  • 1. Data: 2011-04-17 10:59:12
    Temat: To jest podróba Waszym zdaniem?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Interesuje mnie taki pendrive:
    http://www.kingston.com/flash/dt310.asp?id=2

    Na Allegro jest tego trochę np.:
    http://tnij.org/lfsn ( połamał się link, to skróciłem ) Takich aukcji ja
    ta jest sporo. I zastanawia mnie cena... To jest podróba Kingstona ze
    złamanym firmware czy Kingston naprawdę produkuje to tak tanio? Nie
    znalazłem żadnej aukcji z jakąś ceną wyższą... Co o tym myślicie. Mi to
    się wydaje podróba...

  • 2. Data: 2011-04-17 11:13:52
    Temat: Re: To jest podróba Waszym zdaniem?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-04-17 12:59, Tomaszek pisze:
> [...]
    > złamanym firmware czy Kingston naprawdę produkuje to tak tanio? Nie
    > znalazłem żadnej aukcji z jakąś ceną wyższą... Co o tym myślicie. Mi to

    Albo to ( tu są lepsze zdjęcia )
    http://allegro.pl/kingston-dt310-256gb-wysylka-grati
    s-i1565988548.html

    To naprawdę wygląda wiarygodnie, sam nie wiem...

  • 3. Data: 2011-04-17 11:16:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 12:59:12 +0200, Tomaszek napisał(a):

> [...]
    > złamanym firmware czy Kingston naprawdę produkuje to tak tanio? Nie
    > znalazłem żadnej aukcji z jakąś ceną wyższą... Co o tym myślicie. Mi to

    No, a teraz zastanów się... oryginalny produkt w Polsce kosztuje coś koło
    2500zł, tu ci oferują go za 110zł. Czyli w przybliżeniu za jakieś 4% ceny
    oryginału.

    Wyciągniesz wnioski sam, czy trzeba pomóc?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 4. Data: 2011-04-17 11:33:58
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-04-17 13:16, Andrzej Libiszewski pisze:
> [...]
    > oryginału.
    >
    > Wyciągniesz wnioski sam, czy trzeba pomóc?

    Te zdjęcia wyglądają tak wiarygodnie, ta podróba jest świetnie zrobiona,
    żadnych zadrapań, niedokładności....

    Zresztą po napisaniu drugiego posta znalazłem odpowiedź....

    Liczyłem po cichutku, że może;)

  • 5. Data: 2011-04-17 11:44:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 13:33:58 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Te zdjęcia wyglądają tak wiarygodnie, ta podróba jest świetnie zrobiona,
    > żadnych zadrapań, niedokładności....

    Gdyby były kiepsko zrobione to pies z kulawą nogą by się tym nie
    zainteresował :) Zresztą czego chcesz, chińczycy podrobili rosyjski
    myśliwiec to nie dadzą rady penowi? ;D

    > Liczyłem po cichutku, że może;)

    No niestety, za darmo i półdarmo nic nie ma w życiu :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 6. Data: 2011-04-17 11:51:08
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-17 13:33, Tomaszek pisze:

    > Te zdjęcia wyglądają tak wiarygodnie, ta podróba jest świetnie zrobiona,
    > żadnych zadrapań, niedokładności....
    >
    > Zresztą po napisaniu drugiego posta znalazłem odpowiedź....
    >
    > Liczyłem po cichutku, że może;)

    Taka obudowa kosztuje w produkcji grosze, za to pamieci w srodku juz nie.
    Dlatego wyglada jak oryginal ale nie dziala jak oryginal bo o ile
    obudowe mozna zrobic bez problemu to pamieci juz nie.

  • 7. Data: 2011-04-17 12:19:49
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > złamanym firmware czy Kingston naprawdę produkuje to tak tanio? Nie
    > znalazłem żadnej aukcji z jakąś ceną wyższą... Co o tym myślicie. Mi to

    Tu masz jeszcze taniej:
    http://allegro.pl/pendrive-256gb-kingston-datatravel
    er-dt310-uszkodz-i1559555624.html

    miab

  • 8. Data: 2011-04-17 12:33:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 13:44:53 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
    /../
    > Gdyby były kiepsko zrobione to pies z kulawą nogą by się tym nie
    > zainteresował :) Zresztą czego chcesz, chińczycy podrobili rosyjski
    > myśliwiec to nie dadzą rady penowi? ;D

    Zdjęcia moga być oryginalnego Kingstona

  • 9. Data: 2011-04-17 12:45:47
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

> [...]
    > złamanym firmware czy Kingston naprawdę produkuje to tak tanio? Nie
    > znalazłem żadnej aukcji z jakąś ceną wyższą... Co o tym myślicie. Mi to

    Może być oryginał który spadł z TIR-a...

    Choć jak na jumany towar tez za tanio...
    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 10. Data: 2011-04-17 13:20:41
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Te zdjęcia wyglądają tak wiarygodnie, ta podróba jest świetnie zrobiona,
    > żadnych zadrapań, niedokładności....

    Błędem jest zakładanie, że zdjęcia pochodzą ze sprzedawanego produktu.
    Równie dobrze mogą to być zdjęcia oryginalnego Kingstona podkradnięte skądś.
    Nie ufaj aukcjom z wysyłką z zagranicy.
    Nie ufaj aukcjom, które nie są wystawione przez firmę.
    Nie ufaj aukcjom, które są wystawione na kontach założonych dwa tygodnie
    temu.
    Nie ufaj aukcjom, w przypadku których cena bardzo się różni od ceny w
    sklepie internetowym.
    Cudów nie ma, nikt nie oddaje nic za darmo.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl