  • 1. Data: 2009-04-08 06:14:19
    Temat: Fotocela z przedbłyskiem
    Od: "Jan Baranowski" <j...@g...com>

    Witam.
    Jestem szczęsliwym posiadaczem lustrzanki cyfrowej Nikon D40x i chciałem
    urządzic sobie pokój do fotografii studyjnej.mam juz cały ekwipunek , a
    także kilka okazyjnie kupionych lamp błyskowych Agfatronic 182C. Zbudowałem
    do każdej z nich fotocele jednak okazało sie ze moj aparat działa wyłacznie
    z przedbłyskiem.Czy ktos ma moze schemat jak zbudowac fotocele ignorująca
    przedbłysk?