  • 1. Data: 2009-09-09 18:00:46
    Temat: Pamięć wewn. w Nikon Coolpix P90
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Aparat Nikon Coolpix P90 podobno ma ok. 47MB pamięci własnej. Zakładamy,
    że nie żadnej karty pamięci.
    Czy i ile zdjęć w pełnej rozdzielczości (4000x3000) zmieści się w tej
    pamięci?
    Arek

  • 2. Data: 2009-09-09 18:44:02
    Temat: Re: Pamięć wewn. w Nikon Coolpix P90
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > Czy i ile zdjęć w pełnej rozdzielczości (4000x3000) zmieści się w tej
    > pamięci?
    > Arek

    Dwa ?

  • 3. Data: 2009-09-10 05:12:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    przybysz napisał(a) w wiadomości: ...

    >Dwa ?

    Nie mam tego aparatu a potzrbuję wiedzieć. Może ktoś z użytkowników
    próbował...
    Arek

  • 4. Data: 2009-09-10 08:09:36
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Arek napisał(a):

    > Nie mam tego aparatu a potzrbuję wiedzieć. Może ktoś z użytkowników
    > próbował...

    Tu http://www.nikonusa.com/pdf/manuals/noprint/P90ENnop
    rint.pdf jest
    instrukcja, która na str. 109. ma stosowną tabelę.

    Zacytuję: 8 zdjęć jakości "Fine", 16 zdjęć jakości "Normal" lub 32
    zdjęcia jakości "Basic" w formacie 4000x3000 px zmieści się w pamięci
    wewnętrznej.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik