    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk
    Date: Wed, 8 Apr 2009 13:36:09 +0200

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:gri1kb$njk$1@inews.gazeta.pl...

    > To niech zrezygnują z zapasu wódy czy z czegośtam. Naprawdę myślisz że
    > ktoś poświęci dwa dni na wykonanie za darmo usługi kosztującej kilka
    > tysięcy złotych?

    Ja już tak robiłem :-)
    Gdyby to było bliżej to chętnie bym pomógł. Może to Cię zdziwi, ale są tacy
    ludzie dla których poświecenie dwóch dni by komuś pomóc nie jest problemem.

    > Równie dobrze możecie szukać kogoś kto za wdzięczność panny młodej da wam
    > te 2000 zł. To dokładnie to samo.

    Nie to samo. Ja chętnie pomogę dając mój czas, ale nie dam kasy. Ja dwóch
    dni mojej pracy na 2tys. zamienić nie potrafię, dlatego łatwiej mi dać czas
    :-)

    P.S. Wiem, ze to niepopularne na tej grupie, ale poza Warszawą (innymi
    dużymi miastami) ludzie też się pobierają i niekoniecznie mają na to 10tys
    do wydania. Czasem mają tylko 5-6 tys. i w tym kontekście tysiąc dla
    fotografa czy kamerzysty to już spory wydatek.

    Pozdrawiam
    Winetoo