  • 151. Data: 2009-09-15 18:57:03
    Temat: Re: Test M9
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    b...@n...pl pisze:
    [...]
    > Jeden lanser ostro pisał na advocacy, teraz na fantastyka szaleje. WO
    > jakby się ktoś pytał.

    Ale on jest abnegatem fotograficznym, chociaż na zdrowy rozum *powinien*
    być LEICAmen-em.
    Wedle jego zeznań wymaga On od aparatu tego, żeby był mały i wytrzymywał
    rzucanie na glebę.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 152. Data: 2009-09-15 19:00:02
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 15 Wrz, 20:54, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > A znasz jakaś obiektywną instytucje która stwierdzi jednoznacznie kto ma
    > racje. Dla mnie Leica to taki klasyk z przeszłości o którego wyborze
    > raczej decydują uczucia i sentymenty niż chłodna kalkulacja typowa np.
    > przy zakupach do działalności zarobkowej.

    Potencjalny właściciel Laica nie musi się martwić o dodatkowe źródło
    zarobkowania typu fotografia.

  • 153. Data: 2009-09-15 19:09:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:
    > Nie każdy może być takim "artystą" jakk ty,
    > i nie każdy musi biedować jak ty.

    Nożesz, a ja myślałem, że pen wystarczy do lansu... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 154. Data: 2009-09-15 19:09:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:
    > Potencjalny właściciel Laica nie musi się martwić o dodatkowe źródło
    > zarobkowania typu fotografia.

    Ale masz jakąś, czy się dopiero przystawiasz? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uwaga! - często miewam inne zdanie/

  • 155. Data: 2009-09-15 19:15:16
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Nieznajomy pisze:

    > No bo widzisz, może wizjer Leica jest jakby dla kogoś bardziej
    > inteligentnego i z nieco większą wyobraźnią.

    Ale dlaczego nie umiesz rozmawiać jak przystało na dorosłego faceta.
    Używaj konkretnych argumentów przeciwko mojej tezie. Osobiste wycieczki
    są typowe dla kogoś zakompleksionego, kto nie mogąc udowodnić swoich
    racji zaczyna się gorączkować i tupać. Jesteś tak przekonany do tego
    systemu to wyłóż argumenty za, bo na razie rzucasz ogólniki które są
    niezmierzalne jak dyskrecja czy funkcjonalność. Są niczym ta plastyka z
    tego poprzedniego wątku. Poza tym nie wiem co ma wyobraźnia i
    inteligencja do wyboru między dalmierzem, jasnym wizjerem z analogowej
    lustrzanki, czy trybem LV na trzy calowym telewizorze w 500D. Na ten
    wybór będzie mieć wiele czynników ale fakt faktem w przypadku Leica
    trzeba mieć fantazje żeby wyłożyć te 7tyś USD.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 156. Data: 2009-09-15 19:15:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:

> [...]
    > wybór będzie mieć wiele czynników ale fakt faktem w przypadku Leica
    > trzeba mieć fantazje żeby wyłożyć te 7tyś USD.

    Zaraz usłyszysz jakiś wierszyk na temat swojego nicka i to będzie
    argument ostatniej szansy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/

  • 157. Data: 2009-09-15 19:20:49
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Nieznajomy pisze:

    > Potencjalny właściciel Laica nie musi się martwić o dodatkowe źródło
    > zarobkowania typu fotografia.

    Potencjalny nabywca Leica lubi tradycje, stylowe przedmioty i na pewno
    chce aby ten sprzęt podkreślał jego pozycję społeczną. Dla mnie EOT.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 158. Data: 2009-09-15 21:33:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Nożesz, a ja myślałem, że pen wystarczy do lansu... :)

    no coś w nim jest drogi i do dupy :)

  • 159. Data: 2009-09-15 21:37:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cichybartko wrote:

> [...]
    > telewizorze w 500D. Na ten wybór będzie mieć wiele czynników ale fakt
    > faktem w przypadku Leica trzeba mieć fantazje żeby wyłożyć te 7tyś

    identycznie sie dyskutuje z ortodoksyjnymi wyznawcami jabłka, machometa czy
    innego boga. Jak ich wkurwosz to mogą nawet wysadzić kogoś w powietrze.

  • 160. Data: 2009-09-15 22:18:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-15 13:13:19 +0200, Nieznajomy <j...@g...pl> said:

    > Wracając do Leica i jej użytkowników, to należy zadać sobie pytanie
    > dlaczego kilkanaście lat wcześniej nie przesiadli się oni na
    > doskonałe, szybkoszczelne, z AF, z furą doskonałych szkieł korpusy
    > Nikona, Canona, Minolty ? Wdać, wszystkie te bajery co oferowały owe
    > cacka N,C, M były im najzwyczajniej niepotrzebne.

    I tu jesteś w mylnym błędzie, bo właśnie bardzo wielu się przesiadło.
    Czasem obok Leici, zostawianej do "zadań specjalnych", ale gdzieś tak
    od lat 90-tych aparaty z czerwoną kropką coraz bardziej z narzędzia
    fotograficznego stawały sie luksusową zabawką, głównie dla fotografów
    starszej daty i wielbicieli "klasyki" - bo niemcy zupełnie nie nadążali
    za rozwojem techniki, która niosła sobą wyraźny skok użyteczności. Od
    nastania ery cyfrowej ta "elitarność" posunęła się jeszcze bardziej.

    de Fresz