  • 1. Data: 2009-04-08 07:39:03
    Temat: torba turystyczno-fotograficzna
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Znacie moze jakieś fajne "cywilnie" wygladajace torby
    turystyczno-fotograficzne? Jest wogóle coś takiego?
    Chodzi o to aby w torba było jakoś podzielona na cześć czystą (troche
    sprzetu - zasadniczo niewiele) i brudną (kanapki, napoje, czesci garderoby,
    jakieś akcesoria np. nóż.)

    Zasadniczo sprzęt nosze luzem w tobie jednak ostatnio stwierdziłem iż
    jednak wole unikać sytuacji gdy plaser sera przykleja sie do obiektywu a
    jakiś filtr jest upaćkany w cocacoli co to była niedokładnie zakręcona :)

    --
    www.warszawski.info

  • 2. Data: 2009-04-08 09:01:02
    Temat: Re: torba turystyczno-fotograficzna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009, ...::QRT::... wrote:

    > Chodzi o to aby w torba było jakoś podzielona na cześć czystą
    [...ciach...]
    > i brudną ([...] czesci garderoby,

    Acha.
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-04-08 09:59:19
    Od: a402 <z...@o...pl>

    http://www.prism.pl/

  • 4. Data: 2009-04-08 10:32:20
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 11:59:19 +0200, a402 napisał(a):

    > http://www.prism.pl/

    znasz czy nie znasz?
    Bo mam wrażenie ze tylko popisujesz sie swoją umiejętności korzystania z
    czytnika news.

    --
    www.warszawski.info

  • 5. Data: 2009-04-08 11:09:55
    Od: a402 <z...@o...pl>

    ...::QRT::... pisze:

    > znasz czy nie znasz?
    > Bo mam wrażenie ze tylko popisujesz sie swoją umiejętności korzystania z
    > czytnika news.

    Umiesz czytać? Dałem ci gotowca, do wyboru masz kilka.

    Ja akurat wole plecaki. Mam dwa z tych na podanej stronie.

    Wolisz gadki o brudnej garderobie (jak w innych odpowiedziach)? Człowiek
    stara sie pomoc a tu tak dziekują.

  • 6. Data: 2009-04-08 11:29:51
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 13:09:55 +0200, a402 napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja akurat wole plecaki. Mam dwa z tych na podanej stronie.
    >
    > Wolisz gadki o brudnej garderobie (jak w innych odpowiedziach)? Człowiek

    wyobraź sobie iż z ofertą Ogólnie Znanych Producentów z grubsza już się
    zapoznałem. Jesli znasz jakiś *konkretny* model spełnijący moje oczekiwania
    to sie podziel wiedzą.
    Jesli cała twoja pomoc to link do sklepu internetowego to sobie daruj.

    --
    www.warszawski.info

  • 7. Data: 2009-04-08 11:32:33
    Od: a402 <z...@o...pl>

    ...::QRT::... pisze:
    ak dziekują.

> [...]
    > to sie podziel wiedzą.
    > Jesli cała twoja pomoc to link do sklepu internetowego to sobie daruj.

    Z takim podejscie nie oczekuj pomocy. Nie sądze aby ktos poswiecił czas
    i Ci odpowiedział widząc twoje podziekowania.

    Czesc.

  • 8. Data: 2009-04-08 11:41:19
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "...::QRT::..." napisał w wiadomości:

    > Znacie moze jakieś fajne "cywilnie" wygladajace torby
    > turystyczno-fotograficzne? Jest wogóle coś takiego?
    [ciach]

    www.raysfoto.pl a dokładniej:
    http://digishop.pl//Users/56/Files/Torby_CameraCareS
    ystems_1.pdf
    i na ostatniej stronie masz FS 42 Double Take.

    I jeszcze podpowiem, że większość producentów ma swojej
    ofercie plecaki dwu-przeznaczeniowe (^_^).

    -- Zibi

  • 9. Data: 2009-04-08 11:42:32
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 13:32:33 +0200, a402 napisał(a):

    > ...::QRT::... pisze:
    > ak dziekują.

    > Z takim podejscie nie oczekuj pomocy. Nie sądze aby ktos poswiecił czas
    > i Ci odpowiedział widząc twoje podziekowania.

    ROFTL za co dziękować? Zastanów sie w jaki sposób odpowiedziałeś na moje
    pytanie? W zaden. Napisałeś *nie na temat*. Nie pytałem sie gdzie kupić
    tobrę ale o konkretne rozwiązania.
    Nie podałeś żadnych konkretów poza linkiem do jakiegoś sklepu z torbami.
    Zero.

    --
    www.warszawski.info

  • 10. Data: 2009-04-08 11:49:19
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 13:41:19 +0200, Zibi napisał(a):

> [...]
    > i na ostatniej stronie masz FS 42 Double Take.
    >
    > I jeszcze podpowiem, że większość producentów ma swojej
    > ofercie plecaki dwu-przeznaczeniowe (^_^).

    ale to plecaki jak sama nazwa wskazuje a nie torby :)
    Torba jest fajna - nie trzeba jej zdejmować aby w niej pogmerać.
    Aktualnie zawijam apart w czapkę z polaru a akcesoria trzymam i innej
    kieszące i tak sobie wymysliłem aby wprowadzić troche pożadku w ten chaos.
    Ale chyba jednak zrezygnuje. Ewentualnie kupię jakąś prostą i skromną
    "kabure na aparat" i ją będe trzymać w torbie :>

    --
    www.warszawski.info