  • 1. Data: 2011-04-17 12:42:18
    Temat: Dysk 1TB
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    Chcę dokupić sobie dysk 1TB który będzie pracował jako dysk systemowy
    (Win 7) - moje wymagania są takie, że ma być szybki i nie hałasować za
    bardzo. Działał będzie z kontrolerem na płycie Asus P5Q Pro. Wstępny
    wybór to Caviar Black 1TB - jakie za? Jakie przeciw? I ewentualnie co w
    zamian?
    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 2. Data: 2011-04-17 16:45:04
    Temat: Re: Dysk 1TB
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    A Samsung SpinPoint F3?
    Tutaj dogrzebiesz sie testow predkosci:
    http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe

    Co sa warte nie wiem.

    pozdr
    Piotr

  • 3. Data: 2011-04-17 17:38:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    >A Samsung SpinPoint F3?
    > Tutaj dogrzebiesz sie testow predkosci:
    > http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe
    >
    > Co sa warte nie wiem.

    troche rzeczy tam jest, ale porownywanie do dupy
    trzeba wiedziec co sie chce, brak normalnego zestawienia porownawczego

  • 4. Data: 2011-04-17 18:52:48
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 14:42:18 +0200, Andrzej Zbierzchowski napisał(a):

> [...]
    > bardzo. Działał będzie z kontrolerem na płycie Asus P5Q Pro. Wstępny
    > wybór to Caviar Black 1TB - jakie za? Jakie przeciw? I ewentualnie co w

    Jeżeli systemowy to lepiej dozbierać kasy i kupić dysk ssd o wielkości +-
    100 GB na system + programy (dobrać według potrzeb), a hdd przeznaczyć na
    dysk z danymi. Ten pierwszy zapewni szybkość i absolutną ciszę.

  • 5. Data: 2011-04-17 19:47:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ten pierwszy zapewni szybkość i absolutną ciszę.
    ..
    Absolutną ciszę?
    To on wyłącza wiatraki w zasilaczu, procesorze, karcie grafiki?
    Działa to jak lodówka czy jakiś inny marketingowy bełkot?

    --
    marfi

  • 6. Data: 2011-04-17 20:32:47
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    http://www.harddrivebenchmark.net/hdd.php?hdd=SAMSUN
    G+HD103SJ

  • 7. Data: 2011-04-18 09:27:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-17 21:47, marfi pisze:
> [...]
    > To on wyłącza wiatraki w zasilaczu, procesorze, karcie grafiki?
    > Działa to jak lodówka czy jakiś inny marketingowy bełkot?

    Czy ty czytać nie umiesz ???

    W dniu 2011-04-17 14:42, Andrzej Zbierzchowski pisze:
    > Chcę dokupić sobie dysk 1TB który będzie pracował jako dysk systemowy
    > (Win 7) - moje wymagania są takie, że ma być szybki i nie hałasować za
    > bardzo.

    Gdzie tu mowa o wiatrakach ? A tym bardziej o lodówkach ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 8. Data: 2011-04-18 13:16:35
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    >bardzo. Działał będzie z kontrolerem na płycie Asus P5Q Pro. Wstępny
    >wybór to Caviar Black 1TB - jakie za? Jakie przeciw? I ewentualnie co w

    Uzywam 0.5 TB na jednym z kompow z win7. Probka statystyczna niewielka,
    ale jestem zadowolony i nie narzekam na halas. Kreci sie juz rok po kilknascie
    godzin dziennie i jego glosnosc ciagle jest na tym samym poziomie.

  • 9. Data: 2011-04-18 18:41:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotrek" 1bllrc57r5iln.1rzyrnqoq9zpe$....@4...net

    > Jeżeli systemowy to lepiej dozbierać kasy i kupić
    > dysk ssd o wielkości +- 100 GB na system

    Ponoć na SWAP najlepsze są SSD. ;) (bo szybko padną)

    SSD górują czasem dostępu, ale nie transferami. :)
    I są piekielnie drogie. To raczej zabawki dla bogaczy,
    nie dla ludzi z tej grupy. :)

    BTW... Minus 100 GB to raczej mało. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-04-18 19:27:20
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 20:41:24 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    >
    > SSD górują czasem dostępu, ale nie transferami. :)
    > I są piekielnie drogie. To raczej zabawki dla bogaczy,

    Są drogie - to fakt. Ale on chce dysk systemowy szybki i cichy. Dysk o
    podanej pojemności kosztuje mniej więcej 600-700 zł. Owszem mało to nie
    jest, ale na system operacyjny i instalację programów raczej wystarczy bez
    problemu. Zysk jest taki, ze start Windowsa 7 skraca się i to znacznie,
    podobnie jak zainstalowanych programów. Dokupienie hdd jako dysku do
    gromadzenia danych rozwiązuje sprawę małej pojemności SSD. Jeżeli chodzi o
    podane założenia to podana przeze mnie konfiguracja jest bardzo dobra, no a
    że zakres cenowy nie został podany... ;)