  • 1. Data: 2009-04-08 11:54:48
    Temat: najnowsza nowość na rynku...
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8760

    chyba idą sladami apple'a

  • 2. Data: 2009-04-08 12:27:16
    Temat: Re: najnowsza nowość na rynku...
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kokos napisał(a):
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8760
    >
    > chyba id? sladami apple'a

    albo Pentaxa.
    Nieźle, "Winter Edition", no no.

    Kurde
    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-04-08 20:17:01
    Od: "PAWEŁ[LUB]" <z...@p...nospam.fm>

    Kokos pisze:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8760
    >
    > chyba idą sladami apple'a

    z białego apfla to jedynie najniższy makbuk ostał się w tym kolorze

    --
    "oni to jadą jak takie małe robociki, tyk tyk tyk, w ogóle się nie męczą
    a ja myślałam, że to ja jeżdżę najlepiej :-D " W.

  • 4. Data: 2009-04-08 20:38:50
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    PAWEŁ[LUB] pisze:

    > z białego apfla to jedynie najniższy makbuk ostał się w tym kolorze

    Ceny też w sumie takie aplowe mają :)))

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl