  • 41. Data: 2011-04-18 15:06:14
    Temat: Re: To jest podróba Waszym zdaniem?
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/04/2011 14:19, Adam wrote:

    > Akurat piwo domowej roboty, jak się dobrze uwarzy, jest OK :)

    Całkiem zacne wychodzi, zapraszam z flaszką na porównanie jeśli będziesz
    w okolicy. ;)

    Kamil

  • 42. Data: 2011-04-18 15:55:25
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przesmiewca"
    >Oczywiscie, ze nie trudno, ale klient nie ma obowiazku
    >tego sprawdzac.

    Owszem. Ale to klient jest w głębokiej d.*e, jak się okaże, że dokument,
    na który się powoływał, jest lewy. O ile w przypadku pendrive'a raczej
    ciężko będzie o sytuację, w której ktoś się nią zainteresuje, o tyle z
    telefonem już może być bardziej chrupko.

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 43. Data: 2011-04-18 16:51:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 17:06, Kamil pisze:

    > Całkiem zacne wychodzi, zapraszam z flaszką na porównanie jeśli będziesz
    > w okolicy. ;)

    No i meliniarze, zasmradzacze pokazali swoje prawdziwe twarze.

    --
    animka

  • 44. Data: 2011-04-18 17:14:32
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > Bajki opowiadasz. Doświadczony bimbrownik robiący dla siebie samego cZy
    > robiący więcej i trzymający renomę szybko nabywa wprawy i frakcje z
    > fuzlami wylewa. Poza tym destyluje zwykle wielokrotnie a nie
    > jednokrotnie jak produkt ma być dobrej jakości. I to pomijając nawet
    > pasjonatów mających domowe kolumny rektyfikacyjne czy chociażby
    > prymitywny deflegmator i stale kontrolujących proces bo oni robią
    > często cudeńka.

    No ja właśnie te cudeńka miałem na myśli;) Ja nie umiem, ale mam takie
    źródełko;) Sklepowe się chowają :P

  • 45. Data: 2011-04-18 17:15:08
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-04-18 18:51, animka pisze:
    > No i meliniarze, zasmradzacze pokazali swoje prawdziwe twarze.

    Baba jesteś to się nie znasz.

  • 46. Data: 2011-04-18 19:29:19
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 11:05:08 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

    > Dlaczego w ogole Allegro nie reaguje? Przeciez
    > to jawne oszustwo.

    Właśnie zgłosiłem tą aukcję, zobaczymy jak długo powisi.

    --
    GLaF

  • 47. Data: 2011-04-19 06:05:36
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20110418154643.5559efd1@babcia-workstation...

[...]
    **************************
    Pomimo że NTG powiem.
    Pokaż mi takiego pasjonatę mającego kolumnę rektyfikacyjną
    wysokości >=3.5m, które z bólem zapewniają jako takie warunki
    rozdzielenia frakcji.
    Wszystkie dywagacje o wyższości bimbru nad (nawet kiepskimi)
    alkoholami firmowymi to bajki (obijające się do dziś "po społeczeństwie"),
    z czasów wojny. A dziś i za czasów stanu wojennego stało się,
    ze tak powiem "cool". Nb. za czasów st. wojennego picie bimbru
    było patriotycznym obowiązkiem;).
    Sam czasem próbuje bimbru ze znanych i "szanowanych" źródeł.
    Ale zawsze to dla mnie paskuda. Może są zwolennicy paskudy
    a to co innego. W kwestii upodobań - nie dyskutuje

    Artur(m)

  • 48. Data: 2011-04-19 06:08:12
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Artur\(m\)" <m...@i...pl> napisał(a):
    > chutku, że może;)

    > Chyba nie, jesli tylko bedzie w stanie okazac dowod zakupu (paragon,
    > fakture) od
    > sprzedawcy.

    Chyba tak.

    Artur(m)

  • 49. Data: 2011-04-19 10:45:14
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał(a):

    >Bajki opowiadasz. Doświadczony bimbrownik robiący dla siebie samego

    Doswiadczony bimbrownik ;0

> [...]
    >pasjonatów mających domowe kolumny rektyfikacyjne czy chociażby
    >prymitywny deflegmator i stale kontrolujących proces bo oni robią

    Hehe, papka z mozgu. Potem na chromatografie widac to "doswiadczenie" ;)
    Dziekuje i zycze smacznego.

    Podaj jakiez to E dodaja do wodki.

  • 50. Data: 2011-04-19 10:50:53
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Artur\(m\)" <m...@i...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Chyba tak.
    >
    >Artur(m)

    Klient dokonujac zakupu i dostajac za towar paragon lub fakture
    w zaden sposob nie odpowiada za paserstwo, chyba, ze mu udowodnisz,
    ze podczas zakupu wiedzial iz kupuje np. towar kradziony. Klienta
    chroni zasada domniemania niewinnnosci.

    Skoncz juz ze swoimi domyslami: zreszta nawet na chlopski rozum
    gdyby bylo jak sugerujesz kazdego daloby sie w ten sposob pociagnac
    do odpowiedzialnosci karnej za paserstwo.