  • 1. Data: 2009-04-08 09:08:03
    Temat: Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk
    Od: freegirl <f...@o...pl>

    Witajcie,

    Szukam osoby, która zrobi na ślubie mojego dobrego kumpla zdjęcia -
    bezinteresownie/po kosztach (trudna sytuacja zmusiła do cięcia kosztów
    uroczystości)... Zwrot kosztów dojazdu, poczęstunek gwarantowany. Z
    Warszawy ja mogę przetransportować, bo 2 miejsca w aucie będą...
    Ślub odbędzie się 2.05, g.14.00 w Pułtusku

    Gwarantowana wdzięczność państwa młodych i moja...
    (W ramach podziękowania mogę do jakichś portretów zapozować)

    Bardzo proszę o kontakt na maila: f...@o...pl

    Pozdrawiam
    alex

  • 2. Data: 2009-04-08 10:57:43
    Temat: Re: Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > LOL!

    ..no co... i nawet na bilet na PKS-a dostaniesz :)

  • 3. Data: 2009-04-08 10:58:18
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

  • 4. Data: 2009-04-08 11:12:34
    Od: a402 <z...@o...pl>

    freegirl pisze:
> [...]
    >
    > Gwarantowana wdzięczność państwa młodych i moja...
    > (W ramach podziękowania mogę do jakichś portretów zapozować)

    A ty mu nie mozesz pstryknąć?

    Na czym ma polegać wdzięczność pani młodej?

  • 5. Data: 2009-04-08 11:17:12
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    a402 wrote:

    > Na czym ma polegać wdzięczność pani młodej?

    Bardzo proszę o kontakt na maila: f...@o...pl
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    :>>>>>>>>>>>>>>

  • 6. Data: 2009-04-08 11:21:53
    Od: freegirl <f...@o...pl>

    > Bardzo prosz o kontakt na maila: f...@o...pl

    To mój stary i normalny mail... To wcale nie śmieszne...
    Znaleźli się w takiej sytuacji, że nie stać ich za bardzo na 1000pln
    za fociarza...
    A fajnie mieć pamiątkę...
    Ja się nie czuję do końca kompetentna w tym temacie - ale jak nikt się
    nie zgłosi spróbuję...
    Ani sprzętu nie mam ludzkiego, ani doświadczenia w tym temacie...
    Zawsze warto zapytać, może ktoś pomoże...

  • 7. Data: 2009-04-08 11:23:30
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Bardzo proszę o kontakt na maila: f...@o...pl
    > ^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > :>>>>>>>>>>>>>>

    Co się cieszysz ? Widzisz tam gdzieś 4 ?
    ; ))))))))))

    adam

  • 8. Data: 2009-04-08 11:26:04
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    freegirl wrote:

    > To mój stary i normalny mail... To wcale nie śmieszne...
    > Znaleźli się w takiej sytuacji, że nie stać ich za bardzo na 1000pln
    > za fociarza...

    To niech zrezygnują z zapasu wódy czy z czegośtam. Naprawdę myślisz że ktoś
    poświęci dwa dni na wykonanie za darmo usługi kosztującej kilka tysięcy złotych?
    Równie dobrze możecie szukać kogoś kto za wdzięczność panny młodej da wam te
    2000 zł. To dokładnie to samo.

  • 9. Data: 2009-04-08 11:28:22
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    freegirl pisze:

> [...]
    > nie zgłosi spróbuję...
    > Ani sprzętu nie mam ludzkiego, ani doświadczenia w tym temacie...
    > Zawsze warto zapytać, może ktoś pomoże...

    normalne, że ci którzy już w tym siedzą, niechętnie patrzą na takie
    ogłoszenie, natomiast jeśli ktoś chce wskoczyć w biznes... może być
    niezły pomysł na rozbudowanie portfolio i nabranie doświadczenia
    tylko kto chce aby go nazywać fociarzem ;-)

    pozdrowienia
    Andrzej

  • 10. Data: 2009-04-08 11:34:42
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]

    > panny młodej da wam te 2000 zł. To dokładnie to samo.
    > --
    > Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

    Zawodowiec parający się tym dla kasy pewnie nawet nie pomyśli by tam jechać,
    ale amator (zaawansowany) który chciałby zdobyć doświadczenie pewnie tak.
    Przeca młodzi go nie pohlastają jak fotki nie będą wyglądały jak te od
    najlepszych fotografów.

    Ja w ramach oszczędności obleciałem swoje przyjęcie weselne 2mpix małpką i
    jestem zadowolony że w ogóle jakieś fotki posiadam, więc i tu młodzi pewnie
    nie będą kręcili noskami.

    JDJ