  • 181. Data: 2009-09-16 16:00:25
    Temat: Re: Test M9
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał:

    > Na przykład ten:
    > http://www.olympus-europa.com/endoalpha/
    > :)

    Nie tylko Olympus - konkurencja nie śpi - np.
    www.pentaxmedical.com/?option=com_virtuemart&page=sh
    op.browse&category_id=13
    &Itemid=148
    lub
    http://www.fujinonendoscopy.com/default.aspx?pageid=
    8

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 182. Data: 2009-09-16 16:05:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-16 13:19:51 +0200, XX YY <f...@g...com> said:

    > jesli bedziesz mial cos konkretnego do powiedzenia to napisz , jesli nie to
    > pytaj - chetnie odpowiem.

    Pozwolisz że skorzystam, gdy będę szukał inspiracji do nowych bajek dla
    dziecka? Księżniczki, smoki i krasnoludki już się chłopakowi nudzą, to
    może go zaciekawią klechdy i bajania od wujka XX YY...
    :->

    de Fresz

  • 183. Data: 2009-09-16 17:13:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Ja się raz otarłem o leicię. Kolega kolegi kolegi miał, dał dotknąć... to
    > było fajne, trochę jak audiencja u Ojca Świętego albo Obamy...

    O w mordę!
    Będę mógł opowiadać, że znam gościa co miał Leicę.
    Prawie.

    ; )

    adam