Jak chcesz sprawdzić jej stabilność, to odpal benchmark 3D, zapuść go na
    godzinę, jak się nic nie zawiesi w tym czasie to jest OK. Obserwuj też
    temperatury z czujników.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2011-04-17 08:45:17
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    IMHO ten typ tak ma. Mialem pare z tych wczesnych tanich GeForce, chyba dwa
    ujaralem. To ze masz dzialajacy egzemplarz swiadczy o niebywalym szczesciu
    lub niskim przebiegu ;)

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-04-18 12:15:37
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2011-04-17 01:10, pilusia pisze:
> [...]
    > karta sie nie wiesza i nie daje artow ale czy to bezpieczna i normalna
    > temperatura dla tego rodzaju kart, nawet w spoczynku?

    Nie podpowiem, ale gdy mi zaczęła się grzać karta z pasywnym
    chłodzeniem, to do radiatora przykręciłem jakiegoś wiatraka od procesora
    zalegającego w szufladzie. Wiem, że nie po to kupuje się pasywne żeby
    potem montować wentylator, ale temperatura wyraźnie spadła i parzyć już
    nie parzyła.