  • 1. Data: 2009-09-09 20:05:12
    Temat: Aparacik na szyję lub do kieszeni
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Co byście polecili jako aparat do kieszeni na rower? Aby jedną ręką
    można było go włączyć, zrobić zdjęcie i schować z powrotem. Może być bez
    zuma, z dobrym balansem bieli i w miarę jasnym obiektywem. I nie za
    drogi, żeby nie było szkoda, jak upadnie na kamory. :)
    Dawno temu był Canon A200 Power Shot, robiący świetne zdjęcia, który by
    mi obecnie wystarczył...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Najmniej Boga jest w Kościele."
    J. Arangurena

  • 2. Data: 2009-09-10 10:39:32
    Temat: Re: Aparacik na szyję lub do kieszeni
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Sep 9, 10:05 pm, Solar <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > drogi, żeby nie było szkoda, jak upadnie na kamory. :)
    > Dawno temu był Canon A200 Power Shot, robiący świetne zdjęcia, który by

    Ja chcesz go rzucać to poszukaj pancernego aparatu. Gdzieś za 700 zł
    ostatnio widziałem (nie pamiętam marki).

  • 3. Data: 2009-09-10 12:05:15
    Od: "szym.off" <s...@g...com>

    On 9 Wrz, 22:05, Solar <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > drogi, żeby nie było szkoda, jak upadnie na kamory. :)
    > Dawno temu był Canon A200 Power Shot, robiący świetne zdjęcia, który by

    ricoh gr tylko ze on tani nie jest:)

  • 4. Data: 2009-09-10 14:48:32
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Sep 10, 2:05 pm, "szym.off" <s...@g...com> wrote:

    > ricoh gr tylko ze on tani nie jest:)

    ee, Olimpus 1050 nie wiem ile atmosfer wytrzymuje, 200 kg można na nim
    postawić.

  • 5. Data: 2009-09-10 15:13:09
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Pr0NET pisze:

    > ee, Olimpus 1050 nie wiem ile atmosfer wytrzymuje, 200 kg można na nim
    > postawić.

    Kurcze, nigdzie nie napisałem, że ma być pancerny. Ma być w miarę tani,
    żeby nie było szkoda, jak zdarzy się mu upaść.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Ateista to człowiek niezależny umysłowo, który myśli sam za siebie."

  • 6. Data: 2009-09-10 16:38:36
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 10 Wrz, 17:13, Solar <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424
    > "Ateista to człowiek niezależny umysłowo, który myśli sam za siebie."

    Idz leniu smierdzacy do MM, lub Saturna i wprobuj, upuszczajac na
    podloge.
    StaM

  • 7. Data: 2009-09-10 16:51:34
    Od: Solar <s...@o...pl>

    StaM pisze:

    > Idz leniu smierdzacy do MM, lub Saturna i wprobuj, upuszczajac na
    > podloge.

    Masz jeszcze jakieś równie błyskotliwe porady w temacie posta?

  • 8. Data: 2009-09-10 17:20:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Sep 2009 22:05:12 +0200, Solar wrote:
    >Co byście polecili jako aparat do kieszeni na rower? Aby jedną ręką
    >można było go włączyć, zrobić zdjęcie i schować z powrotem.

    przespaceruj sie do MM i Saturna, pomacaj - blyskawicznie odfiltrujesz
    90%. One chyba teraz dla dzieci robione czy co - ale wiekszosc do
    mojej reki nie pasuje.

    >Dawno temu był Canon A200 Power Shot, robiący świetne zdjęcia, który by
    >mi obecnie wystarczył...

    Allegro ?
    Canony nadal swietnie sie trzyma, ale wtedy wielkosciowo nie bardzo do
    kieszeni pasuja.

    No wlasnie - do cykania w ruchu w jedna reka, czy jednak sie
    zatrzymac, wyjac malenstwo z kieszonki, uzywac obu rak ?

    J.

  • 9. Data: 2009-09-10 17:32:09
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Solar napisal:
> [...]
    > zuma, z dobrym balansem bieli i w miarę jasnym obiektywem. I nie za
    > drogi, żeby nie było szkoda, jak upadnie na kamory. :)

    Olympus Tough 8000 - nic sie nie wysuwa, da sie obsluzyc jedna reka,
    wytrzyma i upadek :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-09-10 17:35:50
    Od: Solar <s...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > No wlasnie - do cykania w ruchu w jedna reka, czy jednak sie
    > zatrzymac, wyjac malenstwo z kieszonki, uzywac obu rak ?

    Do obu rąk mam Minoltę A200 w plecaku. Ale są takiej jazdy, gdy jadę
    maksymalnie odciążony, brak czasu na zatrzymanie, ale na sięgnięcie do
    kieszeni podczas podjazdu albo pchania roweru czas by się znalazł.

    Kurcze, obecnie ani zmyślnej małpki, ani porządnej hybrydy... :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza."
    dr House