  • 11. Data: 2009-04-08 11:35:23
    Temat: Re: Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    JackDeJack wrote:

    > Przeca młodzi go nie pohlastają jak fotki nie będą wyglądały jak te od
    > najlepszych fotografów.

    Zdziwiłbyś się.

  • 12. Data: 2009-04-08 11:36:09
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > To niech zrezygnują z zapasu wódy czy z czegośtam. Naprawdę myślisz że
    > ktoś poświęci dwa dni na wykonanie za darmo usługi kosztującej kilka
    > tysięcy złotych?

    Ja już tak robiłem :-)
    Gdyby to było bliżej to chętnie bym pomógł. Może to Cię zdziwi, ale są tacy
    ludzie dla których poświecenie dwóch dni by komuś pomóc nie jest problemem.

    > Równie dobrze możecie szukać kogoś kto za wdzięczność panny młodej da wam
    > te 2000 zł. To dokładnie to samo.

    Nie to samo. Ja chętnie pomogę dając mój czas, ale nie dam kasy. Ja dwóch
    dni mojej pracy na 2tys. zamienić nie potrafię, dlatego łatwiej mi dać czas
    :-)

    P.S. Wiem, ze to niepopularne na tej grupie, ale poza Warszawą (innymi
    dużymi miastami) ludzie też się pobierają i niekoniecznie mają na to 10tys
    do wydania. Czasem mają tylko 5-6 tys. i w tym kontekście tysiąc dla
    fotografa czy kamerzysty to już spory wydatek.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 13. Data: 2009-04-08 11:37:14
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "Anjay" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > freegirl pisze:
    > normalne, że ci którzy już w tym siedzą, niechętnie patrzą na takie
    > ogłoszenie, natomiast jeśli ktoś chce wskoczyć w biznes... może być niezły
    > pomysł na rozbudowanie portfolio i nabranie doświadczenia
    > tylko kto chce aby go nazywać fociarzem ;-)
    >
    > pozdrowienia
    > Andrzej

    To samo napisałem :)
    Tylko niestety termin trochę nie teges bo to dłuższy weekend, ale jak ktoś
    się nudzi to jest okazja na imprezkę, bo zwykle po oczepinach fotograf ma
    fajrant :))

    JDJ

  • 14. Data: 2009-04-08 11:43:25
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message

> [...]
    > tysięcy złotych? Równie dobrze możecie szukać kogoś kto za wdzięczność
    > panny młodej da wam te 2000 zł. To dokładnie to samo.

    Nie wiem dlaczego sie tak dziwicie. Na londynskim gumtree jest wiele
    'fotografow' oferujacych swoje uslugi za free, potrzebujacych fotek do
    swojego portfolio.
    Czesto tez, rozdaja swoje wizytowki gosciom ze strona internetowa gdzie
    mozna sobie potem zamowic pojedyncze odbitki.

    c.

  • 15. Data: 2009-04-08 12:16:37
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > To mój stary i normalny mail... To wcale nie śmieszne...
    > Znaleźli się w takiej sytuacji, że nie stać ich za bardzo na 1000pln
    > za fociarza...

    W na wesele i zycie pozniej stac?!?!

    > A fajnie mieć pamiątkę...

    I nasrane w glowie.

  • 16. Data: 2009-04-08 12:31:12
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 13:34:42 +0200, JackDeJack napisał(a):

    > Zawodowiec parający się tym dla kasy pewnie nawet nie pomyśli by tam jechać,
    > ale amator (zaawansowany) który chciałby zdobyć doświadczenie pewnie tak.
    > Przeca młodzi go nie pohlastają jak fotki nie będą wyglądały jak te od
    > najlepszych fotografów.

    Widzę tu pomysł na 'plener tematyczny'. Grupa amatorów ma okazję się
    podszkolić, pojeść... ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 17. Data: 2009-04-08 12:32:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Grzegorz Góra wrote:

    > Widzę tu pomysł na 'plener tematyczny'. Grupa amatorów ma okazję się
    > podszkolić, pojeść... ;)

    W sam raz dla studentów.

  • 18. Data: 2009-04-08 12:33:55
    Od: freegirl <f...@o...pl>

    > W na wesele i zycie pozniej stac?!?!

    Jeśli masz 2000pln na fotki do wydania od ręki to zazdroszczę...

    > I nasrane w glowie.

    I kulturę osobistą również...

    Co do ślubu, to sam ślub + poczęstunek/obiad dla rodziny. Wesela nie
    ma...
    A co do złośliwości niektórych, to życzę Wam takiej samej ilości
    negatywnych komentarzy/emocji kierowanych w waszą stronę... Jesli nie
    macie gdzie wyładować frustracji, to może jakieś ćwiczenia
    fizyczne...? Naprawdę żal, kiedy na grupach tematycznych tacy ludzie
    odreagowują swoje życiowe niepowodzenia...

    A portfolio można sobie rozbudować jak najbardziej robiąc takie
    fotki...
    Pozdrawiam i dziękuję za normalne komentarze!!

  • 19. Data: 2009-04-08 12:37:06
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "freegirl" napisał
[...]
    ===============================
    Nie przejmuj się - to jest najzwyklejsza fala ; )
    Jak w wojsku, wielu ludziom się nudzi.
    Należy odbierać ją bez emocji : )))))))))

    adam

  • 20. Data: 2009-04-08 12:39:33
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 13:26:04 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > To niech zrezygnują z zapasu wódy czy z czegośtam. Naprawdę myślisz że ktoś
    > poświęci dwa dni na wykonanie za darmo usługi kosztującej kilka tysięcy złotych?

    Jakie kilka tysięcy - kilkaset zł to może...
    Poza tym mnie ślub kosztował 1000zł. Miałbym podwoić koszty tylko ze
    względu na fotografa? Pomyślałby kto że zdjęcia są ważniejsze niż ślub ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl