  • 1. Data: 2011-04-17 09:20:33
    Temat: patent na montaż klawiatury
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Mam klawiaturę, w której ułamał sie przewód. Po demontazu i polutowaniu
    działa, ale nie wszystko :). Klawiatura jest z 3 warstwami folii
    (styki-przekładka-styki), z płytką drukowaną łączy się przez docisk
    napylonych scieżek w folii ze stykami na płytce drukowanej. całośc
    dociskana płytka metalową z gumka pod spodem. I tu pies pogrzebany- nie
    wszystkie styki kontaktują, a w rezultacie niektóre grupy klawiszy nie
    działają. Ma ktoś patent na skuteczny montaż takiego układu płytka ze
    stykami- folia z napylonymi stykami-gumka i płytka dociskowa ? Styki na
    pewno "trafiają" w ściezki. Problem jest z uzyskaniem "przejścia" dla
    wszystkich styków.

  • 2. Data: 2011-04-18 23:08:15
    Temat: Re: patent na montaż klawiatury
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam klawiaturę, w której ułamał sie przewód.

    Skoro przewód to skąd problem z gumkami?
    Może przemyć czterochloro niepamiętamczym?

    Feromon

  • 3. Data: 2011-04-20 08:46:54
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > stykami- folia z napylonymi stykami-gumka i płytka dociskowa ? Styki na
    > pewno "trafiają" w ściezki. Problem jest z uzyskaniem "przejścia" dla
    > wszystkich styków.

    nie lepiej to wywalić? W sklepie klawiature można mieć już za około 20zł.
    Eksperymentując możesz sobie spalić płytę główną albo któryś z portów.