  • 1. Data: 2009-09-10 20:54:04
    Temat: lustrzanka z dobrym pilotem ( zasięg)
    Od: "Lukas" <q...@o...pl>

    Szukam w miare dobrej lustrzanki ( powiedzmy klasa nikon D90, eos 30,40D ),
    do kotrej mozna dokupic pilota o dosc dlugim zasięgu ( na kablu nie wchodzi
    w gre), zasięg powiedzmy do 20-30 m, przy czym aparat musi szybko reagowac
    od momentu wcisniecia spustu na pilocie, czyli jakby nie patrzec musi byc
    szybki AF itp.

    Mozecie cos polecić?

  • 2. Data: 2009-09-10 21:04:16
    Temat: Re: lustrzanka z dobrym pilotem ( zasięg)
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Na allegro są piloty wyzwalające radiowo o zasięgu 100m albo i więcej.
    Kolego używał takiego z d700.

  • 3. Data: 2009-09-10 21:12:05
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Lukas wrote:
> [...]
    > od momentu wcisniecia spustu na pilocie, czyli jakby nie patrzec musi byc

    Tak, przemyśl to raz jeszcze.
    Badziewne piloty dają czasem w zestawie. Dobry możesz dokupić do każdego
    aparatu - niezależnie od marki.
    Dla Ciebie za to przydałoby się coś typu phottix hero.

    d.

  • 4. Data: 2009-09-11 19:08:40
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > aparatu - niezaleĹźnie od marki.
    > Dla Ciebie za to przydałoby się coś typu phottix hero.

    Zaintrygował mnie ten post.Oferta pilotów na allegro jest ogromna .Są nawet
    urządzenia sterowane falami radiowymi o zasięgu kilkudziesięciu metrów z
    podgladem "na zywo".Czy przy pomocy takiego urządzenia da sie zrobić dobrej
    jakości ,ostre zdjęcie jakiegoś ptaszka lub zwierzaczka ? To już nie muszę sie
    skradać i kamuflować a wystarczy tylko odpowiednio ustawić aparat na statywie
    i z duzej odległości nacisnąc na pilocie spust migawki?