  • 51. Data: 2009-04-16 14:32:36
    Temat: Re: Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Niedzwiedz" gs6s0s$1ba$...@i...gazeta.pl

    > Ktos zapyta dlaczego ?

    Ja bym nie zapytał. Propozycja została złożona wprost, jasno, wyraźnie...
    Czy to grzech -- brak nadmiaru pieniędzy? Co w tym złego, że się coś robi
    za free raz na jakiś czas komuś, kto jest za to wdzięczny? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2009-04-16 14:48:28
    Od: q...@g...com

    On 16 Kwi, 16:25, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > q...@g...com 0...@z...goog
    legroups.com

> [...]
    > taka sobie?
    >
    > : i wytykanie czegos nie zwiazanego z tematem?
    >
    > Tzn.?
    >
    > : PS. Usun ten smietnik wokolo Twego e-maila.
    >
    > Ten śmietnik, to cytat postu Jewuły?
    > Innego śmietnika w pobliżu nie widzę.
    > (delimiter jest OK, jeśli o to toczy się [pod górkę] nadal wojna)
    >
    > --
    >    .`'.-.         ._.                           .-.
    >    .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    W Polsce utarlo sie ze placi sie za czesci uzyte do zamowienia, a
    wiedza i umiejetnosci sa nic nie warte. Fotograf doswiadczony, ktory
    sie szanuje i innych wspolbraci w tym art. rzemiosle, nie bedzie sie
    prostytuowal "ZADARMO"! Psuje rynek . Nie chce Cie obrazac, wiem ze
    masz dobre intencje i checi, ktorymi cos tam jest wybrukowane;)
    StaM

  • 53. Data: 2009-04-16 15:05:18
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Niedzwiedz pisze:

    Hej

    > szkoda mam zajety termin a zrobil bym dla zabawy .
    > Ktos zapyta dlaczego ? Bo sam mialem slub na ktory mialem 5000 pln i to
    > pozyczonych
    > bo rodzina zony by nie wybaczyla braku obiadku chociaz (babcia sie
    > rozchorowala)

    Brawo ten Pan :)
    Nie zawsze kasa jest najważniejsza.
    Mnie też mięknie serce na widok skromnych PM, przycinających na czym się
    da ze względu na finanse. Wtedy zazwyczaj dogaduję się w mocno okrojonym
    zakresie, a na deser mówię że w wynegocjowanej cenie mają zrobione
    wszystkie etapy. Kasa kasą ale dla mnie najważniejsza jest satysfakcja z
    dobrze zrobionej roboty i zadowoleni klienci.
    Oczywiście że czasami można się naciąć na naciągaczy ale jak do tej pory
    nie dałem się nabrać.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 54. Data: 2009-04-16 15:30:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    q...@g...com 2...@s...goo
    glegroups.com

    : W Polsce utarlo sie ze placi sie za czesci uzyte do zamowienia, a
    : wiedza i umiejetnosci sa nic nie warte.

    Są warte. Ale jest i zazdrość. :) Moje umiejętności ceniono
    wysoko, aż zazdrość skazała mnie na pieskie życie. Mogłem
    pracować, brać 70% tego, co biorą inni, wykonywać swą pracę
    1000 razy lepiej, szybciej, bez łaski (tak zwanej) i bez
    marudzenia... Za zarabiane pieniądze mogłem to i owo kupić,
    mogłem rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania, mogłem
    założyć rodzinę, napłodzić dzieci, wychować je itd... Ale gdy
    płacący_mi zobaczyli (a w tym zobaczeniu otrzymali pomoc duchową),
    że za płacony mi szmal chcę żyć po ludzku -- skazali mnie na wegetację. :)

    : Fotograf doswiadczony, ktory sie szanuje i innych wspolbraci w tym art.
    : rzemiosle, nie bedzie sie prostytuowal "ZADARMO"!

    Prostytutka wykonuje swoje rzemiosło za darmo?
    A gdzie takie są?! Nie żebym od razu tam pognał,
    aby oszczędzić, ;) ale chętnie się dowiem, gdzie
    dziwki dają za free to, za co wg mnie biorą szmal. :)

    Owszem -- czasami kobieta lekkich obyczajów zakocha się i nie tylko da
    za free, ale jeszcze dołoży, lecz wówczas nie wystąpi w roli kurtyzany...

    : Psuje rynek. Nie chce Cie obrazac,

    To dobrze -- marny Twój trud. Mnie raczej trudno obrazić. :)

    : wiem ze masz dobre intencje i checi, ktorymi cos tam jest wybrukowane;)

    To dobrze, że wiesz, ale co te chęci mają do tego tematu? Nie jestem fotografem.
    Kiedyś zarabiałem na fotkach, ale to było ze 25 lat temu. Biednym dawałem za free,
    cwanym pokazywałem odbitki, które rwałem na ich oczętach. :)

    -=-

    Inicjujący wątek złożył propozycję -- IMO uczciwą. :)
    Bez obróbki (która IMO jest najtrudniejsza, bo jednak pstryknąć
    fotkę to żadna sztuka, gdy się ma czym i wie jak) za obiad,
    dojazd i wdzięczność. :) Dla kogoś szukającego wrażeń (a ja na
    ten przykład jestem łasy na wrażenia i przygody) propozycja co
    najmniej doskonała. :) Zauważ, że inicjator nikogo nie zmusza, nie
    namawia, nie wytwarza poczucia obowiązku, nie odwołuje się do patriotyzmu itd. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'