  • 11. Data: 2011-04-17 13:27:00
    Temat: Re: To jest podróba Waszym zdaniem?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 12:33:44 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

    > Dnia Sun, 17 Apr 2011 13:44:53 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
    > /../
    >>
    > Zdjęcia moga być oryginalnego Kingstona

    A to swoją drogą.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 12. Data: 2011-04-17 13:56:02
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 14:19:49 +0200, miab napisał(a):

    > Tu masz jeszcze taniej:
    > http://allegro.pl/pendrive-256gb-kingston-datatravel
    er-dt310-uszkodz-i1559555624.html

    Cytuję:
    "Pendrive używałam jakiś czas i wydawał się być OK.
    Obecnie po wgraniu pliku około 1GB nie daje się sformatować ani usunąć
    wgranego pliku.
    Pendrive pokazuje prawidłową pojemność."

    Sprzedawca dał się nabrać i kupił takiego pena pewnie za ok 100 zł i
    okazało się, że faktyczna pojemność to tylko ok. 1 GB. Teraz sprzedaje za
    39 zł, ale i tak nie opłaca się kupować, bo za taką cenę można mieć 4 GB.

    Obie wcześniejsze aukcje (z "oryginalnymi" penami) właśnie zgłosiłem do
    allegro.

    --
    GLaF

  • 13. Data: 2011-04-17 14:35:39
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-17 15:56, GLaF pisze:

> [...]
    > 39 zł, ale i tak nie opłaca się kupować, bo za taką cenę można mieć 4 GB.
    >
    > Obie wcześniejsze aukcje (z "oryginalnymi" penami) właśnie zgłosiłem do

    Dlaczego? Jeśli ktoś chce szpanować na wsi plastikiem wyglądającym jak
    pendrive 256GB Kingstona, to dlaczego mu to utrudniasz?

    miab

  • 14. Data: 2011-04-17 15:17:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 14:45, Andrzej Zbierzchowski pisze:

    > Może być oryginał który spadł z TIR-a...

    To tak jak karta pamięci Kingston 256 GB, którą kupiłam na Allegro za
    grosze. JoteR dobrze wtedy napisał o tej karcie, że pewnie z Tir-a spadła.
    Sprzedawca zwrócił mi pieniądze po odesłaniu karty.
    --
    animka

  • 15. Data: 2011-04-17 15:17:23
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 16:35:39 +0200, miab napisał(a):

    > Dlaczego? Jeśli ktoś chce szpanować na wsi plastikiem wyglądającym jak
    > pendrive 256GB Kingstona, to dlaczego mu to utrudniasz?

    Bo na aukcji to coś powinno być oznaczone jako atrapa, a nie oryginał.

    --
    GLaF

  • 16. Data: 2011-04-17 15:25:02
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-17 17:17, animka pisze:

    > To tak jak karta pamięci Kingston 256 GB, którą kupiłam na Allegro za
    > grosze. JoteR dobrze wtedy napisał o tej karcie, że pewnie z Tir-a spadła.
    > Sprzedawca zwrócił mi pieniądze po odesłaniu karty.

    Jak by z TIR-a spadła to by działała.

    miab

  • 17. Data: 2011-04-17 15:31:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 17:25, miab pisze:

    > Jak by z TIR-a spadła to by działała.

    Częściowo działała. Skopiowało się na nia ze 2 GB (teraz już nie
    pamietam ile konkretnie) i więcej już nie chciało.

    --
    animka

  • 18. Data: 2011-04-17 15:37:57
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-17 17:31, animka pisze:

    > Częściowo działała. Skopiowało się na nia ze 2 GB (teraz już nie
    > pamietam ile konkretnie) i więcej już nie chciało.

    Czyli nie kradziony tylko klasyczny fake-czek (oszukańcza podróba).

    miab

  • 19. Data: 2011-04-17 15:40:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 17:37, miab pisze:

    > Czyli nie kradziony tylko klasyczny fake-czek (oszukańcza podróba).

    Chyba tak.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-04-17 16:11:44
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 17:40:38 +0200, animka napisał(a):

    > Chyba tak.

    Animko, jak krowie na rowie: jeśli coś "spadło z tira", to nie znaczy, że
    może być uszkodzone w wyniku upadku, tylko że jest kradzione.

    --
    GLaF