  • 41. Data: 2009-09-11 15:03:51
    Temat: Re: Test M9
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-11 17:00:11 +0200, "b...@n...pl" <b...@n...pl> said:

    > Z tego co pamiętam pokazało się. I były w dodatku dwa body cyfrowe.

    Nie, było tylko jedno - N Digital, w 2000 r. 6 MPx, FF, ~4 fps.
    Kosztowało coś koło $6k. Gdzie wtedy były CaNikony? ;-)
    2 body były analogowe z AF - N1 i NX.

    de Fresz

  • 42. Data: 2009-09-11 15:06:34
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-11 16:31:42 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Okej, od dziś nie komentuję największych bzdur wypisywanych przez tego
    > pana ani kolejnego rzucania mięsem w ludzi, którzy mają inne zdanie.
    > Niech głupota i chamstwo zwycięża, jak to w życiu.

    Nie o to chodzi. Raz że chwilami schodzisz w okolice jego poziomu, a
    dwa - czasami to było czepianie na siłe. Prostować bzdury warto, bo
    rosną z nich później legendy, ale jeśli się czepiać do formy, to samemu
    warto jej pilnować.

    de Fresz

  • 43. Data: 2009-09-11 15:13:30
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    StaM pisze:

    > Mam wrazenie ze w stosunku do XXYY, wystepuje zbiorowy mobing.
    > Obojetnie czy napisze cos rozsadnego, czy bez sensu. Z przykroscia
    > stwierdzam ze jest w dobrym tonie dowalic mu.

    No cóż nie wiem czy to problem ale niektórzy ludzie mają pewną
    wrażliwość i trudno im przemilczeć pewne zachowania. Ale to norma,
    właśnie tak jak w życiu, lepiej przemilczeć bo jeszcze się pobrudzę, bo
    jeszcze zarobią. Po co się wychylać? Zobacz chociażby ten wątek,
    zacytowałem człowieka który wypracował sobie jakąś pozycję w świecie
    fotografii, później opisałem fakt jaki zaobserwowałem w dokumencie o
    żywej legendzie agencji Magnum. Zobacz co dostałem:

    > a ja widze ze jestes mistrzem nie tylko glupich cytatiow ale i
    > wlasnych glupawych wypowiedzi.
    >
    > dyskusja z takimi teoretykami to absolutna strata czasu.

    i uważasz że to jest dyskusja? Zobacz tam słowa i obserwacja ludzi z
    pozycją, przeciwko komu? Anonimowej postaci która wielokrotnie
    wprowadzała ludzi w błąd (hasła takie jak hybryda rulez, albo o
    naświetlaniu na histogram) plus dyskusyjny dorobek jak na tyle lat
    działania w branży. A najbardziej mnie rozbawiło to czepianie się
    cytatów przez osobę która notorycznie powoływała się na tajemnicze
    pisemka z Niemiec. Itd. można by pisać w nieskończoność.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 44. Data: 2009-09-11 15:50:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości news:h8d4n5$jg1$1@news.onet.pl...

    > Nie po prostu miałeś wybór dalmierze w sensownych cenach na rynku
    > wtórnym i lustra w sklepie. Tak przynajmniej twierdzi Mike.
    > Podałem to jako ciekawostkę.

    Ale ja z tego wyciagnalem dalszy wniosek - nie dalo sie wyrobic
    nazwiska przy pomocy tanich aparatow bez dalmierza, ktore byly w
    sklepach wczesniej.
    No chyba ze u nich nie bylo Druha czy Smieny 8 :-)

    > A ja bym był daleki od kultu przedmiotu. Uważam że jest to
    > narzędzie jak każde inne, przepaści między nim a resztą rynku
    > zbytnio nie widzę.

    Ale tutaj to ja o kurtce .. mysle ze mlodziez na trwalosc patrzyla
    w ostatniej kolejnosci.

    Natomiast co do aparatow .. czyzby jednak pewne minimum narzedzia
    bylo potrzebne ?

    J.

  • 45. Data: 2009-09-11 15:57:34
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 11 Wrz, 17:13, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    Zobacz co dostałem:

    > Itd. można by pisać w nieskończoność.
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.
    Zgadzam sie ze uzywa niewybrednego jezyka, chodzilo mi jednak o
    zdjecie i wypowiedz Janka M. o tych sandalo /butach, bo mam tez
    podobne-moga byc?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/51064ef74cefbe42
    .html

    StaM

  • 46. Data: 2009-09-11 16:14:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    StaM pisze:
    > Zgadzam sie ze uzywa niewybrednego jezyka, chodzilo mi jednak o
    > zdjecie i wypowiedz Janka M. o tych sandalo /butach, bo mam tez
> [...]

    Okej, żart był kiepski, choć chyba nie sporo kiepściejszy niż z wątku z
    dowcipami.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 47. Data: 2009-09-11 16:43:57
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-11 11:03:06 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Oczywiście większość zejdzie im z drogi i oni w końcu wygrają. Ja też
    > schodzę, ale przynajmniej mogę sobie rzecz nazwać po imieniu.

    Mądry głupiemu ustąpi?
    I dla tego to głupcy rządzą światem?

    Teraz to Ty siejesz defetyzm.
    :(
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2009-09-11 16:48:06
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-11 11:33:45 +0200, XX YY <f...@g...com> said:

    > jakas rzadka edycja , a ze w sumie nieuzywany , znalazl sie ktos kto
    > za aparat ponad 30-letni z jednym obiektywem zapalcil tyle ile dzisiaj
    > kosztuje sredniej klasy aps-c .

    A za kolejne 30 lat sprzeda go jego syn i kupi sobie dom.

  • 49. Data: 2009-09-11 16:51:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JA pisze:
    > Mądry głupiemu ustąpi?
    > I dla tego to głupcy rządzą światem?

    Nie wiem jak światem, ale jak jest z Polską, każdy widzi...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lustro jest dla mnie źródłem chwil szczęścia i wzruszeń/

  • 50. Data: 2009-09-11 16:52:26
    Od: XX YY <f...@g...com>

    >Zobacz co dostałem:

    tylko sie nie poplacz , albo co gorzej nie posiusiaj sie do pampersa.

    oto cytat z twojej wypowiedzi .

    " Wiesz co nawet nie zamierzam cytować twoich hasełek żywcem wyjętych
    katalogu. Cóż wypowiedź Mike jest 1000% bardziej merytoryczna niż
    nawet
    zbiór tysięcy Twoich postów. Nie żyłeś w tamtej rzeczywistości i nie
    wiesz jaka była sytuacja na rynku wtórnym, jak zwykle gdybasz"

    ja moge powtorzyc po raz wtory :
    leica znalazla uznanie i zastosowanie wsrod fotografow zawodowych ze
    wzgledu na cicha prace migawki - bezwstrzasowa, wspaniala optyke ,
    male wymiary ,lekkosc , niezawodnosc,

    ten aparat wyrabial bez lampy blyskowej tam gdzie srl- wysiadaly.
    wowczas na 800 iso mozna bylo robic tym aparatem zdjecia reki na
    czasach i do 1/^10 sek w dosc marnych warunkach .
    to dawalo dyskrecje.
    brak wirujacego lustra , miekka pionowo przebiegajaca migawka
    plocienna pozwlalal na takie dlugie czasy nasw bez poruszenia.

    Emki byly drozsze od R i wiele innych srl -w - nie mialy takiego
    szerokiego zestawu wymiennej optyki , nie byly tak uniwersalne jak
    srl a jednak mimo ze drozsze je stosowano.
    wlasnie z tego jednego jedynego wzgledu - dyskrecja pracy , wspaniala
    jasna optyka , mozliwosc robienia zdjec w naturalnym oswietlniu -
    wszedzie tam gdzie fotografowoi zalezalo by swoja obecnoscia i
    aparatem nie rzucac sie w oczy otoczeniu. Robiac emka miales niemal
    pewnosc ze w tych warunkach lepiej technicznie sie nie dalo.

    i teraz zestaw moja wypowiedz z twoja cytowana tutaj powyzej.

    nie diw sie ze odpowiadam jak odpowiadam , gdyz cos takiego jak
    odpowiedziales moze napisac tylko ktos , kto kompletnie nie wie o czym
    pisze w aspekcie leici.
    a powolywanie sie na kogos tam , choc przeciwko powolywaniu sie na
    kogos nic nie mozna miec , w tym przypadku jest zupelnie bez sensu.

    to co z tego ze twoj expert raz fotorafowal lustrzem raz lunetka
    wynikaloby ze leica nie byla taka jak ja opisalem ?

    zastanow sie choc przez chwile nad tym co piszesz , zanim zaczniesz
    sie czepiac nie wiadomo o co.